ترفند اینستاگرام مقاله پنجم

همانطور که قبلا در مقاله های قبلی مشاهده کردید ما برای شما چندیدن ترفند اینستاگرام از مقاله پنجم را قرار دادیم . هم اکنون به ادامه این مبحث می پردازیم . زیرا که اینستاگرام از نرم افزار های محبوب جوامع به خصوص ایرانی ها واقع شده است . زیرا که ایرانی ها علاقه زیادی به خود نمایی دارند . برای مشاهده سایر خدمات به سایت کافه فالوور مراجعه نمایید

ترفند اینستاگرام مقاله پنجم
ترفند اینستاگرام مقاله پنجم

فهرست مطالب این مقاله

ترفند اینستاگرام,ترفند IGTV اینستاگرام,
غیرفعال کردن کامنت ها,
فاصله گذاشتن در بین دو خط، در کپشن اینستاگرام,
لینک در استوری اینستاگرام,
نحوه استفاده از اینستاگرام فروشگاهی,
 پاسخ خودکار به کاربران در دایرکت اینستاگرام,
عدم نمایش پست ها و استوری های یک پیج,
قابلیت hands-free در استوری اینستاگرام,

1. ترفند IGTV اینستاگرام

ترفند اینستاگرام مقاله پنجم

IGTV که مخفف Instagram TV است، قابلیت های زیادی دارد که مهم ترین آن، امکان پخش و آپلود ویدیو بدون محدودیت حجمی و زمانی است. این یعنی رقابت با YouTube که بزرگترین رسانه تصویری در دنیاست. خدمات سایت کافه فالوور را مشاهده کنید.

یکی از جدیدترین ترفند های اینستاگرام از مقاله پنجم که با استقبال بی نظیری، روبرو شد، بخش IGTV اینستاگرام است. این بخش یکی از بزرگترین عیب های اینستاگرام را پوشش داد و از جهت توانست کاربران اینستاگرام را چند 10 برابر افزایش دهد. به همین خاطر می تواند این را یکی از بهترین ترفند های اینستاگرام برای افزایش فالوور و لایک دانست.

همان طور که در عکس زیر مشاهده می کنید با رفتن به بخش Explore می توانید با پیج هایی که فعالیت بیشتری در IGTV دارند روبرو شوید که معمولا کلیپ هایی در این بخش نمایش داده می شود که بسته به علایق شما و پیج هایی که شما دنبال می کنید، می باشد. همین داستان برای مخاطبان شما نیز صدق می کنند. در نتیجه با رعایت نکات مهم آموزش ترفند های اینستاگرام برای بخش IGTV می توانید برای مخاطبان خود خوش بدرخشید.

ما چند تکنیک و نکته مهم درباره IGTV را برای شما فراهم کردیم که به کارگیری این موارد به بهبود عملکرد پیج کسب و کار شما، کمک بسیاری می کند:

1) اگرچه فیلم های IGTV می توانند تا 10 دقیقه طول بکشند (و برای اکانت های تأیید شده با تیک آبی تا یک ساعت کامل!) اما شما همچنان باید فیلم هایی کوتاه و جذاب بارگزاری کنید. بهتر است فیلم هایی بین 2 تا 5 دقیقه بارگذاری کنید. کاربران هنوز به تماشای کلیپ های طولانی در اینستاگرام عادت ندارند و ممکن است از محتواهایی که در این بخش با تایم زیاد بارگزاری می کنید، استقبالی به عمل نیاید.

2) یکی از ترفند های اینستاگرام مقاله پنجم در بخش IGTV که باعث بازدید بیشتر آن محتوا، می شود، بارگزاری محتوای آموزشی است، مخصوصا اگر خودتان در فیلم، آموزش دهید. زمانی که کاربر مشاهده کند که شما برای تولید محتوا، زمان زیادی می گذارید، قطعا به شما و محصولاتتان، بیشتر اعتماد می کند.

