ترفند اینستاگرام مقاله سوم

اینستاگرام شبکه‌ی اجتماعی بسیار سرگرم‌کننده‌ای است و محل مناسبی برای کسب درآمد به شمار می‌رود. اگر با ترفند اینستاگرام مقاله سوم آشنا باشید، استفاده از آن به مراتب برایتان راحت‌تر می‌شود. شما با استفاده از ترفندهای اینستاگرام قادر خواهید بود کامنت‌های خود را فیلتر کنید و یا استوری خود را از دید اشخاصی که دوست ندارید پنهان نمایید. همچنین می‌توانید هر تعداد فیلتری که می‌خواهید را روی عکس‌های خود اعمال کنید تا به تصویر مورد نظر خود برسید. البته این‌ها مثال‌های کوتاهی از ترفندهای گفته شده در این مقاله هستند که شاید کمتر کسی با آن‌ها آشنایی داشته باشد.

ترفند اینستاگرام مقاله سوم

مطمئناً استفاده از همه‌ی ترفندهای اینستاگرام این مقاله و مقالات قبلی به شکل همزمان کمی دشوار است، ما در چندیدن پیچ مقالات را برای شما قرار دادیم . برای مشاهده سایر خدمات کافه فالوور کلیک کنید.

1. استوری خود را از بعضی از افراد پنهان کنید

شاید برایتان پیش بیاید که بخواهید استوری خود را از یک فرد خاص پنهان کنید این یکی از ترفند های مقاله سوم اینستاگرام است . برای انجام این کار وارد پروفایل خود شوید و به Options بروید (علامت چرخ‌دنده در آیفون و آیپد و علامت ۳ نقطه در اندروید). سپس وارد Story Settings شوید. بعد روی Hide My Story From کلیک کنید و افرادی که دوست ندارید استوری‌تان برای آن‌ها به نمایش درباید را وارد لیست کرده و درنهایت Done را بزنید. خرید بازدید استوری کلیک کنید .

2. در حال ضبط استوری زوم کنید

برای اینکه هنگام ضبط فیلم در استوری در اینستاگرام زوم کنید با انگشت خود دکمه‌ی ضبط را فشار دهید و سپس همان انگشت خود را به سمت بالا و پایین تکان دهید تا دوربین زوم شود. ترفند ضبط استوری با بزرگنمایی در اینستاگرام

مشاهده سایت خدمات اینستاگرام از گوگل

3. جستجو در عکس‌ها بدون نگرانی از لایک کردن اشتباهی

آیا تابه‌حال شده بخواهید عکس‌های شخصی فردی را مشاهده کنید، اما نگران باشید که نکند به اشتباه عکس‌هایش را لایک کنید؟

برای اینکه ترس خودتان را از بین ببرید می‌توانید گوشی خود را در حالت پرواز یا Airplane Mode قرار دهید تا دسترسی اینترنت آن قطع شود. در چنین شرایطی، اگر اشتباهی روی یک عکس ۲ بار کلیک کنید خیالتان راحت است که آن را لایک نکرده‌اید. البته لازم به ذکر است که عکس‌ها زمانی که گوشی در حالت پرواز باشد بارگزاری نمی‌شوند. بنابراین زمانی که به اینترنت متصل هستید اجازه دهید تصاویر کاملاً بارگذاری شوند و سپس اینترنت خود را قطع کنید.

  • برای قرار دادن گوشی در حالت Flight Mode در آیفون و آیپد: منوی پائین صفحه را به سمت بالا بکشید و روی آیکونی که عکس هواپیما دارد، کلیک کنید. یا به Settings بروید سپس روی Wi-Fi کلیک کنید و درنهایت روی گزینه Airplane Mode بزنید.
  • گذاشتن گوشی در حالت Flight Mode در اندروید: منوی بالای صفحه را به سمت پایین بکشید و با حرکت دادن منو به سمت چپ و راست وارد Settings شوید و سپس روی Airplane Mode کلیک کنید.

4. تاریخچه جستجوی خود را پاک کنید

خب، این یکی از ترفند های اینستاگرام مقاله سوم مخصوص کسانی است که دوست ندارند هیچ ردی از خود به جای بگذارند. خوشبختانه اینستاگرام هم این امکان را برای کاربرانش فراهم کرده است. برای این کار به قسمت Options (علامت چرخ‌دنده در آیفون و آیپد و علامت ۳ نقطه در اندروید) در صفحه‌ی پروفایل خود بروید. در منویی که برای‌تان باز می‌شود روی گزینه Clear Search History کلیک کنید و سپس Yes, I’m sure را انتخاب کنید.

