7 ترفند مخفی اینستاگرام

تعداد زیاد کاربران اینستاگرام باعث شده تا این شبکه‌اجتماعی زیر و بم‌های زیادی را برای تعامل کاربران در نظر بگیرد که بسیاری از آن‌ها خبری از این ترفند‌ها ندارند و تا بحال ندیده اند. با این حساب پیشنهاد می‌‌کنیم اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که روزانه چندین بار به اینستاگرام سر می‌زنید با فرا گرفتن ترفند‌ های مخفی اینستاگرام، استفاده بیشتری از این شبکه‌‌اجتماعی محبوب ببرید. ما در این مقاله در وبلاگ کافه فالوور به 7 ترفند مخفی اینستاگرام می پردازیم، پس با ما همراه باشید.

ترفند های مخفی اینستاگرام

در این مقاله به ترفند های مخفی اینستاگرام که برای کاربران طراحی کرده است می پردازیم، از مشاهده تمام پست هایی که لایک شده است، تا مخفی کردن پست هایی که در انها تگ شده اید. پس با ما در بلاگ کافه فالوور همراه باشید.

1-مشاهده تمام پست هایی که لایک کرده اید

آیا تابحال میدانستید تمام پست هایی که در اینستاگرام لایک کرده اید را میتوانید در یک مکان آن مشاهده کنید؟ شاید برای خودتان نیز سوال شده باشد که در گذشته چه پست هایی را لایک کرده بوده اید. مشاهده پست های لایک شده نیز یکی از سوالات بسیاری از کاربران می باشد.

برای دسترسی به این گزینه اینستاگرام خود را باز کنید، سپس به گزینه پروفایل خود مراجعه کنید (علامت آدمک یا عکس پروفایل خودتان) حال باید به گزینه option  یا settings  اینستا وارد شده و سپس روی گزینه Posts You’ve Liked بزنید. در این حالت می توانید لایکی را که قبلا برای پست ها انجام داده را حذف یا مشاهده کنید. برای این کار نیز کافی است پست مورد نظر را انتخاب نموده و گزینه قلب (لایک) زیر ان را مجدد بزنید تا غیرفعال شود. شاید برایتان جالب باشد که کاربری که پستش را لایک کرده اید متوجه حذف این لایک نمی شود و اینستاگرام نوتیفیکیشنی برای این عملکرد قرار نداده است.

مولتی اکانتی در اینستاگرام

2-اضافه کردن و مدیریت چندین حساب کاربری با یک گوشی

کاربران زیادی هستند که میخواهند چندین حساب کاربری را در یک گوشی در کنار هم مدیریت کنند اما راه و چاره این کار را بلد نیستند. اگر شما هم میخواهید چند حساب کاربری را در اینستاگرام خود داشته باشید، میتوانید از این راه استفاده کنید:

وارد پروفایل اصلی خود که تابحال در آن لاگین بودین شوید، و بری روی آیکون سه نقطه که در بالا و سمت راست قرار دارد ضربه بزنید، سپس گزینه settings  را لمس کنید.

حال در این قسمت تا انتها صفحه پایین بروید و روی گزینه Add Account ضربه بزنید.

سپس به سادگی سایر حساب های کاربری اینستاگرام خود را در این قسمت وارد کنید.

برای مشاهده و سوئیچ بین حساب های مختلف ابتدا باید به بخش پروفایل خود رفته، سپس انگشت خود را روی این گزینه نگه دارید تا سایر حساب های کاربری که اضافه کرده اید را مشاهده کنید، یا اینکه در برخی نسخه های جدیدتر اینستاگرام باید ابتدا به پروفایل خود بروید، سپس بخش اسلایدی در بالای صفحه پروفایل خود خواهید داشت که اسم حساب کاربری که در حال حاضر در آن لاگین هستید نوشته شده است، حال با زدن روی این اسم، بصورت لیستی بقیه حساب های کاربری تان هم قابل مشاهده و انتخاب خواهد بود.

3-زمان بندی انتشار پست ها

بسیاری در اینستاگرام به دنبال این ویژگی هستند، شما با استفاده از این ویژگی میتوانید پست های خود را زمان بندی کنید تا در زمان مقرر در پیجتان ارسال شوند. این ویژگی‌ برای مجموعه‌های تجاری و تولیدی که در اینستاگرام فعالیت منظمی دارند و افرادی که می‌خواهند زمان انتشار پست‌ها را در آینده تنظیم کنند کاربرد زیادی دارد.

چگونه قابلیت زمان بندی ارسال پست های اینستاگرام را فعال کنیم؟

در ادامه این مقاله در بلاگ کافه فالوور به توضیح کامل این ویژگی می پردازیم. این ویژگی و دسترسی به آن برای کاربرانی که در اینستاگرام حساب کاربری خود را فعال کرده اند کاربرد دارد. از طرفی دیگر داشتن یک ابزار آنلاین برای انتشار محتوا اینستاگرام لازمه هر ادمین و کاربری میتواند باشد. برای اینکار حال باید تنظیمات اینستاگرام خود را در قسمت settings   بر روی Switch to business Profile تنظیم کرده باشید تا این ویژگی را بتوانید استفاده کنید.

