ترفند اینستاگرام مقاله پانزدهم

ترفند اینستاگرام مقاله پانزدهم را قبل از این که بدانید به این آمار دقت کنید: ۴ میلیارد لایک در پست های جدید روزانه و بیش از ۱میلیارد کاربر فعال در ماه!!!

این آمارها گویای یک حقیقت است: محبوبیت روز افزون اینستاگرام در جهان! اگر شما هم از طرفداران و کاربران اینستاگرام هستید با ما همراه باشید تا با ترفندهای اینستاگرام آشنا شوید. آموزشی جامع و کامل که شاید کمتر جایی دیده باشید. برای مشاهده سایر خدمات کافه فالوور کلیک کنید.

ترفند اینستاگرام مقاله پانزدهم

سرفصل های این مقاله

آموزش آپلود و یا ضبط کردن ویدئو در چند قسمت
فعال کردن زنگوله Notification
عکس پازلی بگذارید
مشاهده آمار و وضعیت پیشرفت صفحه اینستاگرام
ترفند تشخیص فالوور فیک اینستاگرام
تگ‌ شدن خود در پست‌های دیگران را مدیریت کنید
نمی‌توانید آنفالو کنید؟رستریکت کنید!
پست‌های موردعلاقه را پین کنید
ترفندهای تعاملی و افزایش فالوئر
با یک نفر دیگر پست اشتراکی بگذارید
کامنت‌های مورد نظرتان را پین کنید

آموزش آپلود و یا ضبط کردن ویدئو در چند قسمت

برخی اوقات پیش می آید که یک ویدئو را در بخش استوری نمی توان در قالب یک ویدئو به اتمام رساند و یا ارسال نمود و با استفاده از این ترفند اینستاگرام مقاله پانزدهم آموزش خواهیم داد می توانید چند کلیپ را در قالب یک استوری ارسال نمایید.

  • ۱- بر روی آیکون به علاوه در نوار پایینی صفحه اصلی کلیک نمایید.
  • ۲- به گالری دستگاه بروید و ویدئوی مورد نظر خود را آپلود نمایید.
  • ۳- بر روی گزینه Next کلیک کنید و سپس گزینه Trim را انتخاب کنید.
  • ۴- بار دیگر بر روی گزینه به علاوه ( + ) کلیک کنید تا ویدئوی بعدی را آپلود نمایید.
  • ۵- سپس گزینه Done را انتخاب کنید.
  • ۶- زمانی که کلیپ های مورد نظر خود را انتخاب کردید، می توانید با کلیک بر روی آنها قسمتت هایی را که می خواهید ارسال نمایید برش دهید و با بر روی کلیپ ها با کمی مکث کلیک نمایید و ترتیب قرار گرفتن آنان را تغییر دهید.
  • ۷- برای پاک کردن یک کلیپ آن را به سمت مرکز صفحه بکشید.
  • ۸- ویرایش را اتمام نمایید و شاهکار خود را به اشتراک بگذارید تا همه لذت ببرند!

و اما برای چگونگی ضبط یک ویدئوی چند گانه برای بخش استوری :

  • ۱- بر روی آیکون بعلاوه در پایین صفحه اصلی کلیک کنید.
  • ۲- گزینه ویدئو را انتخاب کنید.
  • ۳- بر روی دکمه دایره شکل برای ضبط ویدئو کلیک نمایید.
  • ۴- در جایی که می خواهید کلیپ اول تمام شود انگشت خود را از روز دکمه ضبط بردارید و برای ضبط کلیپ دوم بار دیگر دکمه ضبط را فشار دهید.
  • ۵- اگر ویدئویی که ضبط نموده اید به هر دلیلی باب میل نبود می توانید با استفاده از گزینه Delete آن را پاک کنید و گزینه ضبط دوباره را انتخاب کنید.
  • مشاهده سایت خدمات اینستاگرام از گوگل
ترفند اینستاگرام مقاله پانزدهم

فعال کردن زنگوله Notification

اگر توجه کرده باشید، هنگامی که به پیج یک فرد در اینستاگرام مراجعه می‌کنیم، یک علامت زنگوله در بالای پیچ دیده می‌شود. بسیاری از افراد بی‌توجه به این علامت رد می‌شوند، در حالی که شما با فعال کردن این زنگوله می‌توانید از پست‌های جدیدی که آن صفحه می‌گذارد با خبر شوید. ولی این امکان به چه درد صفحه‌های فروشگاهی می‌خورد؟ پاسخ ساده است. شما می‌توانید با معرفی این ترفند به فالوورهای خود، از آن‌ها بخواهید زنگوله‌ی موجود در بالای صفحه‌ی شما را فعال کنند تا زودتر از بقیه با محصول جدید شما آشنا شوند.