ترفند اینستاگرام مقاله سوم

5. تبلیغات غیرمرتبط را مخفی کنید

گاهی اوقات اینستاگرام تبلیغاتی که فکر می‌کند به شما مرتبط است را در تایملاین‌تان نمایش می‌دهد. این تبلیغات بر اساس عکس‌هایی که لایک می‌کنید، افرادی که فالو کرده‌اید و دیگر اپلیکیشن‌هایی که مشاهده می‌کنید برای شما به نمایش در می‌آیند.

اگر از مشاهده‌ی یکسری تبلیغات خوشتان نمی‌آید می‌توانید اینستاگرام را از این موضوع مطلع کنید تا به الگوریتم‌های خود یاد دهد که شما چه پُست‌هایی را می‌پسندید و چه پست‌هایی را دوست ندارید. برای مخفی کردن تبلیغات روی علامت ۳ نقطه‌ی بالای عکس‌هایی که Sponsored هستند، کلیک کنید و سپس گزینه Hide This را انتخاب کنید.

ترفند اینستاگرام مقاله سوم

سپس از شما پرسیده می‌شود که چرا نمی‌خواهید این تبلیغات را مشاهده کنید که می‌توانید به راحتی گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

6. حساب کاربری مخصوص کسب‌و‌کار بسازید

آیا می‌دانستید که می‌توانید حساب مخصوص کسب‌و‌کار بسازید و از این طریق آمار پروفایل خود را تحلیل کرده و تبلیغ کنید؟

اینستاگرام این قابلیت را در سال ۲۰۱۶ اضافه کرد. برای این کار وارد صفحه پروفایل شده و به Options بروید (علامت چرخ‌دنده در آیفون و آیپد و علامت ۳ نقطه در اندروید). سپس گزینه Switch to Business Profile را انتخاب کنید و روی Continue در پایین صفحه کلیک کنید.

در این مرحله، اینستاگرام از شما می‌خواهد که به حساب کاربری خود در فیسبوک متصل شوید. این کار را انجام دهید و بعد اطلاعات مورد نظر اینستاگرام را وارد کنید. برای انجام این کار نیاز است تا شماره تلفن، آدرس ایمیل یا آدرس محل کار خود را وارد کنید. درنهایت روی Done کلیک کنید تا تغییرات در پروفایلتان ذخیره شود. البته فراموش نکنید که صفحه‌تان حتماً باید عمومی باشد و این امکان برای صفحه‌های خصوصی فعال نمی‌شود.

روشی بسیارعالی برای ! افزایش بازدید استوری اینستاگرام کلیک کنید.

7. مشاهده همه عکس‌های که لایک شده

آیا تابه‌حال شده بخواهید تمام عکس‌هایی که لایک کرده‌اید را در یک صفحه و به صورت یکجا مشاهده کنید؟ از ترفند های اینستاگرام مقاله سوم این است که برای انجام این ترفند به صفحه‌ی شخصی خودتان بروید و سپس روی Options کلیک کنید. این گزینه در آیپد و آیفون با عکس چرخ‌دنده و در گوشی‌های اندروید با علامت ۳ نقطه عمودی مشخص شده است. پس از وارد شدن به این بخش روی گزینه Posts You’ve Liked کلیک کنید.  برای  افزایش لایک اینستاگرام کلیک کنید .

ترفند اینستاگرام مقاله سوم

اگر از لایک کردن عکسی پشیمان شده‌اید، می‌توانید با کلیک کردن روی هر عکس وارد پُست مورد نظر شده و سپس با کلیک کردن روی آیکون قلب آن را اصطلاحاً Unlike کنید. آن کاربر از آنلایک شدن پست توسط شما مطلع نخواهد شد و نوتیفیکیشنی دریافت نخواهد کرد.

این مقاله هم به پایان رسید امیدوارم از ترفند اینستاگرام مقاله سوم خوشتان امده باشد .مطلب بعدی ترفند اینستاگرام مقاله چهارم

 اگر نیاز به خرید لایک واقعی دارید، کلیک کنید .  اگر قصد خرید لایک ایرانی ارزان اینستاگرام دارید، کلیک کنید