واچ تایم یوتیوب چیست؟

فرض کنید یک ویدئو در یوتیوب آپلود کرده اید.
صرف نظر ازین که چه تعداد کاربر این ویدئو را مشاهده میکنند
به مجموع مدت زمانی که کاربران یوتیوب ویدئوی شمارا پخش کرده و تماشا میکنند واچ تایم گفته می شود.
این قابلیت بخش مهمی از الگوریتم یوتیوب است.
در واقع این که چه تعداد نفراتی یک ویدئو را میبینند یا لایک میکنند معیار کاملی برای ارزش گذاری یک کانال نیست. به وسیله ی واچ تایم مشخص میشود که آیا این محتوا آنقدر جذاب یا مخاطب پسند بوده که مخاطبان روی ویدئو توقف کرده و آن را ببینند یا خیر.
هرچه مردم دقایق بیشتری از ویدیوی شمارا ببینند بهتراست. خرید واچ تایم

واچ تایم یوتیوب برای ویدئو

کاربرد واچ تایم یوتیوب در یوتیوب

واچ تایم یعنی چه ؟

واچ تایم در یوتوب به معنی مدت زمان سپری شده بیننده در ویدئو شماست. وقتی ویدئو جدید بارگذاری میکنید خب طبیعتا بازدید کننده و واچ تایم ای ندارد با بالا رفتن مقدار واچ تایم ویدئو شما برای دیگران نیز پیشنهاد میشود که باعث بالا رفتن ویو و سابسکرایب صفحه شما میشود

وقتی صفحه کسی را در یوتیوب سابسکرایب کنیم اخبار مختلفی مانند پست جدید و… از طریق نوتیفیکشن به ما اطلاع داده میشود . وقتی صفحه جدیدی در یوتیوب ایجاد میکنید شما هیچ بازدید و واچ تایمی ندارید . یعنی شما با محتوایی که تولید میکنید باید افرادی را جذب کنید که ویدئو شما را تماشا کنند و ویدئو های شما را دنبال کنند.

از همین رو برای افرادی که تازه وارد این پلتفرم میشوند جذب بازدید و به دست اوردن واچ تایم بسیار دشوار است.

پنل فروش خدمات یوتیوب فالو بگیر با داشتن چندین سال سابقه در ارائه خدمات شبکه های مجازی از جمله خدمات فالور اینستاگرام به بهترین و ارزانترین پنل فروش بازدید ، لایک و …  تبدیل شده است، چون دارای یک تیم برنامه نویسی و پشتیبانی حرفه ای است که همین موضوع باعث شده اولین پنلی باشیم که خدمات اختصاصی و با کیفیت رو با قیمت های بسیار پایین در ایران ارائه کنیم.

شما میتوانید با خرید واچ تایم ارزان از فالوبگیر این مسیر سخت را برای خودتان هموار کنید و به راحتی جذب مخاطب کنید و پس از جذب مخاطب به درآمد برسید.

واچ تایم یوتیوب برای ویدئو

افزایش واچ تایم یوتیوب و درامد زایی

وقتی شما محتوای ویدئویی برای یوتیوب تولید میکنید شرکت یوتیوب نسبت به مقدار زمان سپری شده در ویدئوی  شما مبلغ قابل توجهی برای شما واریز میکند.

همین امر باعث شده تا تولید محتوا در یوتوب ارزش بالایی داشته باشد به طوری که بعضی از یوتیوبر ها تنها منبع درامدشان یوتیوب است . انها همه وقت خود را در این پلتفرم سپری میکنند.

فروش واچ تایم یوتیوب

شرکت یوتیوب بابت قرار دادن تبلیغات در ویدئو ها مبلغی دریافت میکند و درصدی از این هزینه تبلیغ را به منتشر کننده ویدئو اهدا میکند.

با بالا رفتن مقدار واچ تایم ارزش ویدئو های شما برای قرار دادن تبلیغات بالا میرود . همین موضوع باعث شده تا اکثر کسانی که تولید محتوای ویدئویی میکند جذب این پلتفرم شوند و از طرفداران خود بخواهند که به پلتفرم یوتیوب نقل مکان کنند.

شما میتوانید با تولید محتوای جذاب  و جذب کردن بازدید و سابسکرایب کننده از طریق یوتیوب به درامد مناسبی دست پیدا کنید.

که راحت ترین روش برای بالا بردن صفحه یوتیوب  و کسب درآمد ، خرید واچ تایم یوتیوب از فالوبگیر است.

واچ تایم یوتیوب برای ویدئو

اهمیت بالا بودن واچ تایم در یوتیوب؟

واچ تایم یا میزان مشاهده ویدئو در یوتیوب، اهمیت بالایی در این شبکه اجتماعی دارد. این میزان نشان می‌دهد که چه تعداد افرادی ویدئوی شما را دیده‌اند و چه مدت زمانی را برای تماشای آن صرف کرده‌اند. به طور کلی، واچ تایم بالا به معنای جذب توجه و علاقه مخاطبان به محتوای شما است که می‌تواند برای شما به شرح زیر مفید باشد:

1. الگوریتم یوتیوب: الگوریتم یوتیوب، ویدئوهایی که بازدید و واچ تایم بیشتری دارند، بالاتر در نتایج جستجو و پیشنهادات یوتیوب قرار می‌گیرند. به عبارت دیگر، اگر ویدئوی شما واچ تایم بالایی داشته باشد، احتمال بیشتری دارد که به کاربران بیشتری نشان داده شود.

