همه‌ی ما با عبارت <<بکشید بالا>> لینک در استوری در اینستاگرام آشنا هستیم، عبارتی که اینفلوئنسرها بسیار از آن استفاده نموده‌اند و آن را باب کردند. عبارتی که اولین بار که همه ما آن را شنیدیم و نوع صفحه متفاوت بودن را در استوری مشاهده نمودیم. سعی کردیم که آن را پیدا کنیم و از آن استفاده کنیم، اما برای افرادی که فالوورهای آنها زیر 10 هزار نفر بود. این جستجو چیزی نداشت. غیر از ناامیدی عدم وجود اینقابلیت برای حساب‌های کاربری با کمتر از 10 هزار دنبال کننده. هرچن پیشنهاد ما این است که اگر کسب و کاری دارید که وابسته به فروش آن‌لاین است. توصیه ما خرید فالوور واقعی ایرانی از کافه فالوور است تا به این ویژگی کاربری دست یابید.

لینک در استوری

استیکر اشتراک گذاری لینک در استوری

اینستاگرام اعلام کرده. که قصد دارد به کاربران با کمتر از 10هزار دنبال کننده نیز قابلیت انتشار لینک در استوری را اعطا کند. هرچند این قابلیت مشابه با کشیدن صفحه رو به بالا است و کاملا شبیه آن نیست. این قالیت لینک را از طریق یک استیکر به اشتراک می‌گذارد. که کاربر با لمس استیکر وارد لینک قرار گرفته در آن توسط شما می‌شود. این قابلیت می‌تواند بخشی از نیاز کاربران با دنبال کننده کمتر را رفع نماید.

اینستاگرام اعلام نموده محدودیت‌هایی برای اشتراک گذاری لینک نیز وجود دارد. لینک‌های به اشتراک گذاشته شده باید سالم و از فیلتر اینستاگرام عبور کنند. تا سلامت محیط اینستاگرام حفظ شود و کاربران نمی‌توانند هر نوع لینکی را به اشتراک بگذارند. هرچند اینستاگرام اعلام ننموده که چه نوع لینک‌هایی مورد تایید است و چه لینک‌‍هایی نیست. آیا باز هم شاهد سانسورهایی مانند عدم اجازه قرارگرفتن لینک‌شبکه های اجتماعی دیگر مانند تلگرام هستیم. مانند چند سال قبل که اینستاگرام لینک‌های تلگرام را از کار انداخت. و تلگرام مجبور شد فرمت لینک‌های خود را تغییر دهد.

تغییر دیگری که در راه است تغییر صفحه بالا کشیدن لینک است. قرار است اینستاگرام امکان ارسال جواب به استوری های این مدلی را نیز اعطا کند. قابلیتی که از زمان معرفی این نوع لینک ها وجود نداشت و بعد از 3 سال قرار است. به استوری اضافه گردد.

هرچند در ادامه اضافه شدن. اشتراک گذاری لینک به استوری بنظر می‌رسد. اینستاگرام قصد داشته باشد. امکان اشتراک گذاری لینک را به فید اضافه کند. هرچند این موضوع فعلا توسط اینستاگرام رد شده واعلام کرده اند. که در برنامه های آنان جا ندارد. اما بعید است با گسترش قابلیت‌های جانبی اینستاگرام این قابلیت در راه این پلتفرم دوست داشتنی نباشد.