ترفند اینستاگرام مقاله ششم

اینستاگرام یکی از برنامه های محبوب ایرانی های می باشد. که در ان خرید و فروش و سایر خاطرات به صورت عکس و فیلم ذخیره میگردد. بعضی از عزیزان در انجام کارهای خود با مشکلاتی مواجه می شوند . ما برای شما یکسری ترفند اینستاگرام مقاله ششم را ارائه کرده ایم . اگر سوال یا نقطه نظری دارید با ما از طریق سایت کافه فالوور در ارتباط باشید .

ترفند اینستاگرام مقاله ششم
ترفند اینستاگرام مقاله ششم

عناوین ترفند اینستاگرام مقاله ششم از این فصل

استفاده از تصاویر عمودی برای پست
تصاویر باکیفیت را فراموش نکنید
داشبورد پیشرفته برای اکانت های بیزینسی
ریلز اینستاگرام (Instagram Reels)
ترافیک سایت خود را افزایش دهید
بعضی جستجوهای خاص را مخفی کنید.
پاک کردن تاریخچه جستجوها از ترفند اینستاگرام
حذف نظرها

مشاهده سایت خدمات اینستاگرام از گوگل

1. استفاده از تصاویر عمودی برای پست

یکی از قابلیت ها یا بهتر است بگوییم یکی از جدیدترین ترفند های اینستاگرام در مقاله ششم ، برای جذب مخاطب و تولید پست های جذاب، استفاده از عکس های عمودی است. در گذشته تمام تلاش ما این بود که عکس ها را با قالب اینستاگرام، همگام کنیم، اما اکنون وضعیت فرق کرده است.

خوب، از آنجا که اینستاگرام به صورت عمودی بر روی تلفن شما نمایش داده می شود (و اگر تلفن خود را بچرخانید چرخش نخواهد داشت!)، تولید پست هایی با تصاویر عمودی بیشتر صفحه را اشغال می کند.

بنابراین افراد قادر به دیدن تصویری هستند که قسمت بزرگی از صفحه نمایش تلفن آنها را در بر گرفته است.

در حالی که هر دوی این عکسها زیبا هستند. اما به نظر می رسد که عکس های عمودی برای کاربران جذابیت بیشتری دارد. تنها دلیل آن در این بازه زمانی، متفاوت شدن پست های شما با پست های مشابه دیگران است.

2. تصاویر باکیفیت را فراموش نکنید

یکی از ابزارهایی که بهتر است مهارت های آن را در کنار آموزش ترفند های اینستاگرام مقاله ششم، بیاموزید، دوربین است. من فکر می کنم سرمایه گذاری در برای دوربین با کیفیت یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید برای تجارت یا برند خود انجام دهید (چه یک کسب و کار باشید و چه یک تجارت بزرگ).

درست است که دوربین تلفن های همراه پیشرفت بسیاری نسبت به گذشته داشته است، اما نمی توان آن را با یک دوربین حرفه ای مقایسه کرد.

اگر در حال حاضر بودجه خاصی ندارید، عکسهای تلفن هنوز هم می توانند عالی به نظر برسند و البته بهتر از اینکه عکسی نداشته باشید. اینستاگرام خود را بسازید در حالی که برای دوربینی پس انداز می کنید که تا آخر عمر از آن استفاده می کنید.

در مجموع این ترفند اینستاگرام مقاله ششم ، گاهی اوقات با برخی ابزارها و وسایل، می تواند اثرگذاری بیشتری برای شما داشته باشد.

3. داشبورد پیشرفته برای اکانت های بیزینسی

اگر به تازگی یعنی در تاریخ فروردین 1400 اینستاگرام خود را بروز رسانی کرده باشید، در صفحه اول پیج اینستاگرامی خود، یک بخش با نوشته آبی View Professional Dashboard را مشاهده می کنید.

این بخش از ترفند اینستاگرام مقاله ششم ، به شما نموداری از رشد پیج یا بهتر است بگوییم رشد کسب و کار شما را نشان می دهد.

در خط اول این بخش به شما نشان می دهد که در 30 روز گذشته اکانت شما توسط چند کاربر مشاهده شده است و در همین به شما درصد رشد پیج را نیز نشان میدهد.

به گفته آدام موسری یکی از سران اینستاگرام، این بخش به مرور زمان در بروز رسانی این اپ، بروز تر شده و بخش های جدیدی به آن اضافه می شود.

4.  ریلز اینستاگرام (Instagram Reels)

بدیهی است که ویژگی Reels یکی از جذاب ترین به روز رسانی های اینستاگرام نه تنها در ایالات متحده بلکه در کل جهان است. این فقط قابلیت تنها یک ویدیو ساده نیست. این فرصتی است برای افزایش مخاطب و افزایش تعامل پیج. بنابراین، در اینجا اولین نکته برای اینستاگرام شما وجود دارد – لحظه ای از ساختن ریلزهای جذاب برای این بستر اجتماعی، غافل نشوید. ما همیشه سعی داریم در پیج آموزش سئو سایت نیوسئو، هفته ای یکبار، پست های ریلز تولید کنیم.

