خرید کامنت رندوم ویدئو یوتیوب

چه زمانی کامنت یوتیوب بخریم؟

بهترین زمان برای خرید کامنت ویدئو یوتیوب، 1 ساعت بعد از آپلود ویدیو است . با این کار بقیه فالوور های خود را تحریک به گذاشتن کامنت های بیشتر میکنید و تعاملی بین شما و کاربران اتفاق می افتد.

کامنت ویدئو یوتیوب
خرید کامنت رندوم ویدئو یوتیوب

خرید کامنت یوتیوب امن و تضمینی است؟

بله کاملا. در طول فعالیت 2 ساله ما در زمینه یوتیوب، هیچ گزارشی یا مشکلی برای کاربران پیش نیامده است . امنیت خرید کامنت ویدئو یوتیوب را به شما تضمین میکنیم.

کامنت ویدئو یوتیوب

URL  یا لینک ویدیو را چطور پیدا کنم؟

برای بدست آوردن لینک ویدیو ها یا همان URL ویدیو در یوتیوب کافی است آن را برای کسی یا پلتفرمی به اشتراک بگذارید. دکمه زیر ویدیو ها برای همین منظور است پس با اشتراک گذاری آن لینک ویدیو ها نمایان می شود.

واچ تایم watch time

آیا یوتیوب متوجه خرید کامنت ویدئو یوتیوب نمی شود؟

یوتیوب هیچ وقت متوجه خریدن کامنت و نظر های شما نمیشود. چون کامنتهای ما پرقدرت هستند و حتی همه ی ویو های ما با آی پی واقعی که وجود خارجی دارد، ویدیو های شما را Comment می کنند.

مراحل خرید کامنت یوتیوب درسایت کافه فالوور به چه صورت است؟

نکات خرید کامنت یوتیوب رندوم :

1- لینک ویدئو یوتیوب با یکی از فرمت های زیر ثبت شود. https://www.youtube.com/watch?v=xyz یا https://youtu.be/xyz

2- کانال یوتیوب بایستی عمومی باشد.

3- چند سفارش همزمان برای یک ویدئو ثبت ننمایید و صبر نموده تا سفارش بر روی این ویدئو تکمیل گردد و سپس مجدد ثبت سفارش نمایید.

4- ارسال کامنت بر روی ویدئو خاموش نباشد.

5- استارت افزایش کامنت ویدئو یوتیوب به صورت آنی خواهد بود و صرفا در صورتی که تاخیر در استارت سفارش بیشتر از 12 ساعت شد تیکت ارسال نمایید.

6- طبق قوانین سایت و پذیرش این قوانین توسط شما، بعد از ثبت سفارش خريد کامنت ویدئو یوتیوب امکان لغو آن وجود ندارد. بنابراین بهتر هست در تعداد کم تست نمایید و در صورتی که از نتیجه کار رضایت داشتید در تعداد بالاتری ثبت سفارش نمایید. (در صورتی که اشتباها سفارشی را ارسال کرده اید ۱۵ الی ۶۰ ثانیه فرصت برای لغو آن وجود دارد که می توانید از قسمت سفارشات من در پنل کاربری اقدام به حذف سفارش کامنت ویدیو یوتیوب نمایید)

کامنت ویدئو یوتیوب

نقش کامنت ها در سئوی یوتیوب

برای آموختن سئوی یوتیوب ابتدا درباره سئو باید نکاتی را بدانید؛ سئو در یوتیوب به مجموعه فاکتور هایی گفته می شود که به یوتیوبر ها کمک می کند تا با کمک آن ویدیو ی خود را محتوایی بهتر و ارزشمند تری نسبت به دیگر ویدیوها معرفی کنند و از این طریق در این پلتفرم بالاتر بیایند. کامنت ها از جمله این موارد هستند که به بیشتر دیده شدن ویدیوهای شما کمک خواهند کرد. در نتیجه یکی از مهم ترین کارهایی که باید بعد از تولید محتوا انجام دهید گرفتن کامنت از مخاطبان می باشد.

خرید کامنت یا جذب کامنت از طریق مخاطبان؛ کدام بهتر است؟

برای داشتن کامنت ویدئو یوتیوب، بیشتر شما هم می توانید از طریق کال تو اکشن یا درخواست از مخاطبان تان برای کامنت گذاشتن استفاده کنید. همچنین می توانید از گزینه ی خرید کامنت از طریق سایت های معتبر استفاده کنید. حال اینکه کدام یک از این گزینه ها می تواند بهتر باشد باید گفت با اینکه هر دو گزینه کارآمد است . اما گزینه خرید کامنت بسیار سریعتر به نتیجه می رسد و می تواند شما را بسیار سریعتر در مسیر کسب درآمد از یوتیوب بیاورد.

چه کارهایی هستند که می توانیم با آن از مخاطبان جذب کامنت داشته باشیم؟

کال تو اکشن: یکی از کارهایی که از طریق آن می توان از مخاطبان کامنت دریافت کرد به این شکل که در ابتدا و انتهای از کاربران می خواهید که اگر ویدیوی شما را پسندیده اند آن را با دیگران به اشتراک بگذارند و اگر نظری دارند آن را کامنت کنند.

تولید محتوای کامنت بگیر: ساخت محتوایی که سوال یا سوال هایی را در خود دارد که در آن شما از مخاطب می خواهید که پاسخ سوال را بدهد. یا درباره چیزی از او نظر می خواهید باعث می شود کامنت های بیشتری از مخاطبان بگیرید.

ساختن ویدیو درباره مطالب وایرالی: اگر ویدیوی که می سازید درباره پربازدیدترین مطالب یوتیوب باشد . بدون شک شما هم بازدید بالاتری خواهید داشت و هم کامنت های بیشتری دریافت خواهید کرد.

نحوه مدیریت کامنت ها

گاهی وقت ها در قسمت کامنت ها برخی افراد کامنت های اهانت آمیز می گذارند و با این کامنت ها موجبات رنجش شما را فراهم می کنند.

در بسیاری موارد نیز این ترول ها باعث دلسردی افراد از کار می شوند که یوتیوب برای این موضوع چاره ای اندیشیده است و به فرد اجازه مدیریت کامنت ها را می دهد؛

این کار به این شکل است که وقتی یوتیوبر با کامنت های اهانت آمیز مواجه می شود می تواند آن را از قسمت کامنت ها حذف کند . در نتیجه این کامنت برای هیچ کسی نمایش داده شود حتی می توانید کاربر را بلاک کنید تا اصلا نتواند برای ویدیوهای شما کامنت بگذارد.

یکی دیگر از کارهایی که شما می توانید برای مدیریت کامنت هایتان انجام دهید این است که به طور کامل آن را ببندید. در این صورت هیچ کسی اجازه ی کامنت گذاشتن را نخواهد داشت. البته محتوایی که کودکان زیر 13 سال می سازند هم کامنت نخواهد داشت و این به خاطر حفظ سلامت روحی و امنیت روانی کودکان یوتیوبر است.

خدمات لایک یوتیوب را از اینجا مشاهده کنید .