عکس پازلی بگذارید

قراردادن عکس پازلی یکی از ترفندهای زیباسازی صفحه در اینستاگرام است که در جذب کاربر به صفحه شما تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد. در عکس پازلی شما یک عکس را به چند بخش مساوی تقسیم می‌کنید و با آپلود آن‌ها در پیجتان یک تم خاص و متفاوت به صفحه خود می‌افزایید.

خرید بازدید استوری اینستاگرام کلیک کنید .

مشاهده آمار و وضعیت پیشرفت صفحه اینستاگرام

این روش به شما کمک می‌کند تا بتوانید اطلاعات جامع و دقیقی از فرآیند پیشرفت صفحه اینستاگرام خود داشته باشید. برای مشاهده‌ی آمار و وضعیت صفحه خود می‌توانید از ابزار Insights استفاده کنید. این ابزار در داخل برنامه اینستاگرام قرار دارد و شما می‌توانید با تجاری کردن حساب اینستاگرام خود و طی مراحل زیر، Insights را در اینستاگرام پیدا کنید:

  • وارد برنامه اینستاگرام شوید و به صفحه‌ی پروفایل خود مراجعه نمایید و گزینه‌ی Insights را انتخاب کنید.
  • اکنون می‌توانید به آمار تغییرات صفحه اینستاگرام خود دسترسی پیدا کنید.

ترفند تشخیص فالوور فیک اینستاگرام

ممکن است در ابتدا این سوال به ذهنتان برسد که روش تشخیص فالوور فیک به چه درد ما می‌خورد؟ در پاسخ باید گفت، تشخیص فالوور فیک بصورت مستقیم کاربردی ندارد اما همراه با کسب اطلاع از ترفندهای آن می‌توانید به مضرات فالوورهای فیک نیز پی ببرید. فالوورهای فیک می‌توانند آسیب‌های زیادی به صفحه اینستاگرام شما بزنند که از جمله اصلی‌ترین آن‌ها کاهش چشم‌گیر نرخ تعامل و عدم راهیابی پست‌ها به اکسپلور است. با کاهش نرخ تعامل عملا تعداد فالوورهای واقعی صفحه اینستاگرام شما به صفر می‌رسد و در حقیقت اینستاگرام شما برای کاربران واقعی نمایش داده نمی‌شود.

تگ‌ شدن خود در پست‌های دیگران را مدیریت کنید

اگر علاقه دارید که در پست‌های دیگران به صورت کنترل‌ شده تگ شوید، از این روش اینستاگرام استفاده کنید. با این کار می‌توانید تگ‌شدن را بپذیرید یا رد کنید. برای  افزایش لایک اینستاگرام کلیک کنید .

وارد پیج پروفایل خود شوید -> Tags -> انتخاب یک پست که در آن تگ شده‌اید ->گزینه Edit بالای صفحه -> Manually Approve Tags -> Turn On

نمی‌توانید آنفالو کنید؟رستریکت کنید!

ممکن است تاکنون برای شما پیش آمده است که فردی بین فالویینگ‌های خود دارید، ولی نمی‌توانید او را آنفالو یا مسدود کنید. از طرفی نظرات این شخص برای شما آزاردهنده است و نمی‌خواهید دیگران از وجود او باخبر شوند. علاوه بر این، این فرد مزاحم همیشه دنبال آن است که شما آنلاین باشید، تا برایتان دایرکت بفرستد. اگر بفهمد که او را مسدود یا آنفالو کرده‌اید، آتش به حذف می‌کند و دیگر رهایتان نمی‌کند. پس چگونه باید از شر این شخص خلاص شوید؟

امکان رستریکت اینستاگرام یکی از استفاده‌ترین ترفند های اینستاگرام مقاله پانزدهم است که به شما برای حفظ حریم شخصی کمک می‌کند. وقتی فردی را Restrict می‌کنید، در حقیقت او را در یک محیط ایزوله قرار می‌دهید که حتی روحش هم باخبر نمی‌شود. او دیگر نمی‌تواند آنلاین بودن شما را ببیند. حتی این فرد وقتی دایرکت می‌دهد، پیام او وارد بخش Message Requests می‌شود و فکر می‌کند که شما هنوز دایرکت را ندیده‌اید.

