ترفند اینستاگرام مقاله چهارم

ترفندهای اینستاگرام موضوعی است که امروزه افراد زیادی به دنبال آن هستند. همه می خواهند به هر روشی که شده، جدیدترین ترفندهای اینستاگرام رو بر روی اکانت خود پیاده سازی کنند تا از این طریق بتوانند درآمدهای چند 100 میلیونی و رویاهای دست نیافتنی رو به حقیقت تبدیل کنند. امروزه کمتر کسی هست که اینستاگرام را نشناسد. همه با این شبکه اجتماعی و محبوبیت بسیار زیاد آن در کل دنیا، آشنا هستند. پس با ما در فصل ترفند اینستاگرام مقاله چهارم همراه باشید .

ترفند اینستاگرام مقاله چهارم
ترفند اینستاگرام مقاله چهارم

برای بیو اینستاگرام، یک فونت جذاب انتخاب کنید
قرار دادن فونت خاص برای بیو اینستاگرام به وسیله موبایل
قرار دادن فونت خاص برای بیو اینستاگرام به وسیله کامپیوتر یا لپ تاپ

  1. بدون وارد شدن به اکانت خود، در دنیای اینستاگرام جستجو کنید
  2. تنظیمات Mute اینستاگرام
  3. زمانبندی کردن پست های اینستاگرام
  4. بهینه سازی بیو پروفایل، برای حضور موفق تر در Explore
    چند نکته برای بهینه سازی بیو پروفایل:
  5. پست هایی که ذخیره می کنید را دسته بندی کنید!
  6.  مدت زمان نمایش استوری ها بیشتر از 24 ساعت (هایلایت اینستاگرام)
    نکات کاربردی در هایلایت ایستاگرام

1.  برای بیو اینستاگرام، یک فونت جذاب انتخاب کنید

یکی دیگر از تکنیک های فوق العاده در آموزش مقاله چهارم ترفند های اینستاگرام که قطعا برای شما جذابیت زیادی داره، تغییر فونت متن bio اینستاگرام است. حتما می دونید که قسمت bio در اینستاگرام چه کاربردی برای شما دارد. عموما کاربران این بخش رو برای معرفی خودشون، روحیات و احساساتشون و به نوعی معرفی کسب و کار و مهارتشون، استفاده می کنند. پس این بخش اهمیت بسیار زیادی دارد.

یکی از جدیدترین ترفندهای اینستاگرام که کمتر کسی از اون استفاده کرده، تغییر فونت هست. ما برای استفاده از این ترفند با دو وسیله، شما رو راهنمایی می کنیم. موبایل و لپ تاپ.

قرار دادن فونت خاص برای بیو اینستاگرام به وسیله موبایل

شما می تونید از وب سایت LingoJam برای این کار استفاده کنید. کافیه سایت مورد نظر رو باز کنید، متنی که می خواهید فونتش رو تغییر بدین رو در قسمت سمت چپ تایپ کنید. سپس در قسمت سمت راست، اون متن یا عبارت رو با انواع فونت های مختلف، مشاهده کنید.

ترفند اینستاگرام مقاله چهارم

حال کافیه فونت مورد نظر خودتون رو انتخاب و کپی کنید، به اپ اینستاگرام بروید، قسمت ویرایش پروفایل، قسمت bio و در آخر آن را در این قسمت، paste کنید.

قرار دادن فونت خاص برای بیو اینستاگرام به وسیله کامپیوتر یا لپ تاپ

اگر می خواهید از این ترفندهای اینستاگرام مقاله چهارم ، در لپ تاپ استفاده کنید و پروفایلتون رو با سیستم کامپیوتر یا لپ تاپ ادیت کنید، سایت Font Space مرجعی فوق العاده برای تغییر فونت بیو در اینستاگرام است. شما در کسری از ثانیه، می تونید بهترین فونت رو برای خودتون انتخاب و اون رو برای بیو، بارگزاری کنید. عکس زیر، یکی از فونت های سایت font space است و شما کافیه روی گزینه دانلود، کلیک کنید.

