بسیار پیش می‌آید که یک پست را لایک می‌کنیم و قصد داریم آن را ذخیره کنیم. ولی بنا به دلایلی فراموش می‌کنیم و بعدا هرچه به دنبال آن می‌گردیم دیگر پیدا نمی‌شود. و زیر انبوهی از پست‌ها و صفحاتی که فکر می‌کنیم صفحه مربوطه هستند دفن می‌گردد. اما ترفندهای اینستاگرامی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد تمامی پست‌هایی را که لایک کرده‌اید مشاهده کنید. در ادامه با کافه فالوور همراه باشید.

آموزش قدم به قدم مشاهده محتوای لایک شده:

برای مشاهده پست‌های لایک شده کافی است قدم‌های زیر را به صورت قدم به قدم دنبال کنید.

قدم اول: وارد پروفایل خود شوید.

قدم دوم: منوی همبرگری بالا سمت راست را انتخاب کنید مانند تصویر زیر:

قدم سوم: از پایین صفحه باز شده تنظیمات یا setting را انتخاب کنید.

قدم چهارم: وارد صفحه‌ای مانند صفحه زیر خواهید شد:

قدم پنجم: بخش account یا حساب کاربری را باز کنید با تصویری همانند زیر مواجه خواهید شد:

قدم ششم: گزینه Posts You’ve Liked را انتخاب کنید.

حال به صفحه‌ای منتقل می‌شوید که از آخرین پست‌های لایک شده توسط شما تا اولین آنها را شامل می‌شود و می‌توانید دنبال پست مورد نظر خود بگردید.

ترفندهای اینستاگرامی دانلود محتوای دیگر کاربران با کیفیت اصلی

یکی دیگر از معظلات کاربران ذخیره عکس، ویدئو یا استوری دیگر کاربران است. برای عکس بسیاری از آن اسکرین‌شات می‌گیرند یا برای ویدئو از آن اسکرین ریکورد می‌کنند که هرکدام معایب بیشماری دارد. که مهم‌ترین مشکل آن افت کیفیت بسیار زیاد است. برای دانلود محتوای دیگر کاربران سرویس‌ها و نرم افزارهای بیشماری نیز توسعه داده شده‌اند. که بعضا کیفیت خوبی را در خروجی به کاربر ارائه نمی‌دهند. اما یکی از این سرویس ها ingramer است که یک جعبه ابزار کامل برای ذخیره محتوای دیگر کاربران به شما ارائه می‎دهد.

همچنین این سایت ابزاری برای ذخیره محتوای دیگر شبکه‌های اجتماعی نظیر توییتر، فیسبوک و .. را نیز دارد. این وبسایت قابلیت‌های مدیریتی صفحه اینستاگرام مانند: زمان‌بندی پست‌، مشاهده هشتگ‌های داغ و … را نیز برای کسب‌و‌کارها عرضه می‌کند. اما برای کاربران عادی همان قابلیت دانلود محتوای اینستاگرام شاید جذاب ترین قابلیت این وب‌سایت باشد. برای دانلود کافی‌ است به این صفحه مراجعه کنید. و از قسمت بالایی نوع محتوای خود را مشخص کرده و به اینستاگرام بروید. و لینک محتوای مورد نظر را کپی کرده و در صفحه سایت جایگزینی کنید. و با زدن دکمه search محتوای شما پیدا شده به شما نشان داده می‌شود. بعد از تایید و با زدن دکمه دانلود; محتوای مورد نظر شما با کیفیت اصلی بر روی دستگاه شما دانلود می‌گردد.