ما چگونه متوجه هک اکانت اینستاگرام بشویم. مشاهده سایت اصلی

ما چگونه متوجه هک اکانت اینستاگرام بشویم.

امروزه برخی از کاربران به دلایل مختلف می خواهند اکانت اینستاگرام خود را ایمن کنند. برخی از کاربران این مشکل را نادیده میگیرند . امنیت حساب خود را به خطر می اندازند. بنابراین توجه به این جنبه ضروری است. راه های مختلفی برای محافظت از حساب اینستاگرام شما وجود دارد. این روش را با ذکر 8 روش برای جلوگیری از هک اکانت در این مقاله معرفی کرده ایم. این مقاله علائم هک شدن حساب کاربری را توضیح می دهد. علاوه بر این، نحوه تشخیص هک شدن یک حساب کاربری را توضیح می دهد.

اگر اینستاگرام متوجه هک حساب کاربری یک کاربر شود چه می کند

ما چگونه متوجه هک اکانت اینستاگرام بشویم. برای اینکه بدانید اکانت شما هک شده است باید به نکات و نشانه هایی توجه کنید که یکی از آنها دریافت ایمیلی از اینستاگرام با محتوای تغییر ایمیل است.

حتما به خاطر داشته باشید که هک اکانت تنها یکی از خطراتی است که صفحه اینستاگرام شما را تهدید می کند. از جمله موارد دیگری که ممکن است برای شما اتفاق بیفتد این است که اکانت تان غیرفعال و مسدود گشته باشد.

برای مشاهده خدمات اینستاگرام  میتونید از کلیک کنید استفاده کنید.

علائم هک شدن صفحه اینستاگرام

همیشه باید به علائم مشکوکی که در صفحه و حساب کاربری خود می بینید توجه کنید. اگر علامتی دیدید به آن توجه کنید. اگر اکانت اینستاگرام شما هنوز هک نشده است، آنچه را که در ادامه می گییم را در نظر بگیرید. آن افرادی که حساب هایشان هک گردیده است متوجه علائم زیر میشوند :

  • شما یک ایمیل از اینستاگرام با محتوای تغییر ایمیل، رمز عبور یا شماره موبایل خودتان در حساب کاربری خود دریافت کنید.
  • وقتی شناسه و رمز عبور خود را به درستی وارد کنید، نمی توانید به حساب اینستاگرام خود دسترسی پیدا کنید.
  • نظر و کامنت خود را در زیر پست دیگران ببینید در حالی که کامنتی نگذاشته اید.
  • حساب‌هایی را در فهرست دنبال کنندگان خود می بینید که آن ها را دنبال نکرده‌اید.
  • گفتگوهایی را که انجام نداده اید در دایرکت اینستاگرام ببینید.
  • به اشتراک گذاری پست ها و استوری هایی در صفحه خود که به شما مربوط نیست.

اگر پیام تغییر رمز عبور را در صفحه خود مشاهده کردید، بلافاصله ایمیل خود را بررسی کنید. در این مرحله اینستاگرام ایمیلی حاوی محتوای تغییر رمز اکانت برای شما ارسال می کند که به شما امکان می دهد صفحه خود را بازیابی کنید.

اما اگر می خواهید مطمئن شوید که اینستاگرام شما هک می شود، باید با Login Acvtivity اپلیکیشن اینستاگرام رجوع نمایید. این گزینه در تنظیمات اینستاگرام شما اتصالات فعال را به حساب کاربری و نوع دستگاه شما را نشان می دهد. با ما همراه باشید تا در مورد این گزینه در اینستاگرام بیشتر توضیح دهیم.

ما چگونه متوجه هک اکانت اینستاگرام بشویم.

اکثر کاربران اینستاگرام در تعجب هستند که چگونه بفهمند اکانت اینستاگرام آنها هک شده است یا خیر. همانطور که قبلا ذکر شد، بهترین راه برای بررسی لاگین های فعال در اینستاگرام، Login Activity است. این گزینه تعداد دستگاه های وارد شده به حساب کاربری شما را نشان می دهد. اگر فقط گوشی شما در این قسمت است، پس حساب کاربری شما هک نشده است. اما اگر دستگاه های بیشتری در این مکان وجود داشته باشد، به این معنی است که شخص دیگری اکانت شما را دارد و حساب شما هک شده است.

