در مطالب قبلی کافه فالوور به ترفندهای اینستاگرام زیادی اشاهره کردیم. که می‌توانند به تنهایی تجربه کاربری شما را از اینستاگرام بهبود ببخشند. در ادامه نیز قصد داریم چند ترفند دیگر را به شما آموزش دهیم. این ترفندها مانند ترفندهای گذشته تجربه کاربری شما را بهبود می‌بخشند. همینطور در وقت و زمان شما برای ویرایش تصاویر و بهبود محتوای نشان داده شده در اکسپلورر به شما کمک خواهند نمود.

ترفند اول: چگونه فیلترهای مورد علاقه خود را به اولویت اول پیشنهاد اینستاگرام تبدیل کنید.

برای افرادی که زیاد از اینستاگرام استفاده می‌کنند. مسلما فیلترهایی وجود دارد که بیش از بقیه فیلترها می‌پسندند و آن ها را بیشتر استفاده می‌کنند. اما ویرایشگر تصویر اینستاگرام فیلترها را بر اساس تعداد استفاده کاربر از یک فیلتر دسته بندی نمی‌کند. بلکه آن ها را بر اساس دسته بندی اولیه خود اینستاگرام به کاربر نمایش می‌دهد. برای حل این مشکل و صرفه جویی در وقت شما برای ویرایش سریعتر و استفاده از فیلترهای مورد علاقه راهی آسان وجود دارد. که در ادامه آن را به شما یاد خواهیم داد.

برای این منظور لازم است که طبق مراحل زیر قدم به قدم با ما همراه باشید.

قدم اول: برای این منظور لازم است یک عکس برای پست کردن انتخاب کنید. نگران نباشید حتی اگر الان هم قصد پست کردن تصویری را ندارید می‌توانید این مراحل را انجام دهید.

قدم دوم: بعد از انتخاب عکس گزینه زیر را مانند تصویر انتخاب کنید.

ترفندهای اینستاگرام

قدم سوم: در این بخش وارد منویی می‌شوید که تمامی فیلترها به ترتیب اولیه وجو دارند. با استفاده از بخش کنار اسم فیلترها و با نگاه داشتن انگشت خود بر این بخش می‌توانید. ترتیب فیلترها را تغیر دهید.

ترفندهای اینستاگرام

قدم چهارم: اولیت فیلترها را بر اساس اولویت مدنظر خود قرار دهید. و در پایان از بالی صفحه گزینه done را فشار دهید.

ترفندهای اینستاگرام- ترفند دوم: پاک کردن سابقه جستجوی اکانت

زمان‌های زیادی هست که ما بر اساس نیازی که داریم اقدام به جستجوی محتوای متفاوتی در پلتفرم‌های متفاوت می‌کنیم. این اقدام به موتورهای جستجو این سیگنال را می‌رساند. که ما علاقه مند به یک موضوع خاص یا یک محتوا هستیم. اما این سیگنال به همینجا ختم نمی‌شود. زیرا باعث می‌شود که محتوای تبلیغاتی متناسب با موضوع ما برای ما به نمایش درآید. اما این موضوع تا اینجا هم مشکلی ندارد، مشکل زمانی بوجود می‌آید. که ما دیگر نیاز به آن خدمت یا کالا نداشته باشیم. و باید هر لحظه با تبلیغات آن یا در مورد اینستاگرام با محتوای مشابه آن دست و پنجه نرم کنیم.

برای حل این موضوع کی راه آسان وجود دارد و آن هم استفاده از پاک کردن سابقه جستجوی شماست. برای این منظور با آموزش ما در ادامه همراه باشید.

قدم اول: برای این منظور مانند تمامی دیگر آموزش هایی که با تنظیمات سروکار داریم به حساب کاربری خود بروید.

قدم دوم: تنظیمات را باز نمایید.

قدم سوم: مانند تصویر زیر به بخش امنیت یا security بروید:

ترفندهای اینستاگرام

قدم چهارم: صفحه را اسکرول کرده و به پایین بیایید در زیر بخش data گزینه ای به نام clear search history شاهده خواهید نمود. آن را انتخاب کنید.

ترفندهای اینستاگرام 1

حال در این بخش می‌توانید داده‌های سرچ خود را پاک نمایید.