2. موفقیت سئو: با وجود اینکه واچ تایم فقط یکی از عوامل سئو یوتیوب است، اما می‌تواند بهبود سئو ویدئوی شما را بهبود ببخشد. به عنوان مثال، اگر ویدئوی شما باعث شود کاربران بیشتری برای مدت طولانی‌تر در یوتیوب بمانند. احتمال بیشتری دارید که برای کلمات کلیدی خاصی که در ویدئوی شما استفاده شده است، در جستجوهای گوگل بالاتر قرار گیرید.

3. تبلیغات: واچ تایم بالا به معنای جذب توجه بیشتر به ویدئوی شما است، که می‌تواند منجر به افزایش درآمد از تبلیغات شود. اگر ویدئوی شما برای مدت طولانی‌تری تماشا شود، تبلیغات بیشتری برای کاربر نشان داده خواهد شد.

کیفیت و مزایای خرید واچ تایم واقعی یوتیوب در ایرانی لایک

فروشگاه ایرانی لایک بزرگترین و مطمئن ترین مرجع ارائه خرید واچ تایم واقعی و سایر خدمات شبکه اجتماعی یوتیوب می باشد. که تمامی سرویس های یوتیوب خود به خصوص محصول خرید واچ تایم واقعی را از سرورهای اختصاصی و 100% واقعی و با کیفیتی فوق العاده و ارزان در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

از آنجایی که سرویس خرید واچ تایم واقعی فروشگاه ایرانی لایک کاملا توسط کاربران واقعی و در حال فعالیت در یوتیوب انجام می شود و تمامی بازدیدها توسط این کاربران واقعی با آی پی های متفاوت صورت می گیرد که در الگوریتم یوتیوب روند افزایشی در ویو ویدیو خود خواهید دید.

در به روز رسانی جدید الگوریتم یوتیوب، مجموع مدت زمان مشاهده ویدیو یا واچ تایم از اهمیت بیشتری نسبت به تعداد بازدید ویدیو برخوردار شده است. هرچه واچ تایم ویدیو بیشتر باشد در رتبه بهتری قرار خواهد گرفت. در نتیجه اگر ویدیو شما از رتبه بالاتری برخوردار باشد برای مخاطبان بیشتری نمایش داده خواهد شد و سابسکرایب بیشتری جذب کانال شما خواهند شد.

شرط لازم برای تایید کانال یوتیوب:

همان طور که میدانید برای کسب درآمد از یوتیوب در ابتدا باید کانال شما توسط یوتیوب تایید شود.
برای تایید کانال باید هزار سابسکرایب و چهار هزار ساعت واچ تایم دریافت کنید.

اهمیت در رتبه بندی :

یک مطالعه توسط جاستین بریگزس نشان داد که ارتباط زیادی بین زمان تماشا و رتبه بندی در جستجوی یوتیوب وجود دارد.
هرچه واچ تایم محتوای شما بیشتر باشد پیج شما بهتر و بیشتر به کاربران نمایش داده میشود.

قیمت واچ تایم یوتیوب

پس از ثبت سفارش بازدید ها به صورت اتومات برای شما ارسال می شوند و شما نیاز به انجام کاری ندارید.

✅ لینک اشتراک گذاری ویدئو یوتیوب ثبت شود.

نکات خرید واچ تایم ویدیو 15 دقیقه ای یوتیوب :

1- لینک ویدئو یوتیوب با یکی از فرمت های زیر ثبت شود. https://www.youtube.com/watch?v=xyz یا https://youtu.be/xyz

2- کانال یوتیوب بایستی عمومی باشد و ویدئو های لایو استریم مورد قبول نیست.

3- چند سفارش همزمان برای یک ویدئو ثبت ننمایید و صبر نموده تا سفارش بر روی این ویدئو تکمیل گردد و سپس مجدد ثبت سفارش نمایید.

4- مدت زمان تماشا ۱۵ دقیقه هست و برای دریافت بهترین نتیجه از این سرویس، بایستی ویدیو بیشتر از ۱۵ دقیقه باشد.

5- به ازای هر ۱۰۰۰ عدد سفارش بیش از ۲۰۰ الی ۲۵۰ ساعت واچ تایم دریافت خواهید کرد و سرعت ارسال روزانه ۱۰۰۰ الی ۲۰۰۰ ساعت خواهد بود.

6- طبق قوانین فروشگاه اینترنتی ایرانی کافه فالوور و پذیرش این قوانین توسط شما، بعد از ثبت سفارش خريد واچ تایم یوتیوب امکان لغو آن وجود ندارد. بنابراین بهتر هست در تعداد کم تست نمایید . در صورتی که از نتیجه کار رضایت داشتید در تعداد بالاتری ثبت سفارش نمایید.

خرید واچ تایم بر اساس زمان از سایت کافه فالوور