ترفندهای افزایش سابسکرایب یوتیوب

یوتیوب امروزه بزرگترین پلتفرم اشتراک گذاری ویدیو در دنیاست و به مردم عادی اجازه میدهد تا ویدیو‌هایشان را به سراسر دنیا نشان دهند. زمانی که یک ویدیو وایرال (پر بازدید) می‌شود، سازنده آن ویدیو از مزایای زیادی برخوردار می‌شود. بسیاری از مردم با استفاده از ترفندهای افزایش سابسکرایب یوتیوب محبوب شدند و همچنین درآمد زیادی را کسب کردند.

ترفندهای افزایش سابسکرایب یوتیوب تامنیل جذاب

ترفندهای افزایش سابسکرایب یوتیوب

اما قبل از هرچیزی باید بدانیم که برای رسیدن به محبوبیت و همچنین کسب درآمد از یوتیوب، ابتدا باید مقدار قابل قبولی از اعضا یا همان سابسکرایب را در کانال خود داشته باشیم. در واقع موفقیت هر کانال یوتیوب به میزان افرادیست که آن را دنبال می‌کنند. هرچه تعداد سابسکرایب بیشتری داشته باشید، شانس موفقیت بیشتری نیز دارید.

افزایش سابسکرایب در یوتیوب ساده نیست. کار زیاد، زمان و استراتژی مناسبی را میخواهد. در ادامه این مقاله ۱۲ راهکار افزایش سابسکرایب را آورده‌ایم تا با استفاده از این تکنیک ها و راه های افزایش بازدید در یوتیوب، استراتژی مناسبی را برای افزایش اعضای کانال یوتیوب خود پیاده سازی کنید.

شما در حال مطالعه ترفندهای افزایش سابسکرایب یوتیوب می باشید .

ترفندهای افزایش سابسکرایب یوتیوب

قبل از هر چیز باید بدانید پروسه افزایش دنبال‌کنندگان کانال یوتیوب بسیار زمان بر بوده و انتظار بازدهی سریعی را نباید داشت. اما شما با استفاده از ترفند‌های این مقاله میتوانید به ۱۰۰۰ سابسکرایب برسید.

 در این مقاله ترفندهای افزایش سابسکرایب یوتیوب در مورد ۱۰ نکته مهم برای رسیدن به ۱۰۰۰ سابسکرایب اول گفته‌ایم: چطور به ۱۰۰۰ سابسکرایبر در یوتیوب برسیم؟ ۱۰ نکته مهم و کاربردی

ترفندهای افزایش سابسکرایب یوتیوب افزایش سابسکرایب یوتیوب

۱. انتخاب یک موضوع مشخص

بهترین حالت این است که کانال یوتیوب شما یک موضوع بیشتر نداشته باشد. می‌توانید دو تا سه موضوع نیز انتخاب کنید اما به این صورت نباشد که هر ویدیو در مورد موضوع متفاوتی باشد. بدین گونه کاربر متوجه می‌شود که هدف شما از راه اندازی کانال یوتیوب چه بوده است. اگر هنوز موضوع کانال خود را به درستی نمیدانید پیشنهاد میکنیم مقالات زیر میتواند به شما کمک کند:

۲. شناخت الگوریتم یوتیوب

در واقع یوتیوب از شما می‌خواهد تا با ساخت محتوای یونیک و عالی باعث شوید بازدیدکنندگان مدت زمان بیشتری در یوتیوب بمانند تا در نتیجه تبلیغات بیشتری نیز مشاهده کنند. الگوریتم یوتیوب به این صورت است که اولویت همیشه با بینندگان است و به کانال‌هایی بها می‌دهد که به دیگران کمک می‌کنند؛ آموزش می‌دهند و یا محتواهای جذابی می‌سازند که مردم Bookmark کرده و برای دیگران می‌فرستند.

الگوریتم یوتیوب با کانال‌های کوچک رفتار متفاوتی دارد. اگر میخواهید بیشتر در این مورد بدانید این مقاله را بخوانید: الگوریتم یوتیوب برای کانال‌های کوچک در سال ۲۰۲۳

۳. انتخاب موضوعاتی که در یوتیوب بیشتر سرچ میخورد

برای افزایش سابسکرایب در یوتیوب، باید از موضوعاتی که بیشتر سرچ می‌شود استفاده کنید و جواب سوالاتی را بدهید که کمتر پاسخ داده اند تا مخاطب بیشتری جذب شود و اگر قصد افزایش بازدید ویدیو در یوتیوب را دارید؛ از یوتیوبر های معروف کمک بگیرید به این صورت که محبوب ترین ویدیوهای آن‌ها را پیدا کنید و با بررسی آن ویدیو‌ها شما نیز ویدیدوهایی بهتر و هم سبک آن بسازید.

۴. خرید سابسکرایب یوتیوب – راهی که توصیه میکنیم !

برای خرید سابسکرایب یوتیوب می‌توانید به سایت های معتبر مراجعه کنید و تعداد سابسکرایب های خود را افزایش دهید ولی توصیه ما این است که به این مورد اصلا فکر نکنید. این تفکر که تنها عدد سابسکرایب را بالا ببرید کنار بگذارید و دید خود را به سمتی ببرید که محتوای تولیدی شما برای کاربران مفید باشد. به این روش می‌توانید به زودی تعداد دنبال کننده‌های خود را به صورت طبیعی افزایش دهید.