آموزش ترفندهای اینستاگرام,ترفندهای اینستاگرام,ترفندهای اینستاگرام افزایش لایک

در ادامه، مراحل تغییر فونت بیو با کامپیوتر یا لپ تاپ، را برای شما لیست کرده ایم:

  1. انتخاب فونت مورد نظر از سایت Font Space
  2. کلیک روی گزینه دانلود فونت
  3. باز کردن پوشه فونت دانلود شده
  4. باز کردن فایل فونت
  5. نصب فونت بر روی سیستم (زدن روی گزینه install)
  6. باز کردن سایت اینستاگرام
  7. ورود به اکانت خود
  8. وارد شدن به قسمت ویرایش پروفایل
  9. ویرایش بیو با فونت مورد نظر

2. اضافه کردن یک کارکتر خاص به بیو پروفایل

آموزش ترفندهای اینستاگرام,ترفندهای اینستاگرام,ترفندهای اینستاگرام افزایش لایک

یکی دیگر از ترفند های اینستاگرام مقاله چهارم که قطعا برای هر کسی، جذاب، کاربردی و جالب است، استفاده از کارکترهای خاص در بیو پروفایل می باشد. همان طور که در بخش قبلی آموزش ترفندهای اینستاگرام گفتیم، شما نه تنها می تونید، فونت bio رو تغییر بدین، بلکه قابلیت اضافه کردن کارکترهای خاص همانند شکلک های مختلف، در بیو پروفایلتون رو دارید. ممکن است برخی کارکترهایی که نیاز دارید رو در صفحه کلید هوشمند موبایل و لپ تاپ خود پیدا نکنید.

ما این ترفند اینستاگرام مقاله چهارم رو هم برای استفاده در موبایل و هم در لپ تاپ برای شما، توضیح می دهیم:

اضافه کردن کارکتر خاص در اینستاگرام با موبایل

آموزش ترفندهای اینستاگرام,ترفندهای اینستاگرام,ترفندهای اینستاگرام افزایش لایک

توی این قسمت از آموزش ترفند های اینستاگرام مقاله چهارم ، می خواهم یک اپ برای اضافه کردن کارکترهای خاص، کاربردی هست رو به شما معرفی کنم. اپلیکیشن Character Pad دنیایی از کارکترها، حروف یونایی و علامت های خاص رو به شما نشون میده و شما می تونید از این کارکترهای در هر متن همانند بیو پروفایل یا پست اینستاگرامی، استفاده کنید. کافیه این اپلیکیشن رو دانلود کنید، وارد اپ شوید و کارکتر خود را انتخاب و در متن مورد نظر استفاده کنید.

اضافه کردن کارکتر خاص در اینستاگرام با لپ تاپ

این روش رو شاید بیشتر شما باهاش آشنایی داشته باشید. یکی از بهترین معرف های نمادها و کارکترهای خاص برای استفاده در متن نوشتاری، بخش Symbol نرم افزارهای مایکروسافت است. شما کافیه یک فایل ورد جدید رو باز کنید، متن خودتون رو تایپ کنید و سپس از قسمت Symbol همانند تصویر زیر، کارکتر خاص خودتون رو انتخاب کنید و در آخر اون رو وارد قسمت بیو پروفایل یا هر قسمت دیگری در اپ اینستاگرام کنید.

3. بدون وارد شدن به اکانت خود، در دنیای اینستاگرام جستجو کنید

ممکن است شما بخواهید با یک دستگاهی غیر از موبایل و لپ تاپ شخصی خود، وارد اینستاگرام شده و مطلبی را به دوست خود نشان دهید یا اینکه از نظر امنیتی نمی خواهید نام کاربری و رمز عبور خود را در سیستمی غیر از سیستم خود، وارد کنید. برای این کار ما دو تا از کاربردی ترین ترفندهای اینستاگرام را بهتون، پیشنهاد میدهیم:

1) اضافه کردن یک نام کاربری به آدرس سایت اینستاگرام

شما هر اکانتی که می خواهید اطلاعاتی از آن دریافت کنید، می توانید با وارد کردن نام کاربری آن، بعد آدرس سایت اینستاگرام به صورت زیر، از این اکانت بازدید، کنید:

آموزش ترفندهای اینستاگرام,ترفندهای اینستاگرام,ترفندهای اینستاگرام افزایش لایک

4. تنظیمات Mute اینستاگرام

یکی از جالب ترین تنظیمات اینستاگرام، تنظیمات Mute است. اگر نمیخواهید پست ها و استوری های یک پیج که آن را فالو می کنید، ببینید، می توانید از این تنظیمات استفاده کنید. برای این ترفند های اینستاگرام مقاله چهارم باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. وارد صفحه پروفایل پیج مدنظر خود شوید
  2. روی گزینه Following کلیک کنید
  3. گزینه سوم Mute است، روی آن کلیک کنید
  4. اینجا با دو گزینه Post و Stories روبرو خواهید شد
  5. این گزینه رو فعال کنید

با فعالسازی این دو گزینه هیچ کدام از پست ها و استوری های این پیج در بخش Home نمایش داده نمی شود.

