رفع ریپورت یا بلاک شدن اینستاگرام

هر انچه درباره بلاک و رفع بلاک اینستاگرام باید دانست . رفع ریپورت یا بلاک اینستاگرام، رفع بلاکی اینستا چه کنم ؟اینستاگرامم را باز می‌کنم. مثل همیشه پست‌های مورد علاقه‌ام را روی صفحه می‌بینم. ناخودآگاه قبل از این‌که ویدئو را ببینم لایکش می‌کنم. خبری از قلب قرمز نیست! چه اتفاقی افتاده؟ پیام بلاک اینستاگرام را روی صفحه می‌بینم که روزم را خراب می‌کند. من از طرف اینستاگرام بلاک شده‌ام!!! حالا برای رفع بلاک اینستاگرام باید چه کنم؟

اینستاگرام چالش‌های زیادی دارد که باید یاد بگیرید چطور آن‌ها را رفع کنید. به همین خاطر ما در دوره آموزش اینستا تصمیم گرفتیم از صفر تا 100 اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. مطمئن باشید بعد از دیدن این آموزش اینستاگرام دیگر هیچ سوالی درباره اینستاگرام توی ذهن شما نیست و شما به یک استاد اینستاگرام تبدیل شده‌اید.

چرا بلاک می شویم ؟

رفع ریپورت یا بلاک اینستاگرام، رفع بلاکی اینستا

1- بیش از حد فالو و آنفالو کردن

خب باید بگویم که اینستاگرام از این‌که کاربرها در یک روز یا یک ساعت، تعداد فالو کردن و آنفالو کردنشان زیاد باشد، خوشش نمی‌آید. به همین خاطر هم اکانت این افراد را بلاک می‌کند.

2- بیش از حد لایک کردن

اگر شما در روز بیش از حد پست‌های بقیه را لایک کنید، اینستاگرام عصبانی می‌شود! وقتی شما در روز تعداد لایکتان از حد مجاز خارج شود، اینستاگرام شما را اسپم فرض می‌کند و بلاکتان می‌کند.

3- زیاده‌روی در هشتگ

اگر در استفاده از هشتگ در کپشن‌ پست‌ها و استوری زیاده‌روی کنید، اینستاگرام شما را بلاک می‌کند.

4- تکرار زیاد یک کامنت در پست‌ها

کامنت تکراری زیر یک پست، یا پست‌های متفاوت باعث بلاک شدن اکانتتان از طرف اینستاگرام می‌شود.

برای این‌که محدودیت لایک، فالو، هشتگ و پست گذاشتن را دقیق‌تر بفهمید، ما در مقاله محدودیت فالو در اینستاگرام همه آنچه لازم است بدانید را آماده کرده‌ایم.

5- استفاده از ربات اینستاگرام

خیلی از اکانت‌ها از ربات‌ها برای افزایش فالوور، افزایش لایک و… استفاده می‌کنند. اما الگوریتم‌های جدید اینستاگرام شدیدا با استفاده از ربات مخالف است. پس اگر از ربات‌های اینستاگرامی استفاده کردید، منتظر بلاک شدن از سمت اینستاگرام باشید.

6- ورود به اکانت اینستاگرام با دستگاه یا IP مختلف

اگر شما با دستگاه یا آدرس IP متفاوتی وارد اکانتتان شوید، از طرفی نتوانید پیامک یا ایمیل تشخیص هویت را تایید کنید؛ اینستاگرام مشکوک می‌شود. یعنی حدس می‌زند احتمالا این کار هکرها باشد و اکانتتان را بلاک می‌کند.

7- ریپورت شدن اکانت

خب یکی از دلایل واضحی که اینستاگرام اکانت شما را بلاک می‌کند؛ ریپورت شدن است. ریپورت شدن یعنی این‌که فالوورها به هر دلیلی از شما به اینستاگرام شکایت کنند.

8- گذاشتن پست‌های غیر اخلاقی

اگر پستی منشتر کنید که اینستاگرام غیر اخلاقی بودنش را تشخیص دهد، احتمال اکشن بلاک شدنتان بالاست. حالا این پست‌های غیر اخلاقی چه چیزهایی هستند؟ مثلا محتواهای جنسی، خشونت آمیز، عکس‌های برهنه و…

9- نقض حقوق کپی رایت

شما باید محتواهایی پست کنید که خودتان تولید کرده‌‌اید. یعنی از جایی کپی نکرده باشید. اگر احیانا پستی را کپی کردید، حتما آن پیج را تگ کنید. البته اگر صاحب محتوا، کپی کردنش را مجاز کرده باشد، مشکلی پیش نمی‌آید. ولی در غیر اینصورت احتمال بلاک شدن از سمت اینستاگرام وجود دارد.

برای رفع بلاک ایستا یکی از روش های زیر را انجام دهید .

