تبدیل پیچ اینستاگرام تجاری به عادی

صفحات تجاری در اینستاگرام دارای ویژگی ها و مزایای زیادی نسبت به صفحات شخصی هستند، مانند ویژگی Instagram Insights. امکان لینک دادن به استوری در صفحاتی با بیش از 10000 فالوور و امکان  شیر کردن کانال های ارتباطی وجود دارد. با این حال، این صفحات را نمی توان شخصی کرد. همه آنها عمومی هستند، زیرا این نوع صفحات فقط برای استفاده تجاری هستند. بنابراین اگر قصد دارید تبدیل پیچ اینستاگرام تجاری به عادی را انجام دهید و آن را خصوصی کنید، این مقاله را تا انتها بخوانید

مراحل انجام تبدیل پیچ اینستاگرام تجاری به عادی

الف- وارد برنامه ی اینستاگرام شوید.
  • ب- وارد پروفایل خود شوید.
  • ج- روی سه خط در سمت راست بالا کلیک کنید.
  • د- از صفحه ای که باز میشود، گزینه ی Setting را انتخاب کنید.
  • ه- گزینه ی Account را انتخاب کنید.
  • و- روی گزینه ی Switch Account type  در پایین لیست کلیک کنید.
  • ز- لیستی باز میشود که در آن روی گزینه ی Switch to Personal Account کلیک کنید.
  • ح- روی گزینه ی Switch to Personal Account کلیک کنید تا تبدیل صفحه به حالت شخصی تایید شود.

و این گونه پیج شما به حالتی شخصی تبدیل میشود.و شما توانستید  تبدیل پیچ اینستاگرام تجاری به عادیرا انجام بدهید .

روش دوم تبدیل پیچ اینستاگرام تجاری به عادی

مرحله اول: برای خارج شدن از حالت بیزینس اینستاگرام ابتدا کافیست به بخش تنظیمات اینستاگرام مراجعه کنید. این بخش در بالای صفحه اصلی پروفایل اینستاگرام بصورت سه خط بالای هم وجود دارد که ان را میتوانید ببینید.

مرحله دوم : سپس با کلیک بر روی این گزینه صفحه تنظیمات اینستاگرام را مشاهده می کنید . در صفحه ای که بازمیشود ،  بر روی گزینه تنظیمات و حریم خصوصی  یا  settings and privacy که با علامت چرخ دنده مشخص میشود کلیک کنید

چگونه رمز عبور اینستا رو عوض کنیم

مرحله سوم: با کلیک بر روی تنظیمات شما وارد بخش تنظیمات اکانت اینستاگرام خود وارد می شوید. در این بخش به قسمت نوع حساب و ابزارها ( Business tools and controls) می رویم.

مشاهده سایر مطالب وبلاگ

مرحله چهارم: وارد بخش نوع حساب و ابزارها بشوید و در پایین صفحه گزینه تغییر نوع حساب  switch account type را انتخاب می کنیم.

مرحله پنجم: بعد از انتخاب گزینه تغییر نوع حساب، یک صفحه در پایین باز می شود، که در آن دو گزینه تغییر وضعیت به حساب شخصی و رفتن به حساب تولید کننده محتوا وجود دارد. اگر می خواهیم حساب خود را به شخصی تبدیل کنید گزینه اول و اگر شما یک کسب و کار شخصی هستید گزینه دوم را انتخاب کنید.

مرحله ششم: در صفحه ای که باز می شود بر روی گزینه تغییر وضعیت به حساب شخصی کلیک کنید. بعد از چند ثانیه حساب شما به شخصی تبدیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: آموزش های اینستاگرام  

نکات تکمیلی

اگردکمه به حساب شخصی تغییر وضعیت می دهید ؟ را زدید و دیدید تغییری انجام نشد , حساب شما با اکانت فیسبوک به کسب و کار تبدیل گشته است .  برای بررسی این نکته به تنظیمات –> حساب –> حساب های پیوند شده بریود , درصورتیکه تیک فیسبوک در بالا خورده باشد اکانت شما به فیسبوک متصل می باشد. بر روی فیسبوک کلیک کنید , اینستاگرام به حساب فیسبوک متصل میشود و به نرم افزار اینستاگرام برخواهد گشت و دکمه  Unlink یا قطع حساب نمایش داده خواهد شد. شما باید بر روی آن کلیک کرده سپس دکمه به حساب شخصی تغییر وضعیت می دهید ؟  را بزنید , حساب شما به شخصی تبدیل خواهد شد .

این نکته را توجه داشته باشید در صورت عدم اتصال به اکانت فیسبوک برگشت به حالت شخصی امکان پذیر نیست .

حرف آخر

 با توجه به فیلتر شدن ایستاگرام و استفاده از پروکسی برای اتصال به اینستاگرام، ممکن است به دلایل امنیتی؛ اینستاگرام تغییرات را انجام ندهد. برای این موضوع بعدا دوباره تست کنید.

بعد از انتخاب گزینه به حساب شخصی تغییر وضعیت می دهید ؟ ( Switch back to personal Account )  یه صفحه باز خواهد شد ، گزینه  برگشت ( switch back ) را انتخاب کنید .

 بیشتر بخوانید: آموزش های اینستاگرام  

مشاهده سایر مطالب وبلاگ