5. زمانبندی کردن پست های اینستاگرام

یکی از جدیدترین ترفندهای اینستاگرام که در سال 2020 مورد توجه کاربران مخصوصا آن هایی که همیشه در حال تولید پست های اینستاگرام هستند، قرار گرفت. این قابلیت به شما این امکان را می دهد که بتوانید پست هایی که برای این اپ برای کاربران خود، تولید می کنید را برای انتشار در بازه های زمانی مختلف، تنظیم کنید. اگر اندکی الگوریتم های اینستاگرام را بررسی کرده باشید، متوجه می شوید که این اپ به ساعت و دقیقه انتشار پست ها اهمیت می دهد و هر پیجی که در ساعات مشخص پست ها را منتشر کند، بیشتر برای نمایش عموم در قسمت اسکپلور، قرار می دهد.

البته اینستاگرام این قابلیت را برای خود اپ اینستا، قرار نداده است، اما نرم افزارهای زیادی برای زمانبندی کردن پست های اینستاگرام، وجود دارد که در ادامه بهترین و پرکاربردترین ها را به شما معرفی می کنیم:

نرم افزار Buffer: این نرم افزار برای زمانبندی پست در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی، کاربرد دارد. این نرم افزار قابلیت استفاده در سیستم عامل های اندروید، pc و آیفون را نیز دارد.

نرم افزار Publish: یکی از محبوب ترین اپ ها برای زمانبندی پست در اینستاگرام است.

نرم افزار Later: قابلیت ویژه این نرم افزار، زمانبندی 30 تا پست برای روزهای آینده است.

نرم افزار ایرانی نوین هاب (novinhub): این نرم افزار قابلیت های فراوان برای زمانبندی پست، دارای اشتراک رایگان است و به شما امکان زمانبندی پست های اینستاگرام، مدیریت دایرکت، آنالیز عملکرد پیج و… را برای شما فراهم می کند.

6. بهینه سازی بیو پروفایل، برای حضور موفق تر در Explore

یکی از موثرترین ترفندهای اینستاگرام برای حضور پررنگ تر در اکسپلور اینستاگرام، بهینه سازی هر چه بهتر، بیو اینستاگرام است. اکسپلور (Explore) که با نماد ذره بین در اپ اینستاگرام، نمایش داده می شود، یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین مکان ها برای افزایش فالوور طبیعی پیج کسب و کار شماست. این بخش بر اساس موضوعات مختلف، دسته بندی شده است که اگر شما بتوانید به خوبی نکات مهم آموزش ترفند های اینستاگرام را می توانید در این صفحه قرار گرفته و افزایش فالوورهای خود را به خوبی، مشاهده کنید.

بخش بایو اینستاگرام شما باید این چهار بخش زیر را شامل شود:

  1. نام
  2. توضیحات درباره کار شما (اگر بلاگر هستید، توضیحات درباره خودتون)
  3. وجه تمایز شما (چرا باید شما را فالو کنند!)
  4. راه های ارتباطی (آدرس، شماره تماس یا لینک ارتباطی)

چند نکته برای بهینه سازی بیو پروفایل:

  • اولین قسمت Name هست که با اسم آیدی فرق می کند. برخی این دو مورد را با هم اشتباه می کنند
  • بهتر است که قسمت Name رو با یک عنوان جذاب، بنویسید مانند آموزش صفر تا صد سئو سایت
  • در بخش توضیحات بهتره که به صورت تیتروار، خلاصه و حرفه ای، محصول یا کسب و کار خود را معرفی کنید.
  • زمانی که بخش توضیحات را تکمیل می کنید، حتما به این موضوع توجه کنید که باید وجه تمایز شما دیده شود تا کاربر به خاطر آن، شما را دنبال کند.
  • برای بخش راه های ارتباطی می توانید از شماره تماس، لینک سایت و آدرس استفاده کنید.
  • حتما برای جذب مشتریان محلی، آدرس و نام شهر خود را در بیو اینستاگرام بیاورید.

در آموزش ترفند های اینستاگرام مقاله چهارم برای بخش بایو فراموش نکنید که اولین و مهم ترین نکته جذاب نویسی است. خرید بازدید استوری اینستاگرام کلیک کنید .

7. پست هایی که ذخیره می کنید را دسته بندی کنید!