ریلز اینستاگرام چیست؟

ریلز اینستاگرام ویدیوهای کوتاه و در حالت عمودی هستند که می توانند تا 90 ثانیه طول بکشند. کاربران اینستاگرام می‌توانند کلیپ‌های ویدیویی و عکس‌های تنظیم‌شده را با هم ضبط و ویرایش کنند و آن‌ها را در فید، استوری و صفحه کاوش ریلزها به اشتراک بگذارند.

این ویدیو در ابتدا تنها برای کاربران ایالت متحده قابل استفاده بود، اما اکنون برای تمامی کاربران اینستاگرام، قابل استفاده است. همچنین جالب است بدانید که این قابلیت ابتدا تنها برای کاربران گوشی های اپل، قابل استفاده و بهره گیری بود که اکنون در پاییز 1401 تمامی کاربران با هر نوعی سیستم عاملی، می توانند از این قابلیت بهره مند شوند.

از زمان پیدایش، ریلز اینستاگرام راهی شگفت‌انگیز برای برندها و کسب‌وکارها بوده است تا ذهن خلاق خود را منعطف کنند و تجربه‌ای بصری فراتر از یک پست شبکه‌ای اضافه کنند و چیزی که Reels را متفاوت می‌کند این است که به جای اینکه کاربران فقط ریلز را از پیج هایی که دنبال می‌کنند ببینند، کاربران ریلز همه پیج های اینستاگرام را در تب Reels می‌بینند.

برای ایجاد ریلز کافیست وارد بخش استوری گذاشتن پیج خود شوید. سپس از بخش پایین صفحه REEL را انتخاب کنید. این بخش در بروز رسانی های جدید خود برای ساخت ریلز امکانات و قابلیت های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد که در ادامه به بررسی این موارد می پردازیم.

5. ابزار برتر قرعه کشی در اینستاگرام

مروزه ترفندهای متعددی برای جذب فالوور هدفمند وجود دارد. روش هایی که هر کدام می تواند در کنار جذب فالوور، مستقیما روی درآمد شما نیز اثرگذار باشد. اگر مقاله آموزش ترفندهای اینستاگرام را مطالعه کرده باشید، یکی از ترفندهای معرفی شده از ترفند اینستاگرام در مقاله ششم برای جذب فالوور، برگزاری مسابقه های متعدد به روش های مختلف است. لازمه برگزاری مسابقه، داشتن پنل یا یادگیری روشی برای قرعه کشی در اینستاگرام است. ما در این محتوا می خواهیم به طور همه جانبه این موضوع مهم را بررسی کنیم.

در این محتوا موضوعات زیر را بررسی می کنیم:

  1. چند نوع قرعه کشی برای مسابقات اینستاگرامی وجود دارد؟
  2. بهترین روش قرعه کشی در اینستاگرام
  3. سایت Simpliers
  4. سایت Wask
  5. سایت AppSorteos
  6. سایت مارکتینگ 98
  7. سایت comment picker

به طور کلی برای قرعه کشی در اپ اینستاگرام شما با اندکی بررسی، با وب سایت های متعددی روبرو می شوید. بهتر است این نکته را بدانید که اپلیکیشن قرعه کشی در اینستاگرام تقریبا وجود خارجی ندارد و برای انتخاب بهترین روش قرعه کشی اینستاگرام، می بایست از میان چندین وب سایت، هر کدام که بهتر است را برگزینید.

در نتیجه در ادامه سعی داریم چندین سایت قرعه کشی در اینستاگرام را به شما معرفی کنیم تا پس از برگزاری مسابقات در این اپ، از بابت قرعه کشی، هیچ دغدغه ای نداشته باشید.

سایت Simpliers

ترفند اینستاگرام مقاله ششم

این سایت به عنوان یک سایت قرعه کشی در اینستاگرام برتر شناخته شده است. سازندگان این وب سایت از کشور ترکیه هستند و جالب است بدانید که تا کنون بیش از 2ونیم بیلیون قرعه کشی توسط این پنل انجام گرفته است.

این وب سایت امکانات متعددی را برای قرعه کشی پست مسابقه ای اینستاگرام، به شما ارائه می دهد اما تنها یک بار امکان استفاده رایگان آن برای پست ها با 100 کامنت وجود دارد.

برای قرعه کشی توسط این پنل کافیست لینک پست مورد نظر خود را در فیلد مشخص شده آن وارد کنید

ترفند اینستاگرام مقاله ششم

سپس از قسمت پایین از بین لایک و کامنت یک کدام انتخاب می کنید تا پنل از میان این موارد، قرعه کشی را انجام دهد.

