معرفی برنامه InShot برای ادیت و ویرایش فیلم و ویدئو

ادمین ها و کاربران اینستاگرام با توجه به گسترش این شبکه اجتماعی فیلم و تصویر محور برای تولید محتوا ویدئویی خود بشدت به نرم افزار های خوب ادیت و ویرایش فیلم و ویدئو نیازمند هستند، در این مقاله از بلاگ سایت کافه فالوور به معرفی برنامه inshot یکی از بهترین برنامه های اندرویدی ادیت ویدئو می پردازیم.

معرفی نرم افزار InShot؛ ادیتور فیلم و ویدئو اینستاگرام
InShot Video Editor & Video Maker از بهترین، پرامکانات ترین و قدرتمندترین برنامه ها و نرم افزار های ویرایش فیلم و ویدئو با پشتیبانی از زبان فارسی برای اندروید می باشد که با داشتن آن برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید از داشتن کامل ترین ادیتور فیلم در اندروید لذت ببرید.
همانطور که می دانید، یکی از محدودیت های اینستاگرام، اشتراک تصاویر در قاب مربعی است. این محدودیت باعث شده که نتوان تصاویر دارای کادر افقی را به طور کامل در آن به اشتراک گذاشت و برای رفع این مشکل، می توان به اپلیکیشنی همچون InShot Video Editor مراجعه کرد ؛ ابزاری عالی که نه تنها این محدودیت را از سر راه تان برداشته، بلکه از لحاظ امکانات ویرایشی خودش یک اینستاگرام کامل است!
این برنامه دارای رابط و محیط کاربری ساده و روانی می باشد که کار کردن با آنرا برای هر کاربری راحت کرده است. یکی از کاربرد های دیگر این نرم افزار ادیت فیلم ها و عکس ها برای استفاده در سایت شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، فیسبوک و آپارات می باشد.

اپلیکیشن InShot

قابلیت Collage برنامه inshot
یکی دیگر از قابلیت های این برنامه داشتن قابلیت کلاژ تصاویر می باشد، با این قابلیت شما میتواند با ترکیب چند تصویر و عکس یک تصویر واحد متشکل از عکس های داده شده را داشته باشید و در اینستاگرام از آن استفاده کنید.

ادیت تصاویر با اینشات
در برنامه Inshot شما علاوه بر کلاژ تصاویر و ادیت فیلم میتوانید تصاویر خود را هم با همان امکانات موجود در ادیتور فیلم بسازید یا ادیت کنید. این ویژگی برنامه اینشات بسیار برای استفاده در تولید محتوا اینستاگرام مهم می باشد. شما در این برنامه میتوانید با امکاناتی وسیع هم فیلم ، هم تصویر و هم کلاژ بسازید و ادیت کنید.

inshot برنامه

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه InShot:

  • داشتن ویژگی Blur یعنی قرار دادن مرز تاری برای همه عکس ها و ویدئو ها
  • ویدئو ادیتور قدرتمند برای انجام تغییرات دلخواه برروی ویدئو
  • انواع ابزارهای حرفه ای و کاربردی برش، اصلاح و غیره
  • امکان ساخت و ارسال ویدیو برای برای برنامه های ادیتور دیگر مثل dubsmash
  • امکان افزودن نوشته، موسیقی و افکت های بصری به ویدیو
  • امکان چارگوش کردن آسان و سریع ویدیوها
  • امکان برش لبه های زائد عکس ها و ویدیوها جهت آپلود آن ها در اینستاگرام
  • امکان فشرده سازی آسان و بی دردسر ویدئوها
  • پشتیبانی از هشتگ های اینستاگرامی
  • ده ها قابلیت کاربردی و کم نظیر برای استفاده رایگان
  • محیط کاربری ساده با اینترفیس فوق العاده زیبا و شیک

جمع بندی
برنامه اینشات یکی از کامل ترین برنامه های ادیت تصویر و ویدئو برای اینستاگرام می باشد، شما میتوانید در امر تولید محتوا خود در این شبکه اجتماعی بسیار از این برنامه استفاده کنید. در کنار هم قرار دادن ویژگی ادیت گسترده فیلم ، تصویر و ساخت کلاژ عکس برای اینستا یکی از امتیازات اصلی این برنامه می باشد که ان را از سایربرنامه های این حوزه جدا کرده است.

برای دانلود این برنامه میتوانید از نرم افزار های گوگل پلی ، کافه بازار و مایکت نسخه های بروز آن را تهیه نمایید.