3) روند بازی گونه و هیجان انگیزی را در ویدیوهای این بخش، داشته باشید. یک سناریو طنز، یک نمایش داستان گونه کوتاه، بیش از هر چیز برای کاربران جذابیت داشته و کاربران با مشاهده چنین ویدیوهایی، مشتاقانه محتوای شما را به اشتراک می گذارند.

4) داشتن زیرنویس در فیلم ها و کلیپ ها، مهم ترین و اثر گذارترین تکنیک برای افزایش بازدید IGTV است.

5) حتما سعی کنید از یک کاور جذاب و مرتبط برای کلیپ های بخش IGTV استفاده کنید.

6) در پست ها و استوری های خود چند روز یا حتی چند ساعت قبل از انتشار پست IGTV خود، تیزر تبلیغاتی بسیار ساده اما جذاب بسازید تا کاربران را تشنه این کلیپ کنید. حتی می توانید در استوری که چند ساعت قبل از انتشار پست IGTV می گذارید، تایمر قرار داده تا کاربران با کلیک بر روی آن، به آن ها منتشر شدن پست را اعلام کند.

2. حذف، پنهان و غیرفعال کردن کامنت ها

یکی از ترفند های اینستاگرام مقاله پنجم که تا کنون کاربرد بسیاری برای کاربران داشته است، ترفند های مربوط به کامنت یا همان نظراتی است که کاربران پیچ در قسمت های مختلف ارائه می دهند. خرید و افزایش کامنت ما در این بخش می خواهیم سه ترفند مهم در رابطه با کامنت های شما بررسی کنیم:

1) حذف کردن کامنت ها: برای اینکه بتوانید کامنت ها را حذف کنید، کافیست بر روی آن کلیک کرده و از گزینه هایی که در بالای نمایش داده می شود، آیکون سطل آشغال را انتخاب کنید.

2) فیلتر کردن کامنت ها: وارد قسمت Options شوید، سپس بر روی کامنت کلیک کنید و با انتخاب بخش Hide Inappropriate Comments می توانید کلمات و عباراتی که قصد دارید در کامنت های شما نمایش داده نشود، را وارد کنید. معمولا از این قسمت برای فیلتر کردن عبارت توهین آمیز استفاده می شود.

3) غیرفعال کردن کامنت ها: شما نمی توانید به طور کلی کامنت های صفحه اینستاگرام خود را ببندید. شما فقط می توانید کامنت های هر پست را به صورت جداگانه غیرفعال کنید. برای این کار کافیست زمانی که می خواهید، کپشن و هشتگ ها را وارد کنید، وارد بخش تنظیمات پیشرفته شده و کامنت ها را غیرفعال کنید.

این مورد در آموزش ترفند های اینستاگرام توصیه نمی شود و ما فقط فیلتر کردن کامنت ها را به شما توصیه می کنیم.

ترفند اینستاگرام مقاله پنجم

3. فاصله گذاشتن در بین دو خط، در کپشن اینستاگرام

یکی از ترفند های اینستاگرام مقاله پنجم که بسیار مهم و حیاتی است، نحوه فاصله گذاری بین پاراگراف ها و خط ها در کپشن می باشد. یکی از مشکلاتی که بیشتر کاربران در نوشتن کپشن برای اینستاگرام، با آن، مواجه بودند، این بود که نمی توانستند بین 2 خط یا پاراگراف، فاصله ایجاد کنند. شاید به ظاهر فاصله در کپشن ایجاد می شد، اما زمانی که پست منتشر می شد، باز هم تمام خط ها پشت سر هم قرار می گرفت. برای حل این مشکل، راه حل های مختلفی وجود دارد اما ما 2 راه حل را پیش روی شما می گذاریم:

1) استفاده از یک استیکر یا نماد برای در بین دو خط، به شما کمک می کند که به سادگی خط کپشن خود را نوشته سپس با یک enter یک فاصله ایجاد کرده و در این فاصله ایجاد شده، یک استیکر یا نماد قرار دهید.