6. ترافیک سایت خود را افزایش دهید

ازترفند اینستاگرام مقاله ششم به وضعیت سئوی سایت شما کمک می‌کند. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات افرادی که قصد بازاریابی از طریق اینستاگرام را دارند، این است که تنها در یک قسمت از این اپلیکیشن می‌توان از URL های قابل کلیک شدن استفاده کرد.

اگر آدرس وب‌سایت خود را در قسمتی به جز قسمت Bio وارد کنید، لینک آن به صورت یک متن معمولی نشان داده می‌شود و کاربران برای اینکه وارد آن وب‌سایت شوند باید آدرس آن را کپی کرده و سپس آن را در مرورگر خود Paste کنند. یکی از راه‌هایی که می‌توان از یک لینک خاص استفاده کرد این است که در قسمت کپشن یا توضیحات عکس از کاربران بخواهید که وارد صفحه پروفایلتان شوند و روی لینک موجود در Bio کلیک کنند.

ترفند اینستاگرام مقاله ششم

فراموش نکنید که این لینک را به طور مرتب به روز رسانی کرده و لینکی را بگذارید که قصد دارید دیگران محتوای آن را تماشا کنند.

7.  بعضی جستجوهای خاص را مخفی کنید.

بعضی جستجوهای خاص (حساب‌ها، هشتگ‌ها، مکان‌ها و غیره) را از نمایش در نوار جستجو برای همیشه حذف کنید.

چگونه این کار را انجام دهیم:

  1. بر روی آیکون ذره‌بین زده تا صفحه حستجو را ببینید.
  2. در بالای صفحه بر روی نوار جستجو ضربه بزنید.
  3. برای حذف بر روی X زده.

برای مشاهده سایر خدمات کافه فالوور کلیک کنید.

8. پاک کردن تاریخچه جستجوها از ترفند اینستاگرام

اجازه ندهید هر کسی که به گوشی شما دسترسی دارد بفهمد که شما چقدر پیگیر دوستانی که در واقع دشمن یا رقیب شما هستند، می‌باشید.

چگونگی انجام اینترفند اینستاگرام مقاله ششم به صورت زیر می باشد :

  1. به صفحه پروفایل شخصی خودتان بروید.
  2. منوی همبرگری در سمت راست بالا را باز کنید.
  3. بر روی Settings ضربه بزنید.
  4. به پایین صفحه پیمایش کنید و سپس بر روی Clear Search History ضربه بزنید

9. پست اینستاگرام خود را در پینترست پین کنید.

پینترست در لیست شبکه‌هایی که معمولاً پست اینستاگرام را در آن به اشتراک می‌گذارند نیست اما راه حل‌هایی برای این کار در نسخه اینستاگرام موبایل و کامپیوتر وجود دارد. ما در ترفند اینستاگرام از مقاله ششم به شما خواهیم اموخت .

چگونه این کار را در گوشی انجام دهیم:

  1. به پستی بروید که می‌خواهید پین شود.
  2. بر روی آیکون سه‌نقطه که در بالای سمت راست پست قرار دارد ضربه بزنید.
  3. Copy Share URL را انتخاب کنید تا لینک پست کپی شود.
  4. برنامه پینترست را در گوشی خود باز کنید.
  5. بر روی عکس پروفایل خود ضربه بزنید تا صفحه پروفایل شخصی خودتان را ببینید.
  6. در سمت راست بالای صفحه بر روی علامت به‌ علاوه زده تا یک پین جدید اضافه کنید.
  7. یک منوی Add a board or Pin ظاهر می‌شود و Copied Link را انتخاب کنید.
  8. پینترست به صورت خودکار لینک کپی شده را باز می‌کند.
  9. عکسی که می‌خواهید پین شود را انتخاب و به‌ طور آن را پست کنید.

چگونه این کار را در کامپیوتر انجام دهیم:

  1. به Instagram.com بروید و پستی که می‌خواهید پین شود را بیابید.
  2. بر روی پست کلیک راست کرده و Open Link in New Window را اتخاب کنید.
  3. از دکمه مرورگر پینترست استفاده کنید و عکسی را که می‌خواهید پین شود را انتخاب و به‌ طور معمول آن را پست کنید.

10. حذف نظرها

چه بخواهید یک نظر توهین‌آمیز را مخفی و یا یک اشتباه تایپی را حذف کنید، حذف نظرها‌ کار آسانی است.

چگونه نظر‌ خود را حذف کنید:

  1. بر روی آیکون بالون سخن در زیر پستی برای آن نظر گذاشته‌اید ضربه بزنید.
  2. نظری را که می‌خواهید حذف کنید بیابید و آن را انتخاب کنید.
  3. بر روی آیکن سطل زباله در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

 اگر نیاز به خرید لایک واقعی دارید، کلیک کنید .  اگر قصد خرید لایک ایرانی ارزان اینستاگرام دارید، کلیک کنید