ترفند بالا بردن بازدید چنل در کانال یوتیوب | افزایش بازدید کانال یوتیوب

با استفاده از این ترفندهای جالب یوتیوب ترفند بالا بردن بازدید چنل که در این مقاله به شما آموزش می دهیم، می‌توانید از YouTube استفاده بیشتر و بهتری داشته باشید. یوتیوب همچنان به عنوان مهمترین و پربازدیدترین وب سایت اشتراک ویدیو در دنیای وب شناخته می شود. خدمات سایت کافه فالوور

ترفند بالا بردن بازدید چنل

چه کاربر معمولی باشید و چه هر روز ویدیوهای آنلاین را تماشا کنید، انواع و اقسام راه ها و روش ها برای استفاده بهینه تر از یوتیوب وجود دارد. به کمک ترفندهای زیر به قدرت زیادی در این سرویس دست خواهید یافت و تقریبا قادر به انجام هر کاری خواهید بود.بیایید به برخی از آنها نگاهی بیندازیم که به شما کمک می کند از این سرویس بهره بیشتری ببرید. در این مقاله به معرفی ۹ ترفند بالا بردن بازدید چنل می پردازیم.

مشاهده سرویس های یوتیوب کلیک کنید

۹ ترفند در یوتیوب برای بالا بردن بازدید

لینک به هر قسمتی از ویدیو

ترفند در یوتیوب

ترفند بالا بردن بازدید چنل

وقتی یک آدرس ویدیو در یوتیوب را در مرورگر خود باز می‌کنید، محتوای آن از ابتدا و ثانیه صفر پخش می‌شود. اگر تصمیم دارید تا به فردی دیگر فقط یک بخش مشخص از یک ویدیو را نشان دهید و یا می‌خواهید زمان خود را پای مقدمه خسته‌کننده آن تلف نکنید، می‌توانید از یک ترفند محبوب لینک ویدیوهای یوتیوب استفاده کرده و با افزودن قسمتی به لینک صفحه، کار پخش را از زمان مورد نظر خود آغاز کنید.

شما می توانید این کار را به چندین روش انجام دهید. با اضافه کرده عبارت &t=YmXXs (این عبارت را مستقیما کپی کنید) به صورت دستی به انتهای آدرس اینترنتی ویدیو، آن را طوری تنظیم می کنید تا ویدیو را از دقیقه Y و ثانیه XX  آغاز کند. همچنین می‌توان دقیقه را از این عبارت حذف کرده و کار را فقط با ثانیه پیش برد. به عنوان نمونه نوشتن 90s  باعث می‌شود تا ویدیو از ثانیه سی‌ام در دقیقه اول آغاز شود. 

 به عنوان مثال:

Youtube.com/watch?v=7RWI3-8N_-Y

با استفاده از لینک زیر از نود ثانیه ابتدایی ویدیو عبور می کند؛

Youtube.com/watch?v=7RWI3-8N_-Y&t=1m30s

اگر نمی خواهید از تایپ دستی استفاده کنید، بعد از توقف ویدیو در ثانیه مورد نظر، بر روی آن کلیک راست کرده و عبارت «کپی‌کردن لینک ویدیو در ثانیه کنونی» (Copy video URL at current time) را انتخاب کنید. در ادامه می‌توانید این لینک را در اختیار دیگران قرار دهید.

تکرار یک ویدیو به صورت نامحدود

ترفند در یوتیوب

برای خرید لایک یوتویب کلیک کنید

سابسکرایب یوتیوب بدون ریزش برای کانا

ترفند در یوتیوب

یوتیوب محلی بسیار مناسب برای گوش دادن به موسیقی، مخصوصا موسیقی بازی‌های ویدیویی است. اگر در حال گوش کردن به یک موسیقی هستید و می خواهید چندین بار آن را تکرار کنید، می‌توانید درست بعد از کلمه youtube در لینک ویدیو، کلمه repeater را اضافه کنید. با این کار ویدیوی مورد نظر در آدرس YouTubeRepeater.com باز خواهد شد تا به این وسیله به طور نامحدود هر بار پس از اتمام، از ابتدا تکرار شود. به عنوان مثال:

Youtube.com/watch?v=oeb5LdAyLC8

برای تکرار آن از آدرس زیر استفاده کنید:

Youtuberepeater.com/watch?v=oeb5LdAyLC8

البته قابلیت‌های این تکنیک به همین مورد ختم نمی‌شوند و کاربر با استفاده از گزینه‌های موجود در زیر ویدیو قادر است تا نقطه آغازین و ابتدایی مورد نظر خود در ویدیو را مشخص کند.

 در حالی که می‌خواستیم یکی از ترفند های یوتوب را به شما آموزش دهیم، اما بهتر است بدانید که می‌توانید این کار را در YouTube نیز انجام دهید. فقط روی ویدیوی YouTube مورد نظر کلیک راست کرده و Loop را روشن کنید تا به طور خودکار پخش آن را تکرار کند.