۵. محتواسازی به صورت مداوم

به صورت منظم و هفتگی تولید محتوا داشته باشید. هفته ای یک ویدیو در یوتیوب آپلود کنید؛ این‌کار را هربار در یک روز و ساعت مشخص انجام دهید؛ زمانی که شما 35 الی 40 ویدیو جذاب که دیگران آن را دوست داشتند قرار دادید و به افزایش بازدید رسیدید یوتیوب هم ویدیوی شما را به دیگران پیشنهاد می‌دهد تا بازدیدکنندگان بیشتری دریافت کنید. پس صبور باشید در هفنه 1 تا 2 ویدیو قرار دهید در بازه 5 الی 9 ماهه به نتیجه افزایش سابسکرایب کانالتان در یوتیوب می‌رسید.

۶. داشتن عنوان مناسب و جذاب

زمانی که بازدیدکنندگان کلمات کلیدی که شما برای عنوان ویدیوهایتان انتخاب نموده اید جستجو می‌کنند موجب می‌شود ویدیوی شما در نتایج یوتیوب قرار بگیرد و کمک به افزایش بازدید از ویدیو و کانالتان می‌شود.

ترفندهای افزایش سابسکرایب یوتیوب

نکاتی برای انتخاب عناوین ویدیو در یوتیوب

  • عنوان باید مختصر و مفید باشد.
  • در انتهای عنوان سال جاری را اضافه کنید (جدیدترین اختراعات 2020).
  • از کلماتی مانند (بهترین،شگفت انگیز،برتر..) استفاده کنید.

۷. استفاده از هشتگ گذاری در یوتیوب

در انتهای متن ویدیوهایتان از هشتگ های مرتبط استفاده نمایید.

نکاتی برای بکارگیری هشتگ های ویدیویی یوتیوب

  • از هشتگ خاص مانند نام برندتان در تمام ویدیوهایتان استفاده کنید.
  • کلمه کلیدی اصلی که به دنبال دیده شدن در آن هستید را در ویدیو استفاده کنید.
  • از کلمه کلیدی های متنوع مدنظرتان استفاده کنید.
  • از هشتگ های ویدیوهای پربازدید استفاده کنید.

۸. ایجاد لیست پخش یا Playlist

با ساخت پلی‌لیست در یوتیوب می‌‌توانید ویدیوهای مشابه‌تان را در آن قرار دهید. در نتیجه مخاطب را بیشتر در کانال خود نگه دارید تا بعد از پایان هر ویدیو، ویدیو‌های دیگر لیست پخش را ببینند. بدین ترتیب امکان افزایش بازدید ویدیوهایتان بالا می‌رود؛ در نهایت این بازدید می‌تواند به افزایش اعضای کانال یوتیوب‌تان منجر شود.

ترفندهای افزایش سابسکرایب یوتیوب افزایش سابسکرایب یوتیوب با استفاده از لیست پخش

۹. تامنیل (Thumbnail) جذاب داشته باشید

تامنیل یکی از تاثیرگذارترین بخش های ویدیوهای شماست. هرچقدر تامنیل جذاب تری داشته باشید احتمال کلیک بر روی ویدیوهای شما بیشتر و سپس بازدیدکنندگان بیشتری خواهید داشت و باعث افزایش سابسکرایبر می‌شود. همچنین سعی کنید از Watermark در ویدیوهایتان به‌کار ببرید و یک لوگو و برند اختصاصی برای خودتان طراحی کنید.

پیشنهاد میکنیم برای ساخت یک تامنیل جذاب مقاله چگونه یک تامنیل جذاب بسازیم را مطالعه کنید.

خدمات سایت کافه فالوور

۱۰. حتما با مخاطب در ارتباط باشید

برای افزایش بازدید یوتیوب نیاز دارید تا با مخاطب تعامل داشته باشید، به کامنت ها پاسخ دهید و نشان دهید که مخاطب برای شما اهمیت دارد. همچنین در کامنت‌ها و نظرات میتوانید ایده‌های بسیار زیادی را برای تولید محتوا دریافت کنید که بسیار جذاب است.

۱۱. از بازدیدکنندگان بخواهید شما را سابسکرایب کنند

بهتر است در اول یا اخر (یا هردو) ویدیوتان از مخاطب خود درخواست کنید تا کانال شما را سابسکرایب کنند و نوتیفیکیشن کانالتان را هم فعال کنند تا از ویدیوهای بعدی شما اطلاع داشته باشند. زمانی که این اعلان برایشان ارسال می‌شود احتمال افزایش بازدید کانال یوتیوب شما بیشتر می‌شود.

۱۲. اشتراک گذاری ویدیوها در شبکه های اجتماعی

محتواهای یوتیوبی خود را در شبکه های اجتماعی دیگر پست کنید و به دعوت فالوور های خودتان برای بازدید ویدیو در یوتیوب بپردازید؛ از آنها بخواهید تا کانال شما را سابسکرایب کنند و به  افزایش سابسکرایب در یوتیوب کمک کنند.

نتیجه گیری – افزایش سابسکرایبر در یوتیوب

در این مقاله در ۱۲ مورد به شما نحوه افزایش سابسکرایب در یوتیوب را آموزش دادیم. هرچند رسیدن به ۱۰۰۰ سابسکرایب اول برای فعال‌سازی درآمدزایی از یوتیوب کار سختی به نظر می‌رسد اما همه یوتیوبرها این مسیر را طی کرده‌اند و کار غیرممکنی نیست. شما نیز میتوانید با رعایت این نکات، به سادگی نسبت به افزایش سابسکرایب کانال یوتیوب خود اقدام کنید و به سرعت به درآمد از یوتیوب برسید.

اگر تجربه‌ای در این زمینه دارید در بخش نظرات ما و مخاطبین مسترتیوب را مطلع کنید. ترفندهای افزایش سابسکرایب یوتیوب