Instagram golden time | پست زمان‌دار

زمانی که حساب کاربری کسب‌و‌کار خود را مدیریت می‌کنید. یا سعی دارید مانند اینفبوئنسرها به صورت مستمر محتوای جدید تولید کنید. و در ساعات طلایی بر روی اینستاگرام قرار دهید، همیشه یک چالش اساسی وجود دارد آن هم قرار دادن محتوا در ساعت و روز بخصوصی است. برای کسب‌و‌کارهای مختلف ممکن است تعدادی از مناسبت‌های تقویم بسیار مهم باشد. و یا این مناسبت‌ها فرصتی باشند. برای یک تخفیف و جذب مشتریان جدید اما اگر تخفیف شما در شبکه‌های اجتماعی به اطلاع کاربران نرسد. احتمالا تعداد کمی از آن‌ها خبر دار می‌شوند. پس بهترین توصیه داشتن یک تقویم محتوایی مناسب همراه با برنامه ریزی مدون برای تولید محتواست. اما تولید محتوا تنها قدم اصلی شماست. بلکه نیاز است شما محتوای خود را در روز و تاریخ مدنظر نیز در حساب کاربری خود قرار دهید. و نیاز به نرم افزاری برای ایجاد پست زمان‌دار دارید.

راه حل ساده‌ای برای این مشکل وجود دارد. و آن هم استفاده از پست‌های تاریخ دار و قابل برنامه ریزی زمان انتشار است. اما شایدبا خود فکر کنید بعد از این همه استفاده از اینستاگرام تا حالا چنین گزینه‌ای مشاهده نکرده‌اید.

در خود نرم افزار اینستاگرام این قابلیت پست زمان‌دار وجود ندارد. هرچند با بروزرسانی‌ها و قابلیت‌های جدیدی که در راه اینستاگرام است. هیچ بعید نیست که این قابلیت هم در آینده به خود نرم افزار اضافه شود. هرچند این قابلیت در نرم افزار فیسبوک موجود است و خوشبختانه فیسبوک کاملا با اینستاگرام لینک می‌شود. پس در ادامه با کافه فالوور همراه باشید. تا شیوه قرار دادن پست با تاریخ از پیش تعیین شده را به وسیله فیسبوک به شما آموزش دهیم.

شیوه زمان بندی پست زمان‌دار

قدم اول: نیاز است که حسب کاربری شما از نوع بیزنس باشد.(توجه داشته باشید که تبدیل اکانت شخصی به بیزنس باعث پابلیک(عمومی) شدن حساب کاربری شما می‌شود.

قدم دوم: وارد آدرس شوید

قدم سوم: بر روی لوگو اینستاگرام کلیک کنید و مشخصات صفحه خود را وارد نمایید. یا اگر موجود است بررسی کنید که صحیح باشد.

قدم چهارم: حال بر روی Create Post کلیک کنید و سپس Instagram feed را انتخاب کنید.

قدم پنجم: حال عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید و محتوای کپشن را بنویسید.

قدم ششم: در پایین صفحه در کنار گزینه Publish یک فلش رو به پایین نیز قرار دارد. آن را بفشارید ذقت کنید اگر گزینه Publish را انتخاب کنید پست شما همان لحظه در اینستاگرام منتشر می‌شود. پس فلش رو به پایین را انتخاب کنید.

قدم هفتم: در بخش Schedule زمان مورد نظر برای پست خود را انتخاب کنید و Schedule را فشار دهید.