ویژگی دیگر رستریکت آن است که نظرات فرد Restrict شده فقط برای خود او و شما به نمایش در می‌آید و دیگران هیچ اثری از این فرد نخواهند دید. این ترفند اینستاگرام مقاله پانزدهم به شما قابلیت زیادی برای کنترل صفحه شخصی‌تان می‌دهد. بدون این‌ که فرد متوجه شود که در شرایط بایکوت است، او را محدود می‌کنید. بهتر از این نمی‌شود!

پروفایل شخص را باز کنید –> سه نقطه بالا را کلیک کنید –> Restrict –> اینستاگرام توضیحات اولیه را به شما می‌دهد –> درصورت تایید، روی گزینه آبی‌رنگ بزنید.

 اگر نیاز به خرید لایک واقعی دارید، کلیک کنید .  اگر قصد خرید لایک ایرانی ارزان اینستاگرام دارید، کلیک کنید

ترفند اینستاگرام مقاله پانزدهم

پست‌های موردعلاقه را پین کنید

در آخرین بروز رسانی اینستاگرام ماهیت جدید پین کردن به آن اضافه شده است. شما می‌توانید یک تا سه پست را در بالای پیج پروفایل خود پین کنید. از این قابلیت می‌توانید برای بالا آمدن پست‌های قدیمی و کاربردی یا پست‌های مهم‌تر خود استفاده کنید. اگر صفحه فروشگاهی دارید، پست مربوط به لیست محصولات خود یا توضیح راجع به کسب‌وکارتان را پین کنید.

وارد پست مورد نظر شوید –> علامت سه‌نقطه بالا را بزنید –> Pin to Your Profile

برای برداشتن پین از روی پست هم کافی است گزینه سه‌نقطه بالای پست پین شده را لمس و Unpin From Profile را انتخاب کنید.

ترفندهای تعاملی و افزایش فالوئر

حتی برای افزایش تعداد فالوئرهای صفحه اینستاگرام مقاله پانزدهم ترفند های تعددی وجود دارد؛ برای آن‌که تعاملات را در صفحه اینستاگرام خود بالا ببرید، خوب است ترفندهای زیر را دنبال کنید.




ترفند اینستاگرام مقاله پانزدهم

با یک نفر دیگر پست اشتراکی بگذارید

یکی از تازه‌ترین ترفندهای اینستاگرام مقاله پانزدهم امکان ارسال دعوت‌نامه Collab و ایجاد پست اشتراکی است. واژه Collab مخفف واژه انگلیسی Collaborate به‌معنای همکاری است. این ماهیت برای اینفلوئنسرها و شرکت‌هایی که قصد همکاری با یکدیگر را دارند، بسیار کاربردی است. برای ارسال دعوت‌نامه Collab باید حساب شما پابلیک باشد.

پست موردنظر خود را آماده کنید –> گزینه مثبت پایین صفحه را بزنید –> عکس یا فیلم دلخواه را آپلود کنید –> Tag People –> گزینه Invite Collaborator

با پایان این مرحله پست شما منتشر می‌شود؛ ولی فقط در پروفایل خودتان است. باید منتظر بمانید که طرف مقابل دعوت شما را بپذیرید. پس از پذیرفتن دعوت، این پست در پروفایل هر دو منتشر می‌شود و بالای پست، عکس و آی‌دی هر دو حساب کنار هم قرار می‌گیرد. چنانچه بخواهید این همکاری را پایان دهید، گزینه سه‌نقطه بالا را لمس کنید. گزینه Stop Sharing را فشار دهید.

کامنت‌های مورد نظرتان را پین کنید

شما می‌توانید ۳ نظر را از بین تمام نظرات زیر پست خود پین کنید تا بالاتر از همه قرار بگیرند. برای این کار، به بخش نظرات بروید و روی هریک که می‌خواهید بزنید و چند لحظه آن را نگه دارید. سپس روی علامت پین که در منوی بالا ظاهر می‌شود، کلیک کنید. فقط یادتان باشد زمانی که نظر فرد را پین می‌کنید برای او یک نوتیفیکیشن فرستاده می‌شود.