خرید لایک خارجی چه فایده ای دارد ؟ فرق لایک خارجی و ایرانی

خرید لایک خارجی و ایرانی اینستاگرام یکی از ساده‌ترین و مؤثرترین راه‌های کسب موفقیت در اینستاگرام است. با استفاده از این امکان می‌توانید پیشرفت روزانۀ خود را مشاهده کرده و آن را ارزیابی نمایید. در حقیقت لایک خارجی اینستاگرام میانبری است برای درخشش بیش از پیش شما در شبکه‌های اجتماعی. شما می‌توانید لایک خارجی اینستاگرام خود را کاملاً واقعی و تضمینی و ارزان‌تر از همه‌جا، از طریق وب‌سایت کافه فالوور خریداری نموده و ارزش صفحۀ خود را بالا ببرید و با مخاطبان حقیقی خود ارتباط برقرار نمایید.

فرق لایک خارجی و ایرانی
فرق لایک خارجی و ایرانی

چرا سرویس لایک خارجی اینستاگرام محبوب است؟

این خدمات با کیفیتی بالا یکی از پرطرفدارترین روش‌های موجود در میان نظرسنجی‌هایی است که صورت گرفته . و بسیاری از افراد تمایل دارند این شیوه را جهت بیشتر دیده شدن صفحۀ خود به‌کار گیرند. پس چرا شما یکی از این افراد نباشید؟ شما هم می‌توانید تنها در مدت کوتاهی به بازاریابی برند خود پرداخته و از مزایای سرویس خرید لایک اینستاگرام آگاهی یابید. به عبارت دیگر، سرویس خرید لایک اینستاگرام فعال برای این موضوع طراحی شده است تا توجه افراد بیشتری را به سمت شما جلب کند و بتوانید با مخاطبان حقیقی خود ارتباط بیشتری برقرار سازید. همین موجب می‌شود خدمات خرید لایک خارجی اینستا تأثیر به‌سزایی در افزایش تعداد دنبال‌کنندگان صفحۀ شما داشته باشد. بنابراین تردید نکنید و همین حالا از طریق کافه فالوور اقدام به خرید لایک خارجی واقعی و تضمینی اینستاگرام نمایید.

چرا به لایک خارجی اینستاگرام نیاز داریم؟

حالا که فرق لایک خارجی و ایرانی را متوجه شدید ما پیشنهاد می‌کنیم لایک طبیعی اینستاگرام بخرید، این است که از طریق فرآیند صورت‌گرفته می‌توانید رشد خود را تضمین کرده و با روشی قدرتمند از رقبای خود پیشی بگیرید. این خدمات به شما کمک می‌کند تا به چهره‌ای شناخته‌شده و تأثیرگذار در اینستاگرام تبدیل شوید و قرار گرفتن در موقعیت‌هایی خاص برای دیگران، تداعی‌کنندۀ نشان تجاری شما باشد. بنابراین اگر قصد دارید ماندگار شوید و افراد را ترغیب کنید که با استفاده از تبلیغات دهان به دهان به معرفی شما بپردازند، کافی است لایک خارجی اینستاگرام را خریداری نمایید تا صحّت ادعای ما بر شما آشکار گردد.

لایک ایرانی و لایک خارجی چه تفاوتی دارد؟

هدف از لایک ایرانی و لایک خارجی
  1. از آنجایی که کاربران ایرانی به طور معمول نیاز به جذب مخاطبان داخل کشور برای کسب و کار و خدمات خود دارند، پس داشتن فالوور خارجی به جز موارد معدودی برای ایرانی ها چندان سودی ندارد. حال در مورد اینکه لایک ایرانی و لایک خارجی چه تفاوتی با هم دارند؟ همه چیز به اهداف حسابهای کاربری بستگی دارد.