 رفع انسداد و محدودیت اینستاگرام: شیوه ارسال ایمیل در اینستاگرام

رفع ریپورت یا بلاک اینستاگرام، رفع بلاکی اینستا

واحد پشتیبانی اینستاگرام ایمیل های ارسالی کاربران این برنامه را بررسی می کند. اگر فکر می کنید اکانت شما به اشتباه مسدود شده است، می توانید یک ایمیل به پشتیبانی اینستاگرام بفرستید و از آن ها بخواهید که اکانت اینستاگرام شما را رفع انسداد کنند. برای این کار متن زیر را کپی کرده و به آدرس ایمیل Info@Instagram.com ارسال کنید.

Hi, I’ve noticed that my Instagram account has been suspended. I don’t know the reason for this blockage, but you should know that I’m a real person. Would you please recheck my suspension

سلام متوجه شدم حساب اینستاگرامم تعلیق شده است. من دلیل این بلاک و انسداد را نمی دانم، اما باید بدانید که من یک شخص واقعی می باشم. لطفا مجدداً تعلیق من را بررسی نمایید؟”

راه دوم برای حذف محدودیت های اینستاگرام: درخواست پشتیبانی از طریق تنظیمات برنامه

رفع ریپورت یا بلاک اینستاگرام

ارسال تیکت به واحد پشتیبانی یکی دیگر از راه های رفع محدودیت اکانت اینستاگرام شماست. از این طریق می توانید درخواست لغو ریپورت را به واحد پشتیبانی اینستاگرام ارسال کنید. برای این کار می توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. نخست برنامه اینستاگرام را باز کنید.
  2. با کلیک بر روی نماد موجود در پایین صفحه به نمایه پروفایل خود بروید.
  3. روی نماد سه خط کلیک کنید.
  4. گزینه Settings را انتخاب کنید. تنظیمات اینستاگرام را بررسی کنید.
  5. روی Help کلیک کنید.
  6. برای ارسال درخواست رفع محدودیت به اینستاگرام روی “Report a problem” کلیک کنید.
  7. دوباره روی Report a problem کلیک کنید.
  8. متن درخواست برداشتن محدودیت حساب اینستاگرام ذکر شده در بالا را کپی کنید و روی Submit کلیک کنید.

راه سوم برای رفع محدودیت حساب اینستاگرام: پاک کردن داده های اینستاگرام ( clear data)

رفع ریپورت یا بلاک اینستاگرام

پاک کردن اطلاعات برنامه اینستاگرام گاهی اوقات می تواند در حذف کاشی های اینستا موثر باشد. برای حذف اطلاعات اینستاگرام خود مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به تنظیمات گوشی مراجعه کنید.
  2. به Programs گوشی بروید.
  3. به مدیریت برنامه ها یا همان Manage Applications مراجعه کنید.
  4. روی گزینه Manage Applications کلیک کنید.
  5. برنامه اینستاگرام را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.
  6. روی Clear data کلیک کنید و Clear all data را انتخاب نمایید.

رارفع محدودیت در اینستاگرام – با استفاده از اپلیکیشن تغییر دهنده IP

یکی از مهم ترین و اساسی ترین راه های رفع انسداد اینستاگرام تغییر آدرس IP است، یعنی می توانید با تغییر آی پی از حساب کاربری خود خارج شوید، سپس ابزار تغییر IP را فعال کنید و سپس مجدداً وارد اکانت کاربری خود شوید. به این ترتیب، امکان دارد اکانت شما از ریپورت خارج شود.

راه پنجم برای برداشتن محدودیت اینستاگرام: با یک دستگاه دیگر وارد شوید

دسترسی دستگاه تان به حساب اینستاگرام شما محدود شده است. به عبارت دیگر آی پی دستگاه شما مسدود خواهد شد. در این صورت می توانید با گوشی دیگری وارد حساب کاربری خود شوید و تا زمانی که IP شما رفع انسداد نشود از این دستگاه در اینستاگرام استفاده کنید. همچنین می توانید از کامپیوتر برای دسترسی به حساب خود استفاده کنید.

5. برای رفع انسداد حساب در اینستاگرام: پیام action blocked

رفع ریپورت یا بلاک اینستاگرام

یکی از ساده ترین راه ها برای باز کردن قفل اینستاگرام استفاده از Action Blocked است. اگر توسط اینستاگرام محدود می  شوید یا اینستاگرام حساب شما را ریپورت کرده است، وقتی می  خواهید پستی را لایک کنید یا فردی را دنبال کنید، با پیامی مواجه می شوید که می گوید بلاک شده اید. به این ترتیب اینستاگرام به شما اطلاع می دهد که حساب شما محدود شده است. در پایین این پیغام گزینه ای به اسم Tell Us وجود دارد. با کلیک بر روی آن می توانید از اینستاگرام بخواهید که دوباره چک کند تا ریپورت اینستاگرام لغو شود. اگر اکانت شما به اشتباه بلاک است، این روش ریپورت را در حداقل زمان برطرف می کند.

