ترفند اینستاگرام مقاله اول

برخی از کاربران از طریق اینستاگرام یک کسب‌وکار اینترنتی راه‌اندازی کرده‌اند، بعضی بازاریابی محتوا یا کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستند که اکانت اینستاگرام مشتریان خود را مدیریت می‌کنند یا اصلاً عده‌ای کاربر عادی هستند که برای ارتباط با دوستان خود از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند. مهم نیست که شما در کدام دسته از کاربران اینستاگرام قرار می‌گیرید مهم این است که با یادگیری ترفند اینستاگرام مقاله اول و نکاتی که کمتر کسی از آن‌ها اطلاع دارد می‌توانید از این اپلیکیشن به بهترین شکل استفاده کنید.

ترفند اینستاگرام مقاله اول

ما در این مقاله چندیدن تا از جالب‌ترین و مفیدترین ترفندهای اینستاگرام که کم تر کسی از آنها مطلع است را به خوانندگان وبلاگ نوین آموزش می‌دهیم و نحوه‌ی استفاده‌ از هرکدام را به شکل کامل برایتان شرح می‌دهیم. پس اگر قصد دارید یک اینستاگرامر حرفه‌ای شوید، سایر مقالات ما را از دست ندهید..اگر میخواهید اینستا خود را بالا بیاورید از خدمات سایت کافه فالوور استفاده نمایید .

سرفصل های این مقاله از تکنیک های اینستاگرام

صفحات مورد علاقه شما چه زمانی پست میگذارند؟
البوم عکس در اینستا بسازید
ترفند هایی در مورد فیلتر عکس‌ها
ترفند ویرایش عکس در اینستاگرام
چگونه عکس‌ تگ شده خود را مخفی کنیم

۱- صفحات مورد علاقه شما چه زمانی پست میگذارند؟

اولین مورد ازترفند اینستاگرام مقاله اول مطلع شدن از زمان به‌روزرسانی صفحه اینستاگرام دوستان است. مطمئناً همه‌ی ما یک یا چند نفر را در لیست فالوئرهای خود داریم که اهمیت زیادی برایمان دارند و دوست داریم که تک‌تک پست‌هایشان را به محض بارگذاری شدن مشاهده کنیم؛ یا یکی از صفحات اینستاگرام مورد علاقه‌تان میخواهد شرایط مسابقه خود را در روز مشخصی اعلام کند و شما می‌خواهید اولین فردی باشید که در این مسابقه شرکت می‌کند. سوال اینجاست که چگونه می‌توان از این به‌روزرسانی‌ها مطلع شد؟

خب، اینستاگرام چنین امکانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما می‌توانید از این اپلیکیشن بخواهید هر زمان که فرد مورد علاقه پُستی را به اشتراک گذاشت به شما اطلاع بدهد. برای استفاده از این امکان تنها کافی است برای هریک از کاربران مورد نظر خود گزینه‌ی ارسال نوتیفیکیشن یا همان Turn on Post Notifications را فعال کنید.

برای فعال کردن این ترفند اینستاگرام به صفحه‌ی مورد نظر بروید و روی علامت … (3 نقطه) در گوشه‌ی سمت راست کلیک کنید و در منوی ظاهر شده گزینه Turn on Post Notifications را انتخاب کنید.

ترفند اینستاگرام مقاله اول

جهت غیرفعال کردن این امکان، تنها کافی‌ست مراحل گفته شده را بار دیگر تکرار کرده و نوتیفیکیشن آن را خاموش کنید. البته به یاد داشته باشید که برای بهره‌مند شدن از این امکان ابتدا باید نوتیفیکیشن‌های اپلیکیشن اینستاگرام را در تنظیمات گوشی خود فعال کرده باشید:

  • فعال کردن نوتیفیکیشن اینستاگرام در آیفون و آیپد: ابتدا به Settings بروید و سپس روی Notifications کلیک کنید. حال اپلیکیشن اینستاگرام را انتخاب کنید و سپس روی  Allow Notifications کلیک کنید.
  • فعال کردن نوتیفیکیشن اینستاگرام در اندروید: ابتدا به Settings بروید، سپس Apps را انتخاب کنید. درنهایت اینستاگرام را انتخاب کرده و گزینه‌ی ارسال نوتیفیکیشن را فعال کنید.

 به صورت کاملا واقعی فالوور های پیجت رو افزایش بده : فالوور واقعی و ایرانی

۳- البوم عکس در اینستا بسازید

یکی از جالب‌ترین ترفندهای اینستاگرام، ایجاد آلبوم تصاویر است. اینستاگرام علاوه بر نمایش عکس‌های لایک شده به‌صورت یکجا، امکان دیگری هم دارد. امکانی که به شما اجازه می‌دهد یکسری از عکس‌ها را ذخیره کرده و با آن‌ها یک مجموعه بسازید. برای استفاده از این ترفند اینستاگرام به صفحه‌ی پروفایل خود رقته و روی علامت بوکمارکی که در گوشه‌ی سمت راست منوی بالای عکس‌هایتان قرار دارد کلیک کنید.

