ترفندهای یوتیوب ایجاد وب سایت برای کانال یوتیوب

اگر یک یوتیوبر تمام وقت هستید ، پس حتما باید یک وب سایت برای ویدئوهای یوتیوبی خود ایجاد کنید. این روزها ، قرار دادن ویدئوهای یوتیوب درون یک وب سایت بسیار ساده است و می توانید وبسایت خود را روی هر نوع سیستم مدیریت محتوای رایگان یا پولی ایجاد کنید. با ترفندهای یوتیوب همراه ما باشید. مشاهده سرویس های یوتیوب کلیک کنید

من پیشنهاد می کنم وب سایت خود را با استفاده از وردپرس ایجاد کنید و از یک قالب وردپرسی مخصوص ویدئو استفاده کنید. همچنین بهتر است از هاست وردپرسی مدیریت شده استفاده کنید تا لازم نباشد نگران نگهداری و مراقبت از وبسایت خود باشید. طراحی سایت حرفه ای با استفاده از این سیستم مدیریت محتوا ، به راحتی امکان پذیر است.

ترفندهای یوتیوب
قوانین یوتیوب برای کسب درآمد

در عین حال، می توانید از افزونه های زیر نیز استفاده کنید:

  • Yoast SEO WordPress plugin – این افزونه مربوط به سئوی سایت است و باعث افزایش رتبه وبسایت شما می شود.
  • YouTube Viral Subscribe plugin – به صورت خودکار پس از هر ویدئو یک تگ “در کانال عضو شوید” ایجاد می کند.

اگر از وردپرس استفاده نمی کنید ، می توانید از پلتفرم های دیگری کمک بگیرید که برخی از آنها عبارتند از:

نکته ارزشمند: همچنین می توانید یک دامنه بخرید و آن را روی کانال یوتیوب خود ریدایرکت کنید. در این صورت وقتی کسی از شما بپرسد “چگونه می توانم شما را در یوتیوب بیابم؟” به راحتی دامنه را به او معرفی می کنید.

یک playlist ایجاد کنید یا ویدئوی خود را در یک playlist موجود اضافه کنید

یک playlist یوتیوبی ، روشی عالی برای افزایش بازدید یوتیوب است. وقتی یک ویدئوی جدید را آپلود کردید ، آن را به یک playlist اضافه کنید (خواه آن playlist را خودتان ایجاد کرده باشید خواه از قبل وجود داشته باشد).

اگر قصد دارید یک playlist جدید ایجاد کنید، مراحل زیر را انجام دهید:

  1. یک نام معنادار به playlist بدهید و در عنوان آن playlist کلمه کلیدی مد نظرتان را درج کنید.
  2. توضیح دقیقی از playlist اضافه کنید و کلید واژه های خود را در آن قرار دهید.
  3. همه ویدئوهای مشابه را درون یک playlist قرار دهید.
  4. یک ویدئو می تواند در بیش از یک playlist قرار داشته باشد.
  5. مشاهده سرویس های یوتیوب کلیک کنید

Playlist های یوتیوب در نتایج جستجو نیز نمایش داده می شوند. با انجام این کار ، مردم ویدئوهای بیشتری از شما پیدا خواهند کرد.

ترفندهای یوتیوب

از دعوت به عمل (CTA) استفاده کنید

یکی از ترفندهای یوتیوب این است که در سایت های رسانه اجتماعی باید کارهایی که قصد دارید بازدید کنندگان انجام دهند را از آنها طلب کنید.

در پایان ویدئو ، یا حتی در اواسط آن ، از بازدید کننده بخواهید کانال شما را لایک کرده یا در آن عضو شود. در عین حال ، می توانید از آنها بخواهید ویدئو را با افراد دیگری که ممکن است به دیدن آن علاقه داشته باشند به اشتراک بگذارند.

اکثر ستاره های بی چون و چرای یوتیوب با این تکنیک ، از بازدیدکنندگانشان استفاده بهینه می کنند. اگر قبلا هیچگاه این کار را انجام نداده اید ، پس از ویدئوی بعدی خود این کار را آغاز کنید. وقتی متوجه می شوید که با یک درخواست ساده ، چقدر تعداد اشتراک گذاری ها افزایش می یابد شگفت زده خواهید شد.

برای خرید لایک یوتویب کلیک کنید

سابسکرایب یوتیوب بدون ریزش برای کانا

با تأثیرگذاران حوزه کاری خود ، مصاحبه کنید

این مورد یک تکنیک مستقیم برای افزایش بازدید یوتیوب نیست ، اما در استراتژی کلی افزایش بازدید کانال یوتیوب تاثیر مستقیم دارد.

مصاحبه با یک تاثیرگذار برای شما فرصتی فراهم می کند تا به یک جامعه پر رونق در زمینه کاری خود دست یابید. با این کار نه تنها توجه افراد دیگری که آن شخص به خصوص را دنبال می کنند را به دست می آورید ، بلکه همچنین مورد توجه کل دست اندرکاران در صنعت خود نیز قرار خواهید گرفت.

می توانید برترین تأثیرگذاران در رشته فعالیت خود را بیابید و با استفاده از Google Hangouts یا Skype با آنها مصاحبه کنید. همچنین می توانید از ابزارهایی همچون Ecamm call recorder نیز استفاده کنید.

 زمانی را صرف یادگیری و آموزش دیدن در آکادمی خلاقیت یوتیوب کنید

ترفندهای یوتیوب

یک اشتباه که اکثر بازاریابان در حال رشد یوتیوب مرتکب می شوند این است که فقط بر انتشار ویدئوهای بیشتر تمرکز می کنند و دیگر به سراغ آموزش و یادگیری روش های افزایش بازدید یوتیوب نمی روند.

یوتیوب یکی از پلتفرم هایی است که با سرعت بالایی در حال تغییر است و مهم است که در مورد تمام نکات و ترفندهای موجود و نوظهور آموزش ببینید.

ترفندهای یوتیوب

می توانید از سايت كافه بازار استفاده کنید تا نکات حرفه ای بیشتری برای بهره گیری بیشتر از ویدئوهای یوتیوبی خود (و نهایتا کانال خود) بیاموزید. وقتی من آموزشم را در اینجا شروع کردم ، از یادگیری این همه نکته و ترفند که فکرش را هم نمی کردم وجود داشته باشند شگفت زده شدم.

امیدوارم از مقاله ترفندهای یوتیوب خوشتون اومده باشه . خدمات سایت کافه فالوور