لایک در اینستاگرام و اهمیت آن

پست شما طبق آخرین تغییرات در الگوریتم اینستاگرام، تنها به 10 درصد فالوور ها نمایش داده میگردد. اگر در ساعات اولیه انتشار، تعداد لایک ها زیاد باشد، پست شما یک پست مفید شناسایی شده و به افراد بیشتری نمایش داده می شود.

زمانی که پست به کاربران بیشتری نشان داده شود، امکان بالا رفتن تعداد مشتریان و مخاطبان شما نیز افزایش پیدا می کند.

امروزه به دلایل مختلف بازار کسب و کار های اینترنتی مورد توجه افراد بسیاری می باشد. حتی خیلی از افراد خرید اینترنتی را به خرید حضوری ترجیح می دهند. اینستاگرام یکی از پلتفرم های ایده آل جهت معرفی و ارائه محصولات بوده. شما برای پیشی گرفتن از رقبا باید بسیار قوی عمل کنید.

یکی از بهترین کارها جهت افزایش بازدهی و رشد پیج در کم ترین زمان، خرید لایک اینستاگرام می باشد.

لایک اینستاگرام و ارتباط آن با تعداد فالورها

همانطور که میدانید در چند ساله اخیر اپلیکیشن اینستاگرام جزء محبوب ترین شبکه اجتماعی برای کسب و کار های مجازی و شغل های مختلفی به حساب می آید، به خصوص در سال 2023، که اینستاگرام جزو پرطرفدارترین و جذاب ترین رسانه اجتماعی برای صاحبان کسب و کار ها و مشاغل مختلف جهت تبلیغ محصولات، خدمات بوده است و هر ساله هم این روند با شدت بیشتری در حال گسترش است.

روزانه میلیون ها نفر وارد شبکه اجتماعی اینستاگرام می شوند، و  از طریق آن محصولات و خدمات مورد علاقه شان را جستجو می کنند.آن ها را لایک اینستاگرام میکنند. تمام صاحبان کسب و کار های موفق برای این که به دنبال راهکار های مختلف برای رشد و پیشرفت تجارت خود هستند، امکان ندارد که به خرید لایک اینستاگرام فکر نکرده باشند. بنابر این اگر شما هم به دنبال راهکار هایی برای افزایش بازدید و لایک پست های خود در اینستاگرام هستید باید خدمتتان عرض کنیم که یکی از این راهکار هایی که منجر به موفقیت بیشتر می شود، خرید لایک اینستاگرام می باشد.

اگر از تعداد فالوور های تان در اینستاگرام ناراضی نیستید، و به دنبال راهی برای افزایش فالور اینستاگرام هستید. باید بدانید که راه حل این موضوع نیار به ساعت ها تلاش برای تولید محتوای با کیفیت و جدید و استفاده از هشتگ های درست و کاربردی دارد، علاوه بر این تولید محتوا و پست گذاری در اینستاگرام باید به صورت مداوم باشد تا کم کم پیج اینستاگرام شما رشد کند، و در نظر داشته باشید که این فرآیندی که خدمتتان گفتیم بسیار زمان بر و استرس زا خواهد بود.

خرید لایک ایرانی بدون نیاز به پسورد پیج اینستاگرام

بسیاری از کاربران و صاحبان کسب و کار برای افزایش اعتبار خود به دنبال خرید لایک اینستاگرام ارزان هستند. اگر شما در ایران فعالیت می کنید و به مخاطبان ایرانی احتیاج دارید، توصیه می کنیم برای افزایش اعتبار پست و پیج خود اقدام به خرید لایک ایرانی ارزان کنید.

از دیگر دلایل محبوبیت این سرویس باید به این مورد اشاره کنیم که کاربرها می توانند پروفایل افرادی که پستتان را لایک کرده اند مشاهده کنند و این مورد از اهمیت به سزایی برخوردار است . با یک بار ثبت سفارش سرویس خرید لایک ایرانی اینستاگرام ، با مزیای ان آشنا خواهید شد.

