نکاتی درمورد ارسال پست در اینستاگرام

شما به عنوان مدیر پیج یا مدیر یک کسب و کار می خواهید در ذهن فالوور ها یا مشتریان خود بمانید و آنها به شما وفادار باشند، اما باید دو نکته را در نظر بگیرید. شما باید به یک عدد برای پیج اینستاگرام خود دست پیدا کنید. اگر این کار را کم انجام دهید فراموش خواهید شد و همچنین توسط الگوریتم های جدید اینستاگرام به عنوان پیج غیرفعال و کم فعالیت شناخته خواهید شد و اگر زیاد پست ارسال کنید قطعا به مرور توسط مخاطبان خود آنفالو خواهید شد. بنابراین با بلاگ سایت خدمات شبکه های اجتماعی کافه فالوور همراه باشید.

نکات اساسی گذاشتن پست در اینستاگرام

خلاقیت در ارسال پست

شما باید بتوانید کاربرانتان را مجذوب خود کنید، تصاویر تکراری، استفاده از عناصر معمولی، کاربری را مجذوب نمی کند. در پست هایتان سعی کنید از خلاقیت استفاده کنید و تصاویر یا ویدئو های کوتاه بسازید. پستی ایجاد کنید که کاربران آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارند تا فالوورهای بیشتری جذب کرده و بر ماندگاری و تعامل آنها بیافزایید. شما می توانید در تنظیم تصاویر پست اینستاگرام خود با کمی دادن کادر ها و شخصی سازی در طراحی محتوای مخصوص به خود را به کاربرانتان ارائه کنید.

ارسال پست در اینستاگرام

تعداد پست ها

فرمول استاندارد یا جادوئی ای برای تعداد پست مناسب برای اینستاگرام وجود ندارد. شما باید این مقدار را آزمایش کنید و ببینید رفتار فالوورهایتان نسبت به این تعداد پست در روز چه خواهد بود. برای شروع ، می توانید از گذاشتن 2 پست در روز امتحان کنید. سعی کنید بهترین زمان برای ارسال پست را از طریق سنجش تعامل فالوورهایتان بدست آورید و بعد از آن تعداد پست در روز را بالا و پایین ببرید و تاثیر آن را بسنجید. این پروسه نباید متوقف شود و همزمان با افزایش فالوور ، باید این پروسه را به صورت متناوب انجام دهید.

هشتگ گذاری در پست اینستاگرام

استفاده از هشتگ ها

استفاده صحیح از هشتگ ها در اینستاگرام ، شما را به اوج خواهند رساند. هشتگ های مرتبط با کسب و کار خود را پیدا کنید و آنها را جایی یادداشت کنید. هشتگی به صورت اختصاصی برای خود ایجاد کنید و کاربرانتان را با ایجاد کمپین هایی به استفاده از این هشتگ ها تشویق کنید.

هشتگ های عمومی مرتبط

فراموش نکنید که از هشتگ های عمومی و البته مرتبطی در تصاویر خود استفاده کنید تا کاربرانتان قادر باشند شما را پیدا کنند. برای مثال اگر شما یک کسب و کار در زمینه موبایل دارید ، نباید فراموش کنید که از هشتگ “موبایل” یا “گوشی هوشمند” استفاده کنید. قرعه کشی اینستاگرام

نوشتن کپشن در پست اینستاگرام

کپشن مناسب

برای تصویری که در اینستاگرام ارسال می کنید یک کپشن مناسب تهیه کنید، عکس را بدون کپشن ارسال نکنید. در کپشن، کاربران را از ویژگی جذابی که در این تصویر یا ویژگی مناسبی که در آن وجود دارد مطلع سازید.

نحوه گذاشتن پست در اینستاگرام

پست های مناسبتی

در مناسبت های مختلف، برای فالوورهایتان کاری خاص انجام دهید، مسابقه ای راه اندازی کنید یا تصویری خاص مرتبط با مناسب را ارسال کنید و از هشتگ مربوط به آن مناسبت استفاده کنید. در این صورت شانس دیده شدن شما بسیار افزایش پیدا می کند.