بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

اگر شما یک اینفلوئنسر یا اینستاگرام مارکتر هستید یکی از مهمترین موضوعاتی که باید در طول رشد خود بدان بپردازید خرید فالوور اینستاگرام است. دلیل این امر این است، که ما تا دنبال کننده و فالووری در اینستاگرام نداشته باشیم نمیتوانیم موفقیت خودمان را تثبیت کنیم و به ورثه ظهور برسانیم. شما در کافه فالوور میتوانید خرید فالوور ایرانی را به همراه 50 درصد فالوور بیشتر و رایگان در هر خرید به بهترین شکل ممکن انجام دهید. کافه فالوور یکی از بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام محسوب می شود، که شما میتوانید با خرید از ما بهترین خدمات را تجربه نمایید. ما در اینجا بهترین خدمات را با مناسب ترین و ارزان ترین قیمت ها به شما ارائه می دهیم.

افزایش فالوور اینستاگرام

بهترین سایت خرید فالوور  

همانطور که می دانید همه کسب و کارها به دنبال افزایش درآمد و افزایش فروش خود هستند. به همین دلیل با بالا بردن فالوور های خود میتوانید اعتماد مشتری را جذب کرده و در نتیجه فروش خود را چند برابر کنید، زیرا داشتن دنبال کننده های بالا یک مزیت روانی مهمی برای پیج شما میتواند محاسبه شود که باید بدان توجه ویژه ای داشته باشیم.

خرید فالوور و افزایش فالوور در کافه فالوور که یکی از بهترین سایت های خرید Follower می باشد به آسانی و راحتی صورت می گیرد. برای ثبت سفارش خرید فالوور شما میتوانید به این پیج: “خرید فالوور” مراجعه  و با انتخاب تعداد فالووری که نیاز دارید و دادن نشانی پیج خود اقدام به خرید کنید.

فالوور های سایت ما ترکیبی از فالوور های فعال و غیرفعال هستند، بنابر این بعد از افزایش فالوور معمولا با مقداری ریزش همراه است، به جهت ریزش فالوور ها در تمامی سفارش های خرید فالوور Instagram بصورت پیشفرض 50% فالوور بیشتر بصورت رایگان مشتری دریافت می کند.

رشد فالوور اینستاگرام

ارزان ترین سایت خرید فالوور

قیمت های کافه فالوور برای خدمات افزایش فالوور بصورت رقابتی می باشد، بنابر این شما میتوانید با خرید فالوور از ما به رشد پیج خود کمک کنید. قیمت خرید فالوور در سایت کافه فالوور در حال حاضر به این صورت می باشد:

  • به ازای سفارش 1 کا +50% فالوور، 35.700 تومان
  • به ازای سفارش 10 کا +50% فالوور، 340.000 تومان
  • به ازای سفارش 20 کا +50% فالوور، 678.000 تومان
  • و به ازای سفارش 30 کا +50% فالوور 1.020.000 هزار تومان

نکته: توجه داشته باشید که با هر سفارش خرید فالوور ایرانی سایت ما 50% از سفارشی که دارید را بصورت رایگان و بیشتر به جهت جبران ریزش به حساب شما بصورت هدیه منظور خواهد کرد.

حذف و افزایش فالوور اینستاگرام پس از خرید فالوور

راه های حفظ و افزایش فالوور اینستاگرام بعد از خرید فالوور

پس از اینکه خرید فالوور اینستاگرام خود را از سایت های معتبری مانند کافه فالوور یا سایر سایت ها انجام دادید باید بدین توجه داشته باشید که تازه این شروع کار شماست، حال باید فالوور هایی که جذب کردید را حفظ و نگهداری کنید تا از ریزش فالوور کمتری برخوردار شوید. کاربر ها پیج های بی فعالیت، یا کم کیفیت را به مرور آنفالو می کنند و پیج ریزش به همراه خواهد داشت. بنابر این تمام تلاش خود را هنگام افزایش فالوور داشته باشید که این کاربران جذب شده خود را حفظ و نگهداری و سپس حتی افزایش دهید. هریک از فالوور های شما میتواند حداقل 10 تا 20 فالوور دیگر را نیز به پیج شما معرفی کند، فرض کنید کاربری دارید که 2 هزار نفر فالوور دارد و به محتوای پیج شما جذب شده است، این کاربر کافی است محتوا یا پیج شما را استوری یا پست و به دوستان خود معرفی کند. بنابر این تمام تلاش خود را بر این داشته باشید که با تولید محتوا با کیفیت، متناسب با علاقه فالوور های خود به ماندگاری و افزایش بیشتر مخاطبان پیج خود کمک کنید.

راه های حفظ و افزایش فالوور

در این بخش از مقاله در سایت خرید فالوور کافه فالوور به 3 روش کوتاه اما مهم برای حفظ و افزایش فالوور می پردازیم، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

  1. با تکیه بر خلاقیت و نوآوری خود مطالب، تصاویر و کلیپ های جدیدی را در پیجتان قرار دهید که توجه فالوور ها را جلب کند. اگر پیج را برای فروشگاه یا تولیدی خود و در واقع معرفی و فروش محصولاتتان راه اندازی کرده اید، سعی کنید در معرفی محصول از خلاقیتتان نیز استفاده کنید. راجب به قیمت و ظاهر و مدل محصول خود از مخاطبان نظرخواهی کنید، تعامل مخاطبان خود با پیج و محصولاتتان را بالاببرید و زنده نگه دارید. توجه داشته باشید که با توجه به نوع و جنس مخاطبین و فالوور های خود به تولید محتوا بپردازید. اگر پیج شما در مورد لباس مردانه است، هرگز درمورد موضوعات غیرمربوط به موضوع و جنس مخاطبان خود محتوا منتشر نکنید. بگذارید مخاطبان شما حس کنند این پیج مختص به آنها می باشد و هرچیزی نیاز داشته باشند می توانند از پیج شما پیدا کنند.
  2. در ابتدای فعالیت پیج خود تبلیغات زیادی نداشته باشید. در وهله اول با محتوای خاص و یونیک خود باید سرزبان ها بیوفتید، بعد از آن میتوانید بصورت کاملا نامحسوسی شروع به تبلیغ پیج خود کنید. نگذارید مخاطبان شما حس کنند با تبلیغات دارید مجبورشان می کنید که پیج شما را دنبال کنند. به کاربران اینستاگرام و سایر پیج ها احترام بگذارید و با تبلیغات زیاد در مدت زمانی کوتاه و به صورت بی رویه اعتبار خود را از دست ندهید. تبلیغات بیش از حد جلوه مناسبی را برای مخاطب ها و فالوور ها از پیج شما به نمایش نخواهد گذاشت.
  3. بصورت مستمر تعامل مناسبی با فالوور های خود داشته باشید. اگر آن ها برای شما کامنتی در زیر پست ها یا ویدئو ها میگذارند، یا بصورت ری اکشن در استوری ها به محتوا شما واکنش نشان می دهند با آنها در تعامل باشید، با انجام این کارها بسیاری از فالوور ها و مخاطبین، پیج شما را به دوستانشان معرفی خواهند کرد.