برای این کار می توانید از سایت ما برای خرید لایک اینستاگرام بدون پسورد را برای پیج اینستاگرامی خود استفاده کنید و درآمد و کسب و کار خود را با خرید لایک سریع بهبود ببخشید.

خرید لایک ایرانی بدون نیاز به پسورد پیج اینستاگرام

خرید لایک واقعی اینستاگرام و ورود به اکسپلور

این روزها سایت‌های مختلفی هستند که در جهت ارائه خدمات اینستاگرامی فعالیت می‌کنند اما اندکی از آنها یافت می‌شود که سرویس‌های کاملاً واقعی اعطا می‌کنند. سایت فالووران که چندین ساله در این حیطه فعالیت دارد تنها با هدف رضایت مشتری فعالیت می‌کند. از این رو در عرضه خدمات مختلف همچنین خرید لایک واقعی بهترین کیفیت را ارائه می‌دهد. از این رو شما با خیال راحت می‌توانید سرویس‌های موردنظر خود را دریافت کنید.

در خرید لایک واقعی اینستاگرام معیارهای خاصی وجود ندارد که شما از طریق آنها بتوانید واقعی بودن لایک را تشخیص دهید. تنها راه انتخاب مجموعه‌ای معتبر است که به شما در ارائه سرویس خرید لایک اینستاگرام، تضمین می‌دهد. پس در این نکته آگاهی داشته باشید و زیرکانه عمل کنید.

خرید لایک ایرانی بدون نیاز به پسورد پیج اینستاگرام

خرید لایک اینستاگرام را به چه کسانی پیشنهاد میکنید ؟

در خرید لایک هیچ منعی وجود ندارد و برای همه اکانت‌های فعال در اینستاگرام می‌تواند مفید و مؤثر باشد.

ما به افرادی که نیاز به جلب‌توجه و به‌دست‌آوردن اعتماد مخاطبان دارند و همچنین افرادی که در ابتدای راه هستند و نمی خواهند برای تبلیغات هزینه زیادی کنند. پیشنهاد می کنیم خرید لایک اینستاگرام را انجام دهند.

آیا با خرید لایک امکان آسیب پیج اینستاگرام وجود دارد؟

بسیاری از افراد در مورد آسیب‌دیدن پیج خود با خرید لایک نگرانی‌هایی دارند. باید بگوییم که خرید این سرویس هیچ‌گونه آسیبی به پیج شما وارد نمی‌کند. در واقع این کار نه‌تنها به پیج آسیب نمی‌رساند، بلکه در صورتی که از راه اصولی (سایت و سرویس معتبر) انجام شود به رشد و پیشرفت شما کمک فراوانی می‌کند.

انواع لایک های اینستاگرامی که می توان خرید کرد 

برای اینکه بتوانید تعداد فالوورهای پیج تان را افزایش دهید، پیج شما باید از نظر الگوریتم های اینستاگرام محبوب باشد.  می توانید با افزایش تعداد لایک های دریافتی، کامنت ها، بازدیدها (ویو ) به راحتی نرخ تعامل پیج خود را بالا ببرید. 

یکی از بهترین راه های افزایش نرخ تعامل پیج خرید لایک اینستاگرام است؛ اگر قصد خرید لایک دارید، بهتر است اطلاعاتی در مورد انواع لایک داشته باشید. شما 4 نوع لایک برای محتواهای پیج تان می توانید خریداری کنید: لایک واقعی یا فیک، لایک ایرانی و یا خارجی. 

لایک واقعی 

منظور از خرید لایک واقعی، یعنی دریافت لایک تعاملی. تعداد زیادی کاربران اینستاگرام، بدون اینکه پیج شما را فالو داشته باشند، پست شما را لایک می کنند. به عنوان مثال ۱۰۰ تا پیج بدون اینکه همدیگر را فالو داشته باشند، پست های هم رو لایک و کامنت گذاری می کنند. این شکل تعامل از نظر اینستاگرام غیر عادی تلقی نمی شود.

مهمترین مزیت این نوع بسته های لایک این است، کاربران لایک کننده همگی افراد واقعی و ایرانی هستند.  گفتیم فالوورهای واقعی، اکانت هایی هستند با نام کاربری معنی دار، عکس پروفایل و بیوگرافی در فضای مجازی وجود حقیقی دارند.

