چرا اینستاگرام بالا نمیاد . واقعا علت بالا نیامدن اینستاگرام چیست ؟

چرا اینستا نمایش داده نمی شود؟

ما برای پیدا کردن جوابی برای پرسش «چرا اینستاگرام بارگذاری نمی شود»، یا علت بالا نیامدن اینستاگرام چیست بدون شک دلایل متعددی پیدا خواهیم کرد. یکی از دلایلی که احتمالا درصد زیادی از کاربران با این مشکل مواجه هستند، این است که نسخه ی مورد استفاده ی آنان، نسخه قدیمی اینستاگرام است. دلیل دوم باز نشدن اینستاگرام که یکی از دلایل اصلی باز نشدن اینستاگرام نیز هست، جمع شدن کش اینستاگرام و پاک نشدن آن در طولانی مدت است. معمولا با حل دو اشکال ذکر شده مشکل اینستاگرام شما برطرف می شود. در ادامه با شما هستیم و برای مشکلات ذکر شده راهکار ارائه می دهیم. با ما همراه باشید.

چرا پست های اینستا نمایش داده نمی شود؟ ایا نسخه قدیمی اپلیکیشن اینستاگرام را نصب کردید ؟

چرا اینستا نمایش داده نمی شود؟

دلیل اصلی باز نشدن اینستاگرام می تواند آپدیت نشدن اپلیکیشن شما باشد. برای حل مشکل لود نشدن اینستاگرام، نخستین اقدامی که می توانید بکنید این است که اپ فعلی اینستاگرام خود را حذف کنید و نسخه به روز آن را در تلفن همراه خود را نصب نمایید. بهترین و ساده ترین راه برای دانلود آخرین نسخه اینستاگرام، رفتن به فروشگاه گوگل پلی یا اپ استور است. دانلود نسخه جدید و نصب دوباره برنامه اینستاگرام به احتمال زیاد مشکل شما را حل خواهد کرد.

توجه: پس از آپدیت اپلیکیشن اینستاگرام، برخی از نسخه های قدیم آن با مشکل روبه رو خواهند شد. برای پیشگیری از بروز این اشکالات، توصیه می شود به روز رسانی آن را به صورت خودکار تنظیم کنید.

 تجمیع داده ها و اطلاعات در کش اینستاگرام ومسبب علت بالا نیامدن اینستاگرام

چرا اینستا نمایش داده نمی شود؟

یکی دیگر از عواملی که می توان آن را دلیل باز نشدن اینستاگرام شما دانست، حجم انباشته اطلاعات و کش اینستاگرام است. مموری یا حافظه مخفی، در واقع همان اطلاعات بلااستفاده ای است که شامل پست‌ها و داستان‌های آپلود شده و سایر موارد است. وجود خود کش هیچ مشکلی برای اینستاگرام شما ایجاد نمی کند. اما جمع آوری این اطلاعات غیر ضروری می تواند سبب کند شدن یا بروز مشکل برای اکانت اینستاگرام شما شود.

راه حل اول: حذف حافظه پنهان گوشی و دیتای اینستاگرام در اندروید و iOS

چرا اینستا نمایش داده نمی شود؟

در قدم اول توصیه می‌کنیم که حافظه کش (Cache) و دیتای (Data) برنامه اینستاگرام را از روی گوشی خودتان پاک کنید. برای این کار در گوشی‌های اندرویدی اندرویدی. به بخش Settings بروید و گزینه Apps یا Applications را انتخاب کنید.

  •  حالا برنامه Instagram را از لیست انتخاب کنید.
  • به قسمت Storage بروید.
  • گزینه Clear Cache را بزنید. کار تمام است! علت بالا نیامدن اینستاگرام ممکن است همین باشد

پاک کردن کش اینستا <yoastmark class=

البته توصیه ما این است که علاوه بر کش، Clear Data را هم بزنید. البته در این حالت اطلاعات حساب شما نیز از اینستاگرام پاک می‌شود و باید برای ورود به اینستاگرام دوباره نام کاربری و رمز عبور خودتان را وارد کنید.

اگر رمز عبورتان را فراموش کردید، مقاله بازیابی رمز اینستاگرام را بخوانید.

برای آیفون مسئله کمی متفاوت است زیرا شما به صورت مستقیم نمی‌توانید حافظه کش یک برنامه را پاک کنید. اما جای نگرانی نیست! شما می‌توانید اینستاگرام را پاک کنید و دوباره نصب کنید! درنتیجه حافظه کش اینستاگرام در آیفون نیز پاک می‌شود. پس مراحل زیر را انجام دهید. ابتدا به Setting بروید و وارد بخش General شوید.