حال با استفاده از ابزارهای آنلاین قادر خواهید بود که پروفایل اینستاگرامی که معرفی کرده اید را انتخاب و زمان بندی پست هایتان را انجام دهید.

تریک های اینستاگرام

4-مشاهده پست هایی که دوستان و فالووینگ های شما لایک کرده یا کامنت گذاشته اند

بهترین راه برای پیدا کردن افراد جدیدی که پست های جالبی در اینستاگرام منتشر می کنند و در حال رشد هستند زیر نظر گرفتن رفتار سایر فالووینگ هایی که شما را دنبال کرده اند می باشد. از این طریق می‌توانید پست‌هایی که دوستانتان لایک کرده‌اند یا کامنت گذاشته‌اند را ببینید و اگر از این پست‌ها خوشتان آمد پیج و پروفایل مورد نظر را دنبال کنید.

برای دسترسی به این ویژگی اینستاگرام میتوانید گزینه قلب (لایک ها و ری اکشن ها) را لمس و انتخاب کنید، سپس اولین چیزی که برای شما نمایش داده می شود فهرستی از لایک ها و کامنت هایی است که شما از طرف دیگران دریافت کرده اید. به این بخش کاری نداشته باشید و گزینه کناری آن یعنی Following را که در کنار همین گزینه قرار گرفته است انتخاب نمایید. از طریق این گزینه دیگر به راحتی میتوانید فعالیت سایر مخاطبان خود، دوستان و کاربرانی که آن ها را دنبال می کنید را مشاهده نمایید.

ترفند های باحال اینستاگرام

5-پاک کردن تاریخچه جستجو در اینستاگرام

در بسیاری از مواقع امکان دارد علاقه نداشته باشید که سابقه جستجویتان باقی بماند و در سایر جستجوهای جدیدتان تاثیر بگذارد. بنابر این شما میتوانید تاریخچه جستجو اینستاگرام خود را پاک کنید. برای این کار کافی است وارد پروفایل خود در اینستاگرام شوید، سپس گزینه settings  را لمس کنید. سپس در قسمت پایین این فهرست، گزینه Clear Search History را پیدا کنید، در این مرحله کافیست گزینه Yes I’m Sure را برای پاک کردن تاریخچه جستجو خود در اینستاگرام انتخاب کنید. دیگر از این پس جستجو های قبلی تان نمایش داده نمی شوند و در جستجو های جدیدتان نیز تاثیری نخواهند داشت.

6-پست هایی که در آنها تگ شده اید را مخفی کنید.

خیلی وقت ها پیش می آید که ما در عکس ها یا فیلم هایی تگ شده باشیم که دوست نداریم سایر دوستانمان آن را ببینند، در عین حال نیز دوست نداریم که تگ ان را حذف کنیم. برای حل این مشکل نیز راه حلی وجود دارد، تا پست هایی را که در آن تگ شده اید را مخفی کنید.

برای انجام این کار به پروفایل خود بروید:

به عکس‌های تگ شده خود در پروفایل بروید، سپس روی عکسی که می‌خواهید تگ آن را مخفی کنید بروید. سه نقطه کنار عکس را بزنید. سپس Tag Options را انتخاب کنیدHide from My Profile. را بزنید تا از پروفایل شما مخفی شوند، اگر می‌خواهید به طور کل تگ عکس را بردارید، Remove Me From Post را انتخاب کنید. حال دیگر مشکل شما حل شده است.

نکات و ترفند های اینستاگرام

7-جستجو کاربران و پیج های اینستاگرام بدون نیاز به حساب کاربری اینستاگرام

اینستاگرام همیشه اصرار زیادی بر این دارد که حتما برای مشاهده سایر عکس ها و فیلم ها و یا پیج های دیگر، برای خود حساب کاربری داشته باشید که در آن لاگین باشید. اما بدون داشتن حساب کاربری یا لاگین بودن در حساب خود نیز میتوانید به جستجو بپردازید. برای انجام این کار دو روش وجود دارد که ادامه آنها را معرفی می کنیم:

وارد کردن نام کاربری به انتهای آدرس اینترنتی (URL) اینستاگرام

در این روش که بسیار هم ساده می باشد شما میتوانید با اضافه کردن نام کاربری حسابی که میخواهید مشاهده کنید به انتهای آدرس سایت اینستاگرام یعنی www.instagram.com/ بعد از اسلش زده شده اقدام به ورود و گشت و گذار در آن صفحه کنید. با استفاده ازنوار جستجو  (Search) نیز میتوانید سایر پیج ها و کاربران را نیز جستجو کنید.

جستجو در گوگل

یک ترفند دیگر برای جستجوکاربران و سایر پیج ها در اینستاگرام این است که نام آنها را در سایت گوگل سرچ کنید، برای انجام این کار شما میتوانید به گوگل بگویید که تنها سایت مورد نظر شما (اینستاگرام) را جستجو کند.

برای این کار این عبارت را در قسمت جستجو گوگل وارد کنید:

 site:instagram.com name of user

با وارد کردن نام مورد نظر خود در قسمت name of user شما می‌توانید اسامی‌ افراد مشابه با نام مورد نظر خود را در اینستاگرام پیدا کنید. برای مثال، با جستجوی نام  cofe followerدر گوگل تمامی‌ اسامی‌ مشابه موجود در اینستاگرام فهرست خواهد شد.