این یک قابلیت ویژه در بین ترفندهای اینستاگرام است. قطعا می دانید که یک پست که در اینستاگرام، به شما نمایش داده می شود، در پایین آن، می تواند 4 کار متفاوت را انجام دهید:

  • لایک کردن (آیکون قلب)
  • کامنت گذاشتن (نظر دادن)
  • به اشتراک گذاشتن (آیکون فلش مانند)
  • ذخیره کردن

در گذشته ذخیره کردن پست یک حالت ساده داشت و شما تمام پست هایی که ذخیره می کردید در یک صفحه، برای شما جمع آوری می شد و شما همه آن ها را یکجا، مشاهده می کردید. اما در بروز رسانی های اخیر، شما امکان آن را دارید که برای پست هایی که ذخیره می کنید، دسته بندی ایجاد کنید. به عنوان مثال شما در مواجه با پیج اینستاگرام تاپ نیوسئو، می توانید پست هایی که مربوط به آموزش سئو هست را در یک دسته خاص به نام آموزش سئو، ذخیره کنید.

برای دسته بندی کردن پست های ذخیره شده که جز جدیدترین ترفندهای اینستاگرام است، باید همانند تصویر زیر از قسمت سه خط بالا پروفایل به قسمت پست های ذخیره شده دسترسی پیدا کنید.

ترفند اینستاگرام مقاله چهارم

سپس همان طور که در تصویر زیر می بینید، روی علامت + کلیک می کنید تا برای پست هایی که قصد دسته بندی کردن آن را دارید، دسترسی پیدا کنید. بعد باید از بین پست های ذخیره شده، پست های مورد نظر را انتخاب کنید. سپس دکمه Next در بالای اپ را کلیک کنید.

ترفند اینستاگرام مقاله چهارم

سپس همانند تصویر زیر باید یک کاور و یک اسم برای این دسته بندی انتخاب کنید که ما برای فیلم های آموزش سئو، اسم آموزش سئو را وارد کردیم:

ترفند اینستاگرام مقاله چهارم

به این صورت شما می توانید، پست های مربوط به آموزش تولید محتوا را در یک دسته بندی جدا، آموزش اینستاگرام را در یک پوشه جداگانه و … برای خود نگه داری کنید.

حالا وقتشه! اینو بخون: خرید ویو بازدید اینستاگرام

8.  مدت زمان نمایش استوری ها بیشتر از 24 ساعت (هایلایت اینستاگرام)

ترفند اینستاگرام مقاله چهارم

یکی از ترفندهای اینستاگرام برای افزایش فالوور استفاده از هایلایت، بخش ویژه پروفایل این اپلیکیشن است. همان طور که می دانید استوری های اینستاگرام، بیشتر از 24 ساعت، ماندگاری ندارد و از دید عموم حذف می شود. البته که شما در قسمت آرشیو که در منو Settings قرار دارد، می تواند تمام استوری های خود را ببینید. اما فقط خودتان. کاربران این امکان را ندارد. اما یکی از ترفندهای اینستاگرام مقاله چهارم اینستاگرام، استفاده از هایلایت ها، برای ماندگاری بیشتر، استوری های شماست. البته که این یک تکنیک جدید نیست و در سال 2019 در بروز رسانی این اپ، به آن، اضافه شده است اما بد نیست که با قابلیت های های لایت استوری اینستاگرام بیشتر آشنا شوید. ما چند نکته ناب را برای این قابلیت برای شما جمع آوری کردیم.

خرید بازدید استوری اینستاگرام کلیک کنید .

نحوه ایجاد اولین هایلایت استوری اینستاگرام

  1. کلیک کردن روی استوری مورد نظر (اگر در 24 ساعت گذشته استوری، بارگزاری نکرده بودید باید به بخش آرشیو استوری ها بروید)
  2. کلیک روی علامت قلب در قسمت پایین استوری که نام Highlight بالای آن نوشته شده است
  3. انتخاب یک نام برای دسته هایلایت (اینجا می توانید برای استوری های خود دسته بندی ایجاد کنید، به عنوان مثال استوری های آموزش در دسته مشخص، استوری های جلسات و … نیز به همین صورت)
  4. پس از انتخاب نام مشخص، روی Add کلیک کنید

نکات کاربردی در هایلایت ایستاگرام

  • زمانی که روی هایلایت کلیک کنید، فقط دو آیتم در پایین گوشه راست مشاهده می کنید که امکاناتی نظیر اشتراک گذاری، ادیت هایلایت، پاک کردن استوری از هایلایت، کپی کردن لینک است.
  • شما می توانید استوری هایی که قصد تبلیغ کردن آن را دارید، با کلیک روی اشتراک گذاری، با دوستان و کاربران خود در شبکه های اجتماعی دیگر، برای آن ها، ارسال کنید.
  • قسمت Edit Highlight به شما امکان تغییر نام، ایجاد کاور برای هایلایت و اضافه و حذف کردن استوری از هایلایت را می دهد.