بازگردانی رمز اینستاگرام با عکس خودمون

بازگردانی رمز اینستاگرام با عکس پروفایل

امروزه راه های زیادی برای بازیابی اکانت اینستاگرام یا همان «برگرداندن اکانت اینستاگرام» یا بازگردانی رمز اینستاگرام با عکس وجود دارد. تماس با پشتیبانی اینستاگرام یکی از ترفندهاست؛ اما بسیار سخت و چالش برانگیز است. می توانید با استفاده از شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود حسابتان را بازگردانی کنید اما بازیابی رمز عبور به وسیله خود اپلیکیشن یا وب سایت اینستاگرام هم جوابگو هستند.

اگر اکانت اینستاگرام شما هک شد و به آن دسترسی ندارید و یا رمز اینستاگرام خود را فراموش کرده اید، ما به شما نحوه بازگردانی اکانت اینستاگرام بدون نیاز به ایمیل و شماره تلفن و تنها با ارسال عکسی از خود برای تیم پشتیبانی اینستاگرام، خواهیم آموخت.  

بازیابی اکانت اینستاگرام

بازگردانی رمز اینستاگرام با عکس خودمون

یکی از اپلیکیشن های بسیار جذاب که امروزه استقبال زیادی از آن میشود ، اینستاگرام است. مطمئنا همه ی افراد یک اکانت در اینستاگرام دارند، و از مطالب مفید و ارزنده آن استفاده می کنند. اما در بین افراد، کسانی هستند که دارای چندین اکانت در اینستاگرام می باشند و دارای کسب و کار هستند و از بیزینس پروفایل استفاده می کنند. تا اینجای مطلب همه چیز به خوبی پیش می رود. مشکل از اینجا شروع می شود که، شما رمز عبور خود را فراموش می کنید. به علت های مختلفی از جمله تعمیر موبایل، ریست کردن و غیره، مجبور به حذف اینستاگرام یا همان دیلیت اکانت اینستاگرام می شوید که، اگر رمز عبور خود را فراموش کرده باشید باید از روش های خاصی برای بازیابی اکانت اینستاگرام استفاده کنید. که در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد.

بازگردانی رمز عبور اینستا به روش های دیگر

روش اول : مراحل انجام بازگردانی پیج اینستا با عکس شخصی

بازگردانی رمز اینستاگرام با عکس خودمون

.برای بازیابی اکانت اینستاگرام خود بدون ایمیل یا شماره تلفن، ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را باز کرده و بر روی  فراموشی رمز عبور کلیک کنید.

۲.در صفحه «مشکل ورود به سیستم»، «نام کاربری» خود را وارد کرده و روی «به کمک بیشتری نیاز دارید؟» کلیک کنید.

https://help.instagram.com/contact/1652567838289083 روی این ادرس کلیک کنید.

3.پس از آن، در صفحه بعد، شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود را وارد کرده و روی “I can’t access to this email or phone” کلیک کنید.

۴.اکنون در صفحه درخواست پشتیبانی، ابتدا آدرس ایمیل فعال خود را وارد کنید و سپس گزینه های مناسب برای سوالات پرسیده شده در آخرین سوال را انتخاب کنید، مشکلی که هنگام ورود به حساب کاربری خود با آن مواجه هستید را شرح دهید و روی > ارسال کلیک کنید.

۵.پس از مدتی، یک ایمیل از “پشتیبانی اینستاگرام” دریافت خواهید کرد. برای شما مینویسد که یک برگه ای در دست بگیرید و روی ان کدی را بنوسید .این روش را عکس پروفایل با پلاکارد هم گویند.

۶.پس از آن، یک ایمیل دوم دریافت خواهید کرد که در آن پیوند بازیابی حساب خود و تنظیم مجدد رمز عبور را دریافت خواهید کرد. دستورالعمل ها را دنبال کنید و همانطور که آنها می خواهند انجام دهید و حساب شما بازیابی می شود.

روش دوم بازگردانی پیج ایسنتا با عکس پروفایل

بازگردانی رمز اینستاگرام با عکس خودمون

روش دوم: چگونه بازیابی و ریکاوری اکانت حذف شد اینستاگرام را انجام دهیم

در این روش بازیابی اکانت های قبلی اینستاگرام، کار ساده ای در پیش دارید. ابتدا در مرورگر خود به آدرس لینک https://help.instagram.com/contact/1652567838289083 بروید.

سپس قسمت های فرم را پر کرده و آن را به اینستاگرام ارسال کنید. در کمتر از ۲۴ ساعت ایمیلی برای شما ارسال می شود. اینستاگرام از شما میخواهد که یک عکس سلفی (گاهی با شرایط خاص مانند نوشتن یک کد در برگه و گرفتن آن در دست) برای تایید هویت ارسال کنید.

پس از ارسال موارد مورد نیاز ، در صورت تایید پس از مدت کوتاهی می توانید مجدد به اکانت خود دسترسی پیدا کنید.

بازگردانی رمز عبور اینستا به روش های دیگر