2) استفاده از نیم فاصله یکی از بهترین راهکارها برای حل مشکل به هم ریختگی متن در اینستاگرام است. اگر بین دو خط یا پاراگراف، نیم فاصله ایجاد کنید، به راحتی این مشکل حل می شود.

روش نیم فاصله گذاشتن در ورد: Ctrl + shift + 2

معمولا بیشتر کیبوردهای گوشی تلفن همراه لمسی دارای نیم فاصله است، فقط کافیست آن را امتحان کنید.

4. قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام

یکی از پرکاربردترین ترفند اینستاگرام، البته برای برخی پیج های خاص، قرار دادن لینک در استوری است. این یکی از بهترین ترفندها برای اhttps://cofe-follower.com/buy-view/فزایش بازدید سایت با اینستاگرام می باشد. اما این یکی از دغدغه های کاربران است که نمی توانند لینکی را در استوری اینستاگرام خود، قرار دهند. خب ابتدا باید بگویم که فقط کاربرانی که شرایط زیر را داشته باشند، می توانند لینک در استوری قرار دهند:

  • داشتن تیک آبی اینستاگرام
  • داشتن بیش از 10000 فالوور و پیج بیزینسی

بروز رسانی جدید: اینستاگرام در ورژن های جدید خود به همه پیج ها اجازه قرار دادن لینک در استوری داده است.

ترفند اینستاگرام مقاله پنجم

شما برای اضافه کردن لینک به استوری می بایست وارد بخش استیکرها در استوری شوید، عبارت Link را طبق تصویر بالا جستجو کرده و روی آیکون نمایش داده شده، کلیک کنید.

سپس وارد یک صفحه جدید شده و باید در این بخش لینک را وارد کنید.

5.  نحوه استفاده از اینستاگرام فروشگاهی

قطعا می دانید که می توانید کاربران خاصی که با پست شما ارتباط دارند یا اینکه در تصویر پست شما قرار دارند، را با نام کاربری شان، تگ کنید. برای محصولات نیز می توانید به راحتی با این کار، کاربر را به وب سایت فروشگاهی خود، منتقل کرده تا در آنجا، خرید خود را قطعی کند. این یکی از ترفند های اینستاگرام است که اگر به درستی و به موقع از آن استفاده کنید، هم می توانید بازدید وب سایت خود را افزایش داده و هم به فروش های بسیار زیادی دست پیدا کنید.

این کار نیاز به طی کردن مراحلی دارد که در یک مقاله جداگانه برای شما بررسی می کنیم، اما شما باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • داشتن بیش از 10000 فالوور یا داشتن تیک آبی اینستاگرام
  • داشتن یک حساب کاربری تجاری در فیس بوک که برای این کار اگر حساب کاربری ساده در فیس بوک دارید، می بایست درخواست آن را به فیس بوک ارسال کنید(کار دشواری نیست کافیست در بخش Create فیس بوک بر روی page و سپس درخواست خود را با مشخص کردن نوع محصول مثلا پوشاک لباس، ارسال کنید)

6.  پاسخ خودکار به کاربران در دایرکت اینستاگرام

یکی از جدیدترین ترفندهای اینستاگرام پاسخ خودکار به کاربرانی است که به شما دایرکت می دهند. ممکن است تعداد افرادی که برای شما پیام می فرستند، بسیار زیاد باشد. به همین منظور اینستاگرام، برای شما قابلیتی را ایجاد کرده است که شما بتوانید به سادگی این مشکل را تا حدودی حل کنید. البته که ما پیشنهاد می دهیم برای تعامل بیشتر با کاربران، به پیام های آن ها پاسخی دهید که بیشترین ارتباط را با سوال آن ها، داشته باشد.

