سرویس های یوتیوب که ما به شما در سایت کافه فالوور ارائه میکنیم

شما وقتی ویدوی جدیدی را آپلود میکنید زیر کادر آن یک لایک و دیس لایک وجود دارد که با لایک کردن آن شما به یوتیوب این پیام را میرسانید که من از این ویدیو خوشم آمد ( خدمات لایک و… جز سرویس های یوتیوب در سایت کافه فالوور می باشد ) در اگوریتم یوتوب تاثیر میگذارید و شانس خود را برای وایرال شدن ویدیو بالا میرود.

مزیت لایک یوتیوب 

لایک یوتیوب از دیگر فاکتور های مهم در الگوریتم آن می باشد؛ در واقع لایک نشان دهنده محبوبیت ویدئو است. به این ترتیب هر چقدر میزان لایک بیشتر باشد، ویدئوی شما از نظر یوتیوب محبوب تر است در نتیجه در معرض دید افراد بیشتری قرار می گیرد.شما وقتی ویدوی جدیدی را آپلود میکنید زیر کادر آن یک لایک و دیس لایک وجود دارد که با لایک کردن آن شما به یوتیوب این پیام را میرسانید که من از این ویدیو خوشم آمد ( خدمات لایک و… جز سرویس های یوتیوب در سایت کافه فالوور می باشد ) در اگوریتم یوتوب تاثیر میگذارید و شانس خود را برای وایرال شدن ویدیو بالا میرود.

افرادی که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده و یا دنبال کننده زیادی ندارند؛ نمی توانند به راحتی لایک ارگانیک دریافت کنند. این افراد با خرید لایک یوتیوب می توانند به سرعت لایک و محبوبیت ویدئو های خود را افزایش دهند.لایک یوتیوب از دیگر فاکتور های مهم در الگوریتم آن می باشد؛ در واقع لایک نشان دهنده محبوبیت ویدئو است. به این ترتیب هر چقدر میزان لایک بیشتر باشد، ویدئوی شما از نظر یوتیوب محبوب تر است در نتیجه در معرض دید افراد بیشتری قرار می گیرد.شما وقتی ویدوی جدیدی را آپلود میکنید زیر کادر آن یک لایک و دیس لایک وجود دارد که با لایک کردن آن شما به یوتیوب این پیام را میرسانید که من از این ویدیو خوشم آمد ( خدمات لایک و… جز سرویس های یوتیوب در سایت کافه فالوور می باشد ) در اگوریتم یوتوب تاثیر میگذارید و شانس خود را برای وایرال شدن ویدیو بالا میرود.

سرویس های یوتیوب

خدمات و سرویس های یوتیوب

فروشگاه اینترنتی ایرانی کافه فالوور یکی از مطمئن ترین و با سابقه ترین سایت های ارائه دهنده سرویس های یوتیوب (YouTube SMM) می‌باشد. شما می‌توانید تمامی سرویس های یوتیوب از جمله خرید سابسکرایب ارزان خرید لایک 100% واقعی یوتیوب، خرید کامنت متن دلخواه یوتیوب، ویو بسیار با کیفیت یوتیوب و همچنین خرید پکیج واچ تایم (monetize) را با ارزانترین قیمت ممکن و در عین حال بالاترین کیفیت از فروشگاه اینترنتی ایرانی لایک تهیه نموده و با خیالی آسوده برای افزایش پیشرفت اکانت یوتیوب خود و رسیدن به مرحله کسب درآمد دلاری استفاده نمایید.

همان طور که همه می‌دانید پلتفرم یوتیوب یکی از بزرگترین و پر طرفدارترین بسترها برای به اشتراک گذاشتن ویدیو می‌باشد. اکثر افراد سرشناس و سیاستمداران از این پلتفرم برای رساندن هر چه سریعتر پیام خود به دنیا استفاده می‌کنند. همچنین بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی در این پلتفرم به منظور کسب درآمد دلاری در حال فعالیت می‌باشند.

با توجه به مسئله درآمد زایی این پلتفرم از سخت گیرانه ترین قوانین برخوردار می باشد. چرا که قرار است در قبال ساعات بازدید کاربران دیگر از ویدیو شما به شما دلار پرداخت نماید. بنابراین بسیار مهم است از کدام مرجع، خدمات یوتیوب خود را تهیه می‌نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایرانی لایک با کیفیت ترین و قوی ترین سرویس های یوتیوب را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. تمامی سابسکرایب ها واقعی می‌باشند و تمامی لایک‌های سرویس خرید لایک یوتیوب از اکانت‌های معتبر می‌باشند. همچنین سرویس خرید کامنت با متن دلخواه یوتیوب تماما توسط کاربران واقعی و فعال برای ویدیو شما ارسال خواهد شد. همچنین سرویس خرید لایک فروشگاه ایرانی لایک، صد در صد توسط کاربران با اکانت واقعی و فعال انجام می‌شود تا در نظر ربات های جست و جوگر شبکه اجتماعی یوتیوب اکانت شما ربات تشخیص داده نشود.