گاهی اوقات تغییر اطلاعات حساب شخصی شما نیز می تواند به برداشته شدن ریپورت حساب اینستاگرام شما کمک کند. برای تغییر اطلاعات حساب کاربری مانند نام، شماره تلفن، ایمیل و غیره به Edit Profile بروید. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید.
  2. با کلیک بر روی نماد نمایه در پایین صفحه به نمایه پروفایل خود مراجعه نمایید.
  3. بر روی گزینه Edit Profile کلیک کنید.
  4. گزینه «Personal Information» را انتخاب کنید.
  5. در نهایت می توانید اطلاعات شخصی خود را مجددا در این صفحه درج کنید.

6. راه رفع انسداد اینستاگرام: تغییر اطلاعات حساب کاربری (آدرس ایمیل، شماره تلفن و غیره)

رفع ریپورت یا بلاک اینستاگرام

7. حذف کردن ریپورت در اینستاگرام: عوض کردن گذر واژه

رفع ریپورت یا بلاک اینستاگرام

تغییر گذر واژه یکی دیگر از روش هایی است که می توان از آن برای رفع ریپورت حساب اینستاگرام استفاده کرد. تغییر رمز عبور اینستاگرام یکی از ساده ترین تکنیک هایی است که می توان برای برداشتن محدودیت های اینستاگرام از آن استفاده کرد.

8. راه برای برداشتن بلاک در اینستاگرام: غیرفعال کردن اکانت

رفع ریپورت یا بلاک اینستاگرام

پس از بلاک شدن در اینستاگرام، می توانید برای رفع محدودیت های اینستاگرام، حساب کاربری خود را به طور موقت غیرفعال کنید. در مقاله نحوه غیرفعال سازی اکانت اینستاگرام می توانید با چگونگی غیرفعال کردن حساب اینستاگرام و روش آن آشنا شوید.

9. برای رفع انسداد اینستاگرام: از سیستم خارج شوید و مجددا وارد حساب کاربری خود شوید.

رفع ریپورت یا بلاک اینستاگرام

موثرترین راه برای رفع انسداد حساب در اینستاگرام این است که دوباره وارد حساب کاربری خود شوید. برای حذف محدودیت های اینستاگرام، باید از سیستم خارج شوید و دوباره وارد شوید. در بیشتر موارد این روش کار می کند و محدودیت ها را برطرف می کند. برای انجام این کار؛ این موارد را دنبال کنید:

  1. نرم افزار اینستاگرام را باز کنید.
  2. با کلیک بر روی نماد نمایه در پایین صفحه به صفحه نمایه پروفایل خود بروید.
  3. برای ویرایش نمایه گزینه Edit Profile را انتخاب کنید.
  4. تمام اطلاعات بیو، وب سایت، نام، مشخصات و هر چیز دیگری که نوشته اید را به طور کامل حذف کنید. (تغییر نام و نام کاربری)
  5. در صورت لزوم، عکس پروفایل را حذف کنید.
  6. به بخش تنظیمات اینستاگرام مراجعه کنید
  7. از حساب کاربری خود خارج شوید. (گزینه خروجی را لمس کنید)

دقت داشته باشید که برای ورود مجدد به رمز عبور خود نیاز دارید. پس آن را فراموش نکنید. اگر رمز عبور خود را فراموش کردید، می توانید با استفاده از مقاله تنظیم مجدد رمز عبور اینستاگرام، آن را پیدا کنید.

لطفاً دوباره به حساب خود وارد شوید. ممکن است حساب اینستاگرام خود را مسدود کرده باشید. به صفحه اینستاگرام برگردید.

اگر برای ورود به اینستاگرام مشکل دارید می توانید مقاله نحوه ورود به اینستاگرام را مطالعه کنید.

اگر اکانت اینستاگرام شما همچنان با استفاده از روش های بالا مسدود است، پس تا پایان محدودیت حساب تان غیرفعال کنید.

نکته: در تایم لاین خود کاری بر خلاف قوانین اینستاگرام انجام ندهید. اگر تخلف را تکرار کنید، دوره ریپورت حساب شما ممکن است ادامه یابد.

10 . اطلاعات پروفایلتان را تکمیل کنید

رفع ریپورت یا بلاک اینستاگرام

اگر هنوز اطلاعات پروفایل و حسابتان ناقص است، هرچه سریع‌تر تکمیلش کنید. گاهی اینستاگرام با دیدن یک پروفایل ناقص، فرض می‌کند آن اکانت ربات است. به همین دلیل آن حساب را بلاک می‌کند.