مخفی کردن تعداد لایک

شاید در این چند وقت با آپدیت جدید اینستاگرام که کار آن مخفی کردن تعداد لایک یک پست است; مواجه شده باشید. این برزورسانی که به تازگی برای اکثر کاربران عرضه شده. به کاربران اجازه می‌دهد که تعداد لایک‌های پست‌هایی که مشاهده می‌کنند را پنهان کنند. و به جای مشاهده تعداد فقط نام یک یا دو دنبال کنند به علاوه عبارت “دیگران” را مشاهده نمایند. اما این ویژگی جدید نیست و از سال 2019 در تعدادی از کشورها دارد آزمایش می‌شود. و هدف اینستاگرام نیز از این ویژگی کاهش فشار روانی برای افراد جوان تر عنوان شده است.

دلایل اینستاگرام برای اتخاذ چنین سیاستی و عرضه چنین ویژگی برای مخفی کردن تعداد لایک به همین دلیل ختم نمی‌شود. بلکه اینستاگرام می‌خواهد این رقابت گرفتن لایک را از بین ببرد. و افراد را به سمت تولید محتوای بهتر بدون توجه به ترند و تعداد لایک‌های محتواهای موجود ببرد. سیاستی که بیشتر سمت و سوی کاربران عادی را نشانه گرفته است.

تاثیر سیاست اینستاگرام بر تعداد لایک‌ها

اما آیا این تصمیمی باعث می‌شود که الگوریتم‌های موجود که یکی از مهمترین متغیرهای آنها برای نمایش محتوا به کاربر تعداد لایک می‌باشد منسوخ گردند؟خیر. بلکه اینستاگرام در مقاله جدید خود که قبلا نیز در سایت به آن پرداختیم به روشنی اشاره می‌کند. که هنوز هم تعداد لایک و محتوای لایک شده اصلی ترین معیار نمایش محتوا به کاربر می‌باشند. و هنوز هم اگر به اینستاگرام بعنوان محلی برای کسب و کار خود نگاه می‌کنید. مهم است که تعداد لایک‌های پست شما بالا باشد تا بتوانید به اکسپلورر وارد شوید. و مخاطبان جدید را جذب نمایید، برای این منظور می‌توانید. از پکیج‌های لایک واقعی و ایرانی ما نیز استفاده کنید. که کمک می‌کند محتوای شما به کاربران فارسی زبان دیگر نیز معرفی شود. و افراد جدید بتوانند محتوای شما را در اکسپلورر خود مشاهده نمایند.

اما برای اینکه متوجه شوید چه پست‌هایی در صفحه‌ کسب‌و‌کارتان بهتر مخاطب را جذب نموده‌اند. و توانایی این را دارند که با دریافت لایک به اکسپلورر کاربران وارد شوند. بهتر است که مانند مراحل زیر یک دید کلی نسبت به مخاطبینتان پیدا کنید. چیزهایی مانند جنسیت، سن، مکان و نوع پست‌های مورد علاقه آن‌ها، این امر باعث می‌شود. که شما بتوانید یک پرسونا برای مخاطبین خود شکل دهید. و مطابق آن محتوای جدید تولید نموده و مخاطبیان خود را افزایش دهید. برای استخراج اطلاعات مورد نیز برای پرسونا کافی است مراحل زیر را طی کنید.

آموزش دریافت اطلاعت پرسونا

  1. پروفایل و حساب کاربری خود را باز کرده علامت سه خط بالا سمت راست را لمس کنید:
insight

2. گزینه Insight را انتخاب نمایید.

3. وارد محیطی مانند تصویر زیر می‌شوید. در این بخش بهترین پست در سی روز گذشته به علاوه آماری از مخاطبینتان مانند اینکه بازه سنی‌شان چقدر است. در چه شهری زندگی می‌کنند یا در چه ساعاتی از روز بیشتر فعال هستند را نشان می‌دهد.

instagram insight

با این اطلاعات می‌توانید استراتژی خود را برای جذب مشتری بهبود ببخشید.