ترفند های اینستاگرام مقاله یازدهم

تا حدودی همه ما با ترفندهای اینستاگرام مقاله یازدهم آشنایی داریم؛ اما اینستاگرام مرموزتر از این حرف هاست و یک سری هک ها و فوت و فن هایی را شامل می شود که به آن ها ترفند های مخفی اینستاگرام می گویند.

برای مشاهده سایر خدمات کافه فالوور کلیک کنید.

ترفند های اینستاگرام مقاله یازدهم

مطالب اموزشی در این مقاله

مشاهده مخفیانه استوری ها
قابلیت بازیابی عکس و استوری های پاک شده
آرشیو پست ها و استوری ها
پنهان کردن تعداد لایک ها و بازدیدها
دیدن ریکوئست های قبول نشده در اینستاگرام
بررسی تاریخ ورود به اینستاگرام
1.تبدیل پروفایل به نمایه تجاری
2.افزودن موقعیت مکانی به استوری
2.افزودن موقعیت مکانی به استوری

قابلیت بازیابی عکس و استوری های پاک شده

اگر به هر دلیلی عکس و استوری های پیج خود را پاک کردید دیگر لازم نیست نگران باشید؛ الگوریتم اینستاگرام طوری طراحی شده می توانید با مراجعه به بخش تنظیمات اینستاگرام و کلیک روی Account روی گزینه Recently Deleted بزنید.

به این صورت هرچه را که قبلاً به هر دلیلی پاک کرده باشید دومرتبه بازاریابی می شود. این یکی از جالب ترین ترفند های مخفی اینستاگرام مقاله یازدهم است. همچنین اگر اکانتتان را پاک کرده اید، می توانید برگرداندن اکانت اینستاگرام انجام دهید.

مشاهده مخفیانه استوری ها

بله؛ یکی از ترفندهای اینستاگرام مقاله یازدهم به مشاهده مخفی استوری ها مرتبط است بدون این که خود شخص بفهمد! می توانید وقتی وارد اینستاگرام شدید و صفحه بالا آمد آپشن Airplane Mode یا حالت هواپیما را در تنظیمات حساب کاربری خود فعال کنید و مخفیانه به استوری ها سرک بکشید!

ترفند های اینستاگرام مقاله یازدهم
ترفند های اینستاگرام مقاله یازدهم

اگر کاربر اینستاگرام هستید این مطلب نیز می تواند برای شما مفید باشد:  خرید بازدید استوری اینستاگرام کلیک کنید .

آرشیو پست ها و استوری ها

یکی از ترفندهای لازم برای همه ما آرشیو پست و استوری است؛ دیگر نیاز نیست پستی را حذف کنید زیرا این آپشن به شما اجازه می دهد تا هر زمان که دوست داشته باشید یک پست را از نظر کاربران پنهان کنید و دوباره آن را به پیج خود بازگردانید.

کسی که اینستاگرام دارد باید همه ترفندها و زیر و بم آن را بلد باشد؛ بنابراین از شما دعوت می کنیم تا با مطالعه مجموعه مقالات سایت دایان افیلیت قوانین این رسانه مانند رفع محدودیت فالو اینستاگرام را خوب بشناسید.

مشاهده سایت خدمات اینستاگرام از گوگل

پنهان کردن تعداد لایک ها و بازدیدها❤

یکی از جالب ترین ترفندهای اینستاگرام مقاله یازدهم زمانی است که تولید محتوا در اینستاگرام انجام داده اید و می خواهید تعداد لایک و بازدید پست هایتان مخفی بماند. این کار را با کلیک روی سه نقطه بالای پست و کلیک روی گزینه Hide Like/view Counts انجام دهید.

دیدن ریکوئست های قبول نشده در اینستاگرام

اینجا می توانید یکی از منحصرترین ترفندهای اینستاگرام را ببینید. گاهی پیش می آید به بعضی پیج ها درخواست فالو می دهیم اما به دلیلی رکوئست ما را رد می کنند؛ شما می توانید با ورود به تنظیمات، کلیک روی گزینه Access Data و وارد شدن به Current Follow Requests این موضوع را چک کنید!

بررسی تاریخ ورود به اینستاگرام

یکی از جذاب ترین ترفندهای اینستاگرام است که بدانید چه تاریخی وارد این رسانه شیرین و پرماجرا شده اید؛ با ورود به تنظیمات روی گزینه About Your Account کلیک کنید و تولد خود در اینستاگرام را جویا شوید! برای  افزایش لایک اینستاگرام کلیک کنید .

1.تبدیل پروفایل به نمایه تجاری

«ترفندهای اینستاگرام» مقاله یازدهم فقط به سرگرمی ختم نمی شود بلکه می توانید با آن یک کسب و کار اینترنتی راه  بیندازید و تعامل خود را با کاربران افزایش دهید؛ ولی در ابتدا باید طریقه نوشتن بیوی اینستاگرام را یاد بگیرید. بخش تنظیمات و کلیک روی گزینه Switch to Business Profile پیج شما را به حالت بیزنس تغییر خواهد داد.

2.افزودن موقعیت مکانی به استوری

اگر اکانت شما پابلیک است، می توانید با استفاده از گزینه افزودن موقعیت مکانی به استوری لوکیشن خود را به کاربران اعلام کنید. این کار برای بخشیدن جذابیت و روحیه به اینستاگرام کاربرد دارد و می توانید مخاطبان کنجکاو خود را از جایی که الان در آن قرار دارید آگاه کنید.

پست ها و استوری های افراد را میوت کنید.

ممکن است شما کسی را در اینستاگرام فالو و یا دنبال کرده باشید اما علاقه ای به دیدن پست ها و استوری های آن فرد نداشته باشید، برای این که دیگر شاهد پست ها و استوری های اکانت مورد نظر نباشید لازم آن را میوت کنید برای این کار ابتدا لازم است تا با وارد شدن به صفحه ای که قصد میوت کردن آن را دارید وارد شده و بعد از آن گزینه ی

به پیجی که قصد دارید آن را میوت (غیرفعال کردن استوری و پست های دیگران) کنید وارد شوید. سپس گزینه ی (following) را لمس کنید و در آخر کافی است از میان گزینه های موجود (mute) را انتخاب نمایید، شما در این مرحله دو گزینه به صورت ذیل پیش روی خواهید داشت.

  • میوت کردن پست ها
  • میوت کردن پست ها و استوری ها به طور همزمان
ترفند های اینستاگرام مقاله یازدهم

دوست داری فونت های اینستاگرامت را جذاب و دوست داشتنی کنی؟! ما برای شما بهترین فونت های اینستاگرام را آماده کردیم میتونی رایگان ازش استفاده کنی.

استوری های خود را بر روی افراد مورد نظر ببندید.

گاهی ممکن است قصد انتشار استوری داشته باشید اما دوست نداشته باشید که عده ای از فالوورهایتان شاهد این استوری ها باشند شما می توانید با طی کردن چند مرحله ی کوتاه آن ها را (hide) کنید.

از منوی تنظیمات گزینه ی (privacy) را انتخاب کنید سپس از میان گزینه های موجود، استوری (story) را لمس کنید حال در منوی باز شدن از سربرگ (hide story from) اقدام به هاید کردن پیج مورد نظر خود کنید.

ترفند های اینستاگرام مقاله یازدهم

 اگر نیاز به خرید لایک واقعی دارید، کلیک کنید .  اگر قصد خرید لایک ایرانی ارزان اینستاگرام دارید، کلیک کنید