چگونه لست سین اینستاگرام را پنهان کنیم

اینستاگرام نیز مانند اپلیکیشن‌هایی مانند تلگرام و واتس‌اپ، قابلیت Last Seen را در آپدیت اخر خود معرفی کرده است. طبیعتا این قابلیت در اینستاگرام با نام ویژه «Show Activity Status» وجود دارد. این امکان باعث میشود که زمان انلاین بودن شما به مخاطب نمایش داده شود. در ادامه این مقاله، می اموزیم که چگونه اخرین بازدید اینستا خود را پنهان کنیم .  تنظیمات لست سین اینستاگرام نیز درست مانند لست سین فیسبوک مسنجر و واتساپ، نشان می‌دهد که آخرین بار چه زمانی داخل برنامه به سر می‌بردید. در حال حاضر این ویژگی به صورت پیش‌فرض در تنظیمات شما غیرفعال است، اما رویکرد بهتر این خواهد بود که جانب احتیاط را رعایت کنید.

آشنایی با Last Seen یا Show Activity Status اینستاگرام

اگر از کاربران برنامه هایی مانند تلگرام، فیس بوک مسنجر و … هستید، باید با قابلیت Last Seen آشنایی داشته باشید، LastSeen به سایر کاربران این امکان را می دهد تا آخرین باری که از حساب کاربری خود بازدید کرده اند را به آنها نشان دهند.

اما این قابلیت در گذشته در اینستاگرام وجود نداشت و کاربران این اپلیکیشن قادر نبودند ببینند آخرین بار چه زمانی از پیام یکدیگر بازدید کرده اند. اینستاگرام هم اکنون این قابلیت را با آخرین آپدیت ارائه کرده و نام آن را Show Activity Status گذاشته است. در ادامه این مطلب ، نحوه مخفی کردن Last Seen اینستاگرام و عملکرد آن را با جزئیات بیشتر توضیح خواهیم داد. مطالب بیشتر ما را در این لینک ببینید .

Last Seen اینستاگرام زمان آخرین بازدید را به چه کسانی نشان می دهد؟

اولین سوالی که برای همه پیش می آید این است که آیا Last Seen اینستاگرام آخرین بازدید کاربر را به همه کاربران نشان می دهد؟ خوشبختانه، اینگونه نیست. Last Seen اینستاگرام (Show Activity Status) طوری تنظیم شده است که در صورت فعال بودن در حساب کاربری، زمان آخرین بازدید کاربر فقط برای کاربرانی باشد که شما را فالو کرده اند یا به عبارتی فالوورهای شما و تمامی کاربرانی که شما را دنبال کرده اند یا همان فالویینگ های شما و همچنین از طریق دایرکت برای آنهایی که پیام ارسال کرده اید آخرین بازدید شما را نشان می دهد.

لست سین شما تنها به افرادی که دنبال می‌کنید نمایش داده می‌شود. پس اگر کسی شما را دنبال می‌کند اما شما به او فالوبک ندادید توانایی دیدن لست سین شما را ندارد. این در مورد فالویینگ‌های شما نیز صدق می‌کند. شما تنها در صورتی می‌توانید لست سین افراد را ببینید که به شما فالوبک داده باشند.

اما آیا می توان لست سین یا آخرین بازدید (Show Activity Status) را در اینستاگرام غیر فعال کرد یا بهتر بگوییم مخفی کرد؟ چگونه باید این کار را انجام دهیم؟ مطالب بیشتر ما را در این لینک ببینید .

مخفی سازی آخرین بازدید یا Last Seen اینستاگرام

قابلیتی Last Seen اینستاگرام (Show Activity Status)  به شکل پیش فرض در اینستاگرام فعال است، اما می توان این ویژگی را خاموش یا مخفی کرد. برای این کار موارد ذیل را انجام دهید:

  • وارد برنامه اینستاگرام شوید و به حساب کاربری خود مراجعه نمایید.
  • به بخش پروفایل (نماد آدمک) بروید.
  • در پایین منوی تنظیمات، روی گزینه Show Activity Status ضربه بزنید.
  • اسلایدر کنار این گزینه را خاموش کنید.

با این روش ساده نمایش بازدیدهای اخیر اینستاگرام از دید سایر کاربران مخفی می شود. توجه داشته باشید که با مخفی کردن زمان آخرین بازدید یا Last Seen اینستاگرام، آخرین بازدید دیگران نیز از شما پنهان می شود و نمی توانید آخرین بازدید سایر کاربران را مشاهده کنید.امیدوارم که ازین مطلب خوشتون اومده باشه برای مشاهده مطالب بیشتر به این سایت مراجعه کنید. اگر شما هم مطلب خاصی در این زمینه دارید میتوانید برای ما ارسال نمایید . ارسال مطلب .