پست مشترک

یکی از چالش‌های بزرگ برند‌ها و افرادی که همیشه سعی دارند به صورت مستمر محتوا تولید کنند; و در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند. تغییر محتوا نسبت به سبک هر شبکه اجتماعی‌ و قرار دادن پست مشترک است. این تغییر سبک و ویرایش محتوا می‌تواند باعث شود که یک محتوا را از حالت متنی به حالت تصویری دربیاورید. و یا حتی میزان متن خود را نیز بیشتر یا کمتر نمیایید. پروسه‌ای که در زمان تولید محتوای مستمر بسیار از شما وقت خواهد گرفت.

زیرا محتوای تصویری مربوط به هر پلتفرم نیاز به یک نسبت تصویر دارد. که اگر نسبت تصویر شما برای مثال مناسب نسبت تصویر اینستاگرام نباشد. این نرم‌افزار شما را مجبور می‌کند تا تصویر خود را برش بزنید. که همیشه راه حلی عملی نیست. زیرا در بعضی اوقات تصویر و محتوای تصویری المانی مهم را که بخشی از فرایند اطلاع رسانی محتوای شماست را حذف می‌کند. و شما را مجبور می‌کند که محتوای خود را براساس نسبت تصویری اینستاگرام از اول ویرایش نمایید.

نسبت تصویر در توییتر وپست مشترک

اما این مشکل برای توییتر کمی عجیب تر است. توییتر برای قراردادن تصویر نسبت خاصی را به کاربر دیکته نمی‌کند. و شما هر تصویری با هر سایزی را می‌توانید در توییتر قرار دهید. اما مشکل اینجاست که توییتر برای نمایش یک محتوا تصویری یک نسبت تصویر معین دارد. که اگر تصویر شما از این نسبت تصویر که 3:1 است بزرگتر باشد. به صورت اتوماتیک تصویر شما را برای نمایش برش می‌زند. هرچند زمانی که کاربر بر تصویر شما کلیک کند توییتر آن را به صورت کامل نمایش خواهد داد. اما توییتر برای نمایش در تایم‌لاین کاربران با استفاده از هوش مصنوعی بخشی از تصویر که المان‌های خاصی مانند نوشته داشته باشد. را مرکز محتوا در نظر می‌گیرد برای همین ممکن است محتوای شما به درستی برای کاربران نمایش داده نشود.

اما این دو شبکه‌ اجتماعی تصمیم گرفته‌اند با بروزرسانی جدید خود این مشکل را برای پست مشترک بهبود بخشند. بنا بر اعلام توییتر; کاربران حتی دیگر نیاز نیست برای به اشتراک گذاری توییت خود در اینستاگرام از آن اسکرین‌شات بگیرند. و یا آن را درون بخش create استوری کپی کنند. بلکه فقط با انتخاب گزینه اشتراک گذاری در توییتر; و انتخاب اینستاگرام توییت و محتوای متنی آن‌ها به صورت خودکار درون بخش استوری جایگذاری می‌گردد. برای تصاویر انتقالی از اینستاگرام نیز زمانی که پست خود را در توییتر به اشتراک بگذارید. نسبت تصویر به نسبت توییتر تغییر می‌یابد و محتوای شما مانند یک کارت محتوایی نمایش داده می‌شود