خدمات و سرویس های یوتیوب

عوارض و عواقب خرید سرویس های یوتیوب فیک

دلیل اول

یکی از مسائلی که بسیار برای اکانت یوتیوب شما زیان بار می‌باشد، استفاده از سرویس های یوتیوب فیک از سایت های غیر معتبر و ناشناخته می‌باشد. ربات های جست و جوگر یوتیوب بسیار روی اکانت های فیک حساس می‌باشد و سریعا تشخیص می‌دهند. در صورتی که تعداد زیادی اکانت فیک در مدت زمان کمی اکانت یوتیوب شما را فالو کنند، یا برای شما کامنت بگذارند و یا شما را لایک کنند، پلتفرم یوتیوب حساب کاربری شما را مسدود و به حالت تعلیق در می‌آورد.

دلیل دوم

از آنجایی که هر یک از سرویس های یوتیوب فیک خریداری شده به یک باره به حساب کاربری شما افزوده می‌شوند، بنابراین موجب جلب توجه و حساسیت ربات های جست و جوگر می‌شوند و حساب کاربری شما تحت نظر گرفته خواهد شد و حتی در اولین مرتبه استفاده از سرویس های فیک و بی کیفیت ممکن است حساب کاربری خود را از دست دهید.

از آنجایی که شما قصد درآمد دلاری از شبکه اجتماعی یوتیوب را دارید، در صورت استفاده از سرویس های فیک و مسدود شدن حساب کاربری شما، ممکن است درخواست شما برای کسب درآمد مورد تایید پلتفرم یوتیوب قرار نگیرد. بنابراین کاملا در انتخاب مرجع و سرویس های یوتیوب با کیفیت دقت لازم را داشته باشید.

رسیدن به مرحله کسب درآمد دلاری شرایط و ضوابط خاص خود را دارد که باید مطابق این شرایط پیش بروید تا به این مرحله برسید. شما باید مطابق به قوانین یوتیوب ویدیو دارای مدت زمان مشخص شده و همچنین تعداد سابسکرایب مشخص و از همه مهمتر در بازه زمانی یک ماهه از چند هزار ساعت واچ تایم برخوردار شوید. عموما در ابتدای کار شاید در نظر کاربران این شبکه اجتماعی رسیدن به مرحله کسب درآمد دلاری در یک بازه زمانی بسیار کوتاه، آن هم با این قوانین سخت، غیر ممکن و محال به نظر برسد.

خرید لایک یوتیوب با کیفیت * ارسال فوری

خرید لایک از سرویس های یوتیوب

اکثر شبکه های اجتماعی از جمله یوتیوب به لایک وابستگی زیادی دارند. در واقع خرید لایک یوتیوب یکی از راحت ترین راه ها برای افزایش لایک می باشد. اگر تمایل به معروفیت و دیده شدن دارید، توصیه می کنیم این سرویس را از دست ندهید چرا که می تواند روی افزایش اعتبار و کسب درآمد شما تاثیر چشمگیری داشته باشید.

خرید لایک یوتیوب
خرید لایک یوتیوب

خرید دیسلایک یوتیوب {تنها سرویس دیس لایک فعال}

خرید دیس لایک از سرویس های یوتیوب

خرید دیسلایک یوتیوب تضمینی یکی از روش‌های پرطرفدار محسوب می‌شود که در حال حاضر در بین کاربران این پلتفرم وراج یافته است. فالووران با طراحی سرویس‌های متنوع سعی نموده بهترین‌ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. شما نیز می‌توانید با نکات گفته شده در فوق بهترین سرویس را به همراه خدمات عالی را دریافت کنید.

خرید دیس لایک یوتیوب ارزان
خرید دیس لایک یوتیوب ارزان

خرید بازدید (ویو) ویدئو یوتیوب باکیفیت

خرید ویو ویدئو یوتیوب باکیفیت

خرید بازدید واقعی یوتیوب

خرید بازدید یوتیوب Youtube توسط فالونیک، یک روش آسان و فوری برای افزایش ویو ویدیوی شما در یوتیوب می باشد. اگر به دنبال خرید بازدید یوتیوب ارزان به همراه گارانتی معتبر و قابلیت Refill (جبران ریزش) هستید، سایت های کمی هستند که بتوانند یک سرویس فعال و معتبر را ارائه کنند. خوشبختانه برنامه افزایش بازدید یوتیوبِ فالونیک توانسته با ارائه سرور های پرقدرت و باکیفیت در جهت اعمال ویو واقعی ویدیو در یوتیوب، این دغدغه کاربران فعال در Youtube (یوتیوبر های عزیز) را حل و فصل نماید  