  • حالا iPhone Storage را انتخاب کنید.
  • حالا اینستاگرام را انتخاب کنید.
  • Delete App را بزنید و کار تمام است!

چرا اینستا نمایش داده نمی شود؟ <yoastmark class=

حالا به اپ استور بروید و اینستاگرام را دوباره نصب کنید. اگر این راه‌حل را امتحان کردید و بازهم اینستاگرام باز نشد، به مرحله بعد و راه‌حل دوم سر بزنید. این راه به تنهایی می‌تواند گزینه بعدی ما باشد!

راه حل دوم (مشکل علت بالا نیامدن اینستاگرام): حذف اینستاگرام و نصب نسخه جدید !

اگر روش قبل راهگشای شما نبود از این راه استفاده کنید؛ یعنی حذف اینستاگرام نصب دوباره جدیدترین نسخه برنامه اینستاگرام روی گوشی. این یکی از بهترین راه‌های رفع مشکل باز نشدن اینستاگرام و Crash شدن آن است. توصیه ما این است که برای نصب جدیدترین نسخه اینستاگرام از گوگل پلی استور و اپ استور استفاده کنید:

راه حل سوم برای مشکل علت بالا نیامدن اینستاگرام : استفاده از  برنامه هایی که ای پی شما را تغییر میدهند 

چرا اینستا نمایش داده نمی شود؟

یکی دیگر از روش هایی که ممکن است منجر به رفع مشکل باز نشدن اینستاگرام و Crash شدن آن شود، مربوط به تغییر IP است. شاید برایتان عجیب به نظر برسد اما در بسیاری موارد تغییر IP از طریق ابزارهای خاص منجر به رفع مشکلات و باگ‌های متعددی در برنامه اینستاگرام می‌شود. پس شما هم حداقل یک بار این روش را امتحان کنید!

بیشتر بخوانید: آموزش های اینستاگرام  

راه حل چهارم حل مشکل باز نشدن اینستاگرام: از کامپیوتر استفاده کنید!

چرا اینستا نمایش داده نمی شود؟

اگر روش‌های بالا مشکل شما را حل نکرد و همین حالا نیاز دارید که وارد اینستاگرام خودتان شوید، به سایت اینستاگرام بروید! این راه‌حل هرچند درمان قطعی نیست ولی مشکل باز نشدن اینستاگرام در اندروید و iOS و کرش‌های آن را حل می‌کند. در این روش فرقی نمی‌کند گوشی شما اندرویدی باشد یا آیفون؛ تنها کافیست به سایت اینستاگرام بروید و نام کاربری و رمزعبورتان را وارد کنید و دوباره به دنیای اینستاگرام بازگردید!

<yoastmark class=

راه‌حل آخر؛ بازگشت به تنظیمات کارخانه!

و اما راه آخر! اگر روش‌های بالا مشکل باز نشدن اینستاگرام را حل نکرد به سراغ این راه بیایید! البته یکی از راه‌های بالا یا ترکیب آنها به احتمال بسیار زیاد مشکل شما را حل می‌کند. اما در بعضی موارد ممکن است شما هنوز هم در وصل شدن به اینستاگرام مشکل داشته باشید. اگر اینچنین است، گوشی خودتان را به تنظیمات کارخانه (Reset Factory) بازگردانید!

البته توجه داشته باشید که در این روش تمام اطلاعات، برنامه‌ها، عکس‌ها و فیلم‌ها، مخاطبین و .. از روی گوشی شما پاک می‌شود!

چرا اینستاگرام صفحه سفید نمایش می دهد؟

چرا اینستا نمایش داده نمی شود؟

در آخرین به روز رسانی اینستاگرام، برخی از کاربرها با وارد شدن به اپ اینستا با تصویری سفید مواجه شدند و نتوانستند به صفحه خود دسترسی پیدا کنند. مواجه شدن با صفحه سفید در اینستاگرام از طرف اینستاگرام است و موقت است. روش ذیل احتمالاً این نقص را برطرف می کند:

  1. نسخه اینستاگرام موجود در سیستم خود را پاک کنید.
  2. حالا باید یکی از نسخه های قدیمی تر اینستاگرام را دانلود و نصب کنید. اگر هیچ فایلی از نسخه قدیمی اینستاگرام را در تلفن همراه خود ندارید، می توانید این ورژن های سابق اینستاگرام را از سایت های معتبر پیدا کنید و نصب کنید.
  3. به عنوان آخرین مرحله، ابزار تغییردهنده آی پی را فعال کرده و به حساب کاربری خود وارد شوید.

مطالب بیشتر را در اینجا بخوانید