ترفندهای اینستاگرام،

سپس روی تب Collections کلیک کنید و Create Collection را انتخاب نمایید و نام دلخواهتان را انتخاب کنید. برای مثال مثال در تصویر زیر یک مجموعه برای ذخیره کردن غذاهای رستوران‌های مختلف با نام All The Food درست شده است.

ترفند اینستاگرام مقاله اول

بعد از انتخاب نام روی گزینه‌ی Done کلیک کنید. بنابراین از این به بعد می‌توانید عکس‌های موردعلاقه و مرتبط را در این مجموعه ذخیره کنید. ذخیره کردن عکس‌ها در مجموعه نیز بسیار ساده است، تنها کافی است زیر هر پست مورد نظر روی علامت بوکمارک کلیک کنید.

ترفند اینستاگرام مقاله اول

در آخر، دوباره به مجموعه‌ی خود مراجعه کرده و زیرمجموعه‌ی مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس روی Add to Collection کلیک کنید و از لیستی که باز می‌شود هر تعداد از عکس‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید.  اگر نیاز به خرید لایک واقعی دارید، کلیک کنید.

۷- ترفند هایی در مورد فیلتر عکس‌ها

این ترفند اینستاگرام مخصوص افرادی است که به اصطلاح اینستاگرامر هستند! اگر از اینستاگرام زیاد استفاده می‌کنید، پس احتمالاً چند فیلتر عکس محبوب هستند که بیشتر اوقات از آن‌ها استفاده می‌کنید. بنابراین، برای اینکه ویرایش تصاویر را آسان‌تر انجام دهید می‌توانید ترتیب فیلترهای اینستاگرام را عوض کنید و فیلترهایی که دوست ندارید را مخفی کنید.

برای استفاده از این ترفند اینستاگرام در مقاله اول یک عکس جدید در اینستاگرام آپلود کرده و وارد صفحه‌ی انتخاب فیلتر شوید. سپس به طرف راست منو حرکت کنید و روی Manage کلیک کنید.

ترفند اینستاگرام مقاله اول

برای تنظیم ترتیب فیلترها، انگشت خود را روی 2 خط خاکستری رنگ کنار فیلتر مورد نظر قرار دهید و آن را به جایگاه مورد نظر خود بکشید. برای مخفی کردن فیلترها هم کافی است که روی تیک کنار فیلتر بزنید و آن را از حالت انتخاب خارج کنید.

ترفند اینستاگرام مقاله اول

۸- ترفند ویرایش عکس در اینستاگرام

یکی از ترفند های اینستاگرام استفاده از فیلترها و ابزارهای ویرایش آن است . شما می‌توانید بدون اینکه عکس‌های خود را در اینستاگرام منتشر کنید از این امکانات استفاده کنید. برای انجام این کار تنها کافی است زمانی تصویر خود را منتشر کنید که گوشی‌تان را روی وضعیت در حال پرواز گذاشته باشید یا اینترنت آن را قطع کرده باشید. فراموش نکنید که قبل از انجام این کار باید گزینه Save Original Photo را در قسمت Settings فعال کرده باشید.

سایر خدمات کافه فالوور مشاهده کنید

بعد از انجام این کار اینترنت خود را قطع کنید و روند معمول به اشتراک گذاشتن عکس را طی کنید، فیلتر مورد نظر خود را انتخاب کنید و عکس را منتشر کنید. در این لحظه اینستاگرام ارور می‌دهد که نتوانسته عکس را منتشر کند، اما نسخه ویرایش شده آن عکس در گالری تصاویر گوشی ذخیره شده است.

۹- چگونه عکس‌ تگ شده خود را مخفی کنیم

زمانی که شخصی شما را روی یک عکس یا ویدئو تگ می‌کند آن تصویر خودبه‌خود در پروفایل شما و در قسمت Photos of You ذخیره می‌شود. اگر دوست ندارید که این اتفاقی بیفتد می‌توانید به راحتی این تصاویر را مخفی کنید. برای مشاهده‌ی این تصاویر به صفحه پروفایل خود رفته و روی آیکونی که تصویر یک آدم است و در پائین قسمت Bio واقع شده است، بزنید.

عکس‌ تگ شده خود را مخفی کنیم

سپس برای اینکه تصاویر را مخفی کنید روی علامت ۳ نقطه‌ای که در بالای سمت راست قرار دارد بزنید و بعد گزینه Hide Photos را انتخاب کنید. سپس، عکس‌هایی که قصد مخفی کردنشان را دارید انتخاب کنید و در نهایت Hide From Profile که در قسمت پایین صفحه قرار دارد را انتخاب کنید.

عکس‌ تگ شده خود را مخفی کنیم

با استفاده از این ترفند اینستاگرام در مقاله اول ، عکس‌ها از اینستاگرام پاک نمی‌شوند بلکه از روی پروفایل شما پاک شده و دیگران قادر به مشاهده‌ی آن‌ها نخواهند بود. افزایش لایک اینستاگرام کلیک کنید.

.همچنین مشاهده سایر خدمات برای اینستاگرام را از سایت کافه فالوور دریافت کنید. خدمات بیشتر سایت کافه فالوور