جالب است بدانید که در قسمت Login Activity نوع دستگاهی که هکر در حساب کاربری خود استفاده می کند را می بینید. علاوه بر این، زمان دسترسی اکانت شما نیز مشخص است.

برای مشاهده خدمات اینستاگرام  میتونید از کلیک کنید استفاده کنید.

نحوه ورود به “Login Activity

همانطور که گفتیم برای اطمینان از هک شدن اینستاگرام؛ شما باید به بخش ورود فعال بروید. برای رفتن به بخش Login Service، مراحل زیر باید طی شود. زمانی که در صفحه هستید و خارج نشده اید می توانید این گزینه را چک نمایید.

  1. ابتدا به صفحه پروفایل اینستاگرام خود بروید و روی نماد سه خط بالای صفحه کلیک کنید.
  2. سپس بر روی گزینه Settings کلیک کنید تا وارد قسمت Settings شوید.
  3. در این مرحله Security را انتخاب کنید.
  4. در نهایت از بین گزینه های موجود گزینه Login Activity را انتخاب کنید.

اگر وارد بخش Login Service شدید، اگر لاگین های فعال دیگری را مشاهده کردید، به نام و مکان دستگاه خود نگاه کنید. اگر نام دستگاه موجود با نام دستگاه شما متفاوت باشد خطرناک است . بیانگر هک شدن حساب شماست. اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از ابزارهای تغییر IP کمک می گیرید، می تواند بیشتر از یک ورودی فعال در قسمت Access Service شما باشد. اگر همه لاگین‌های فعال نام دستگاه یکسانی داشته باشند، اما مکان در جای دیگری باشد، ممکن است حساب اینستاگرام شما فکر کند که دستگاه دیگری به دلیل تغییر IP وارد حساب شما شده است.

چه کسی ما را هک کرده است ؟

مشاهده سایت اصلی

هیچ گزینه ای برای استعلام این مورد وجود ندارد اما با بررسی چند نکته به اطلاعاتی در مورد آن پی خواهید برد. در زیر نکاتی وجود دارد که می توانید پس از کشف اینستاگرام بررسی کنید.

  • بررسی ورود فعال به سیستم به شما امکان می دهد مکان دستگاه ها را پیدا کنید تا به این وسیله تلفن یا رایانه و مکان هکر را بیابید.
  • اطلاعات شخصی یا Personal Information حساب کاربری خود را بررسی کنید و شماره تلفن و آدرس ایمیل هکر را تأیید کنید. اگر یک هکر عمدی اطلاعات نمایه شما از جمله ایمیل و شماره تلفن شما را تغییر داده باشد، می توان از طریق Personal Information به آن دسترسی پیدا کرد.

سوالات متداول

نشانه های زیادی از هک اینستاگرام وجود دارد . به طور مثال اینستاگرام یک ایمیلی به شما ارسال میکند . بیانگر این است که آدرس ایمیل، رمز عبور یا شماره تلفن شما تغییر کرده است . اما علائم دیگری نیز وجود دارد که باید به آنها توجه کرد. برای اطلاعات بیشتر این مقاله را بخوانید.

چگونه بفهمیم چه کسی اینستاگرام ما را هک کرده است؟

لطفا توجه داشته باشید که هیچ راه مستقیمی برای دانستن این موضوع وجود ندارد، اما می توانید با بررسی قسمت Login Activity نام و مکان دستگاه هکر را پیدا کنید. برای این کار مقاله را بخوانید.

ایا شمااز یک منبع ناشناس ایمیلی برای تغییر کلمه عبور دریافت کردید ؟

ایمیل برای تغییر رمز عبور از اینستاگرام از علایم قطعی هک شدن اکانت اینستاگرام می باشد.

برای مشاهده خدمات اینستاگرام  میتونید از کلیک کنید استفاده کنید.

مشاهده سایت اصلی