برای ایجاد یک پاسخ خودکار برای دایرکت پیج اینستاگرامی خود مراحل زیر باید طی کنید:

  • رفتن به بخش تنظیمات پیج اینستاگرام
  • کلیک روی گزینه Creator
  • انتخاب گزینه Saved Replies
  • سپس روی گزینه آبی رنگ New Saved Reply کلیک کنید
  • در قسمت Message می بایست پیام مورد نظر که قصد دارید برای کاربرانی که به شما پیام می دهند، ارسال شود، را بنویسید

البته اینستاگرام در آخرین بروز رسانی خود این قابلیت را به قابلیت ایجاد پیام به صورت Shortcut را ایجاد کرده است. یعنی شما می توانید پیامی را در این بخش نوشته و آن را به صورت پیشفرض برای یکی دکمه های صفحه کلید تلفن همراه یا لپ تاپ خود، ذخیره کنید تا در زمان نیاز با کلیک روی آن در صفحه دایرکت کاربر، این پیام ارسال شود.

7. یک ترفند برای عدم نمایش پست ها و استوری های یک پیج

شاید شما در بین Following های خود افرادی هستند که نمی خواهید پست و استوری های آن ها را ببینید اما از طرفی هم ممکن است روزی به این افراد نیاز پیدا کنید. مثلا شما یک پیج سیاسی در لیست فالوینگ های خود دارید اما می خواهید فقط در روزهای خاصی پست های آن ها را ببینید اما نمی خواهید همیشه پست ها و استوری هایش در تایم لاین یا همان صفحه اصلی پست ها و استوری، نمایش داده شود. اینجاست که یکی از ترفندهای اینستاگرام، به داد شما می رسد. کافیست مراحل زیر را طی کنید:

راه حل اول:

  1. وارد اکانت مربوطه شوید
  2. روی دکمه Following کلیک کنید
  3. سپس روی دکمه Mute کلیک کنید
  4. در بخش بعدی می توانید مشخص کنید کدام یک یعنی پست یا استوری، برای شما نمایش داده نشود.

راه حل دوم:

  1. در تایم لاین، یعنی بخش پست ها و استوری های کاربران، پست این کاربر را پیدا کرده و روی سه نقطه آن، کلیک کنید
  2. سپس روی Mute کلیک کنید
  3. در اینجا می توانید انتخاب کنید که استوری برای شما نمایش داده نشود یا پست ها و یا هر دو

8. استفاده از قابلیت hands-free در استوری اینستاگرام

یکی از مواردی که در آموزش ترفند های اینستاگرام از مقاله پنجم باید بدانید، این است که چگونه بدون نگه داشتن دکمه استوری روی صفحه، استوری ضبط کنیم. شاید به ظاهر کار ساده ای به نظر برسد اما خیلی از شما دوستان، هنوز با این قابلیت آشنا نیستید.

اینستاگرام این قابلیت را برای شما قرار داده است که بتوانید به راحتی بدون نگه داشتن انگشت خود روی دکمه Record، استوری بگیرید و این قابلیت را به نام Hands-free در قسمت استوری ها قرار داده است. برای دسترسی به این قابلیت مراحل زیر را طی کنید:

  1. وارد دوربین استوری اینستاگرام شوید
  2. در سمت راست برخی امکانات استوری اینستاگرام را می بینید
  3. در این قسمت باید به دنبال آیکونی که زیر آن عبارت Hands-free نوشته شده است، بگردید
  4. سپس روی آن کلیک کنید که تا این آپشن برای شما فعال شود
  5. حال دیگر نیازی به نگه داشتن دکمه Record نیست و با یک کلیک روی آن می توانید استوری خود را ضبط کنید

این نکته را فراموش نکنید که هر زمان که می خواهید به این صورت استوری بگیرید، باید این آپشن را فعال کنید. این ترفند های اینستاگرام از مقاله پنجم می تواند به بهبود کیفیت تولید محتوای شما کمک بسیاری کند.

برای مشاهده سایر خدمات ما به سایت کافه فالوور مراجعه کنید.