خرید بازدید

آیا با خرید ویو یوتیوب می توانیم کسب درآمد کنیم؟

این یک سوال وسوسه برانگیز و خوبی است چرا که همه ی افراد دوست دارند از این راه کسب درآمد کنند و قطعا سوال شما هم هست! و باید بگم خوشبختانه بازدیدهای ما به دلیل داشتن واچتایم بالای 40 ثانیه تا 20 دقیقه، می تواند درآمد مناسبی برای شما کسب کند. ولی قبل از آن باید چنل خود را به مرحله مانیتایزیشن رسانده باشید و البته پیشنهاد میکنم در خریدن ویوها زیاده روی نکنید. مثلا یک باره خرید 1 میلیون ویو کار درستی نیست و باید به تدریج ویو ها اتفاق بیفتند.

خرید واچ تایم یوتیوب برای ویدئو 15 دقیقه ای

خرید واچ تایم یوتیوب باکیفیت 100% واقعی و ارزان با تحویل فوری از سرویس های یوتیوب

در اولین قدم برای مانیتایز شدن به ۴۰۰۰ ساعت واچ تایم ار سرویس های یوتیوب نیاز دارید و همچنین یکی از پارامترهای مهم برای کسب درآمد بالا از یوتیوب بالا بودن میزان واچ تایم شما میباشد. گرفتن واچ تایم بالا در اوایل فعالیت شما در یوتیوب بسیار سخت است ولی شما با خرید واچ تایم یوتیوب در کمترین زمان ممکن با هزینه بسیار پایین میتوانید واچ تایم خود را بالا ببرید و به مرحله مانیتایز برسید.

واچ تایم یوتیوب برای ویدئو
واچ تایم یوتیوب برای ویدئو

شرط لازم برای تایید کانال یوتیوب:

همان طور که میدانید برای کسب درآمد از یوتیوب در ابتدا باید کانال شما توسط یوتیوب تایید شود.
برای تایید کانال باید هزار سابسکرایب و چهار هزار ساعت واچ تایم دریافت کنید.

اهمیت در رتبه بندی :

یک مطالعه توسط جاستین بریگزس نشان داد که ارتباط زیادی بین زمان تماشا و رتبه بندی در جستجوی یوتیوب وجود دارد.
هرچه واچ تایم محتوای شما بیشتر باشد پیج شما بهتر و بیشتر به کاربران نمایش داده میشود.

چگونه از سایت کامنت رندوم ویدئو یوتیوب بخریم ؟

خرید خرید کامنت ویدئو یوتیوب از سرویس های یوتیوب |  مشخصات سرویس افزایش کامنت ویدیو یوتیوب در زیر آمده است:

  • کامنت تصادفی HQ (بالاترین کیفیت) در یوتیوب
  • نظرات مربوط به محتوای ویدئویی هستند
  • واقعی و حساب‌های فعال
  • تحویل تا 3 ساعت
کامنت ویدئو یوتیوب
کامنت ویدئو یوتیوب

خرید کامنت از سایت کافه فالوور کامنت با کیفیت

اگه میخوایید ویدیوی شما در یوتیوب ویوی بالاتری بگیره و همچنین واچ تایمتون رو هم افزایش بده باید که کامنت زیادی بگیره. وبسایت کافه فالوور این کار رو براتون با کمترین هزینه انجام میده! فقط کافیه متن کامنتا رو با تعدادی که میخوای رو هنگام ثبت سفارشت بهمون بگی! خرید کامنت ویدئو

خرید کامنت یوتیوب از سرویس های یوتیوب

در حالت کلی کامنت ها پل وصل ولاگر با مخاطبان هستند و با مطالعه کامنت ها به راحتی می توان فهمید که مخاطبان درباره ویدیو چه نظری داشته اند. حتی تعداد کامنت ها از مواردی است که یوتیوب ویدیو های موجود در این پلتفرم را با آن اولویت دهی کرده است .کامنتها را به افراد نمایش می دهد. هرچه کامنت های زیر یک ویدیو بیشتر و مثبت تر باشند یعنی موضوع مورد بحث از نظر کاربران پر اهمیت تر بوده است. ارزش بالاتری از لحاظ محتوا دارد و احتمال اینکه دیگران هم بخواهند آن را ببینند و درباره اش صحبت کنند بالاست.

همان طور که گفته شد اهمیت کامنت ها در یوتیوب بسیار بالاست . می تواند یک یوتیوبر را در کار خود موفق تر کند؛ این عامل به تنهایی کافیست تا یوتیوبر های جوان در فکر بالاتر بردن کامنت های خود در کانال یوتیوب خودشان باشند؛ روشی که ما برای این کار می توانیم به این افراد پیشنهاد دهیم خرید کامنت یوتیوب می باشد.