لایک ایرانی 

لایک ایرانی اینستاگرام با اکانت های ایرانی(نام کاربری و منطقه جغرافیایی ایرانی)،  توسط اپلیکیشن به صورت خودکار بر روی پیج شما اضافه می شوند. این لایک های برای صفحاتی کاربرد دارند، که می خواهند پست های آن ها برای کاربران ایرانی نمایش داده شود. تصور کنید که شما دارای یک پیج فروشگاهی هستید، مسلما خرید لایک خارجی و فیک برایتان فایده ای ندارد. زیرا  مشتریان شما فالوور های واقعی و ایرانی هستند؛ اگر آن ها متوجه شوند که اکانت های فیک و یا خارجی پست های شما را لایک کرده اند، برای همیشه از شما سلب اعتماد می کنند. 

نوع دیگری از لایک های ایرانی وجود دارند، که به جای اپلیکیشن، توسط فالوورهای واقعی صد در صد ایرانی انجام می شوند و عنوان لایک ایرانی واقعی را گرفته اند. خرید لایک ایرانی صد در صد ایرانی

مزایای خرید لایک ایرانی واقعی و لایک بگیر اینستاگرام

شما از طریق خرید لایک واقعی ایرانی می‌توانید بین مخاطبان اینستاگرام، در کوتاه‌ ترین زمان برای پیج تان اعتبار کسب کنید. 

 با خرید لایک ایرانی واقعی نه تنها  تعداد لایک های محتواهای خود را بالا می برید، بلکه  بخاطر دریافت تعامل از جانب اکانت های واقعی، بازدید پیج تان بصورت واقعی افزایش پیدا می کند. 

همانطور که می دانید پستی که منتشر می شود، اگر در ساعات اولیه توسط مخاطبین زیادی لایک شود می‌تواند به‌ راحتی وارد صفحه اکسپلورر شود؛ از این رو خرید لایک ایرانی و واقعی اینستاگرام می تواند محتوای شما را وارد اکسپلورر کند. 

لایک خارجی

لایک خارجی اینستاگرام  نیز می تواند برای افزایش تعامل پیج شما موثر واقع شود. در این روش نیز لایک های خارجی به صورت خودکار و توسط اپلیکیشن به پیج شما اضافه می شوند. خرید لایک خارجی

لایک خارجی که با نام لایک بین المللی هم میان کاربر اینستاگرام رایج است، اغلب برای پیج هایی  کاربرد دارد که تمایل دارند پست های آن ها علاوه بر کاربران ایرانی، در فید اینستاگرام کاربران بین المللی نیز  ظاهر شود. از طرفی دیگر لایک خارجی مناسب پیج هایی می باشد که ملیت اکانت لایک کننده برایشان مهم نیست و صرفاً می خواهند تعداد لایک محتواهای پیج خود را افزایش دهد.  

البته برخی افراد به دلیل مناسب بودن قیمت  این نوع لایک ها نسبت به لایک های ایرانی ترجیح می دهند، لایک خارجی خریداری کنند. لایک خارجی این امکان را برای کاربر فراهم می کند که  با صرف هزینه ی کمتری، از مزیت های لایک بالا برای حساب کاربری خود بهره مند شود.

نوعی دیگری از اکانت های خارجی هستند که توسط اکانت های واقعی با پروفایل خارجی صورت می گیرند که می توانند در افزایش طبیعی تعامل پیج تان بسیار تأثیرگذار باشند. 

تفاوت لایک ایرانی و خارجی

تنها تفاوت لایک و فالوور ایرانی و خارجی در مشخصات اکانت اینستاگرامی آن ها می باشد؛ یعنی فقط نام کاربری و منطقه جغرافیایی متفاوتی دارند. اگر جامعه هدف کسب و کار شما فالوورهای ایرانی هستند، در نتیجه شما باید به دنبال جذب مخاطب ایرانی باشید. از این رو خرید لایک ایرانی، بهترین گزینه برای رشد پیج شما است.