امروزه تعداد لایک و فالوور یکی از مهم ترین معیارهای سنجش استقبال از پیج های شبکه های اجتماعی به شمار می رود. برای اینکه موضوع لایک های پست ها در شبکه مجازی را به طور ملموس متوجه شوید به شبکه اینستاگرام مراجعه می کنیم که این روزها برترین جایگاه را در میان کاربران دارد. احتمالا شما هم بارها درباره لایک یا فالوور ایرانی یا خارجی مطالبی به گوشتان خورده است. خرید لایک خارجی و ایرانی

هدف از لایک ایرانی و لایک خارجی

همانطور که می دانیم هر چه تعداد فالوورها و لایک های پست ها افزایش پیدا کند، نشان دهنده محبوبیت شما در میان کاربران است. خیلی از کاربران شبکه های اجتماعی به خصوص شخصیت های مهم و صاحبان کسب و کارهای خرد و کلان به دنبال این هستند که لایک و فالوور بخرند.

لایک ها و فالوورها به دو نوع لایک ایرانی و لایک خارجی دسته بندی می شوند. از منظر کلی لایک و فالوور ایرانی و خارجی هر دو از سمت اکانت های کاربری هستند که تنها شکل ظاهری نام و تصویر پروفایل آنها متفاوت است.

چنانچه فعالیت کسب و کار شما ایرانی است و تصمیم دارید در حیطه فروش داخلی فعالیت داشته باشید، خرید لایک ایرانی برای شما بهترین انتخاب است. از سوی دیگر باید بدانید که با خرید لایک و فالوور خارجی مطالب شما برای مخاطبان خارج از مرزهای کشور نمایش داده می شود. پس کمی تامل کنید و ببینید در چشم انداز کسب و کارتان وجود فالوورهای خارجی می تواند منفعتی برایتان داشته باشد.

اگر تصور می کنید در بازار کسب و کار و محصولات شما حضور در بازار خارج از ایران هم تاثیری در رشد و ترقی آن دارد حتما می توانید از این فرصت فالوور ایرانی و فالوور خارجی استفاده کنید.

مهم ترین مزایای لایک خارجی

مهم ترین مزایای لایک خارجی

لایک خارجی یکی از ویژگی هایی است که خیلی از کاربران بنا به شرایط به آن نیاز دارند. مثلا افرادی که کسب و کارهای بین المللی دارند و در اینستاگرام به زبان اصلی فعالیت می کنند. در حال حاضر پیج های زیادی هستند که خدمات لایک خارجی ارائه می دهند اما پیش از هر چیز باید میزان اعتبار آنها بررسی شود.

لایک خارجی در واقع توسط افراد غیر ایرانی دریافت می شود. سرویس هایی که خدمات خرید لایک ارائه می دهند می توانند شامل لایک هایی بصورت ترکیبی از سمت مخاطبانی از کشورهای متفاوت یا مختص به کشوری خاص باشند. همه چیز بستگی به اهداف کسب و کاری و جامعه هدف مدیران پیج دارد.

خرید لایک خارجی با کیفیت

خرید لایک خارجی ارزان

فالورر خارجی

فالوورهای خارجی به دلیل زبان اصلی بودن پیج شما و نوع کسب و کارتان احتمالا به مشتریهای وفاداری تبدیل می شوند. اینکه به لایک ایرانی و لایک خارجی نیاز دارید بستگی به شرایط و هدف پیج کسب و کاری شما دارد. ممکن است قصد صادرات محصولات تان به خارج از کشور را داشته باشید یا از ایران مهاجرت کرده باشید و نیاز به فالوورهای غیر ایرانی داشته باشید.

در شرایط موجود با گسترش پاندمی کرونا اغلب کسب و کارها به سمت فروش آنلاین روی آورده اند . آنها اینستاگرام را به عنوان پایگاه اصلی خود برای تبلیغات انتخاب می کنند. یکی از مهم ترین راهکارها برای بیشتر کردن فروش، افزایش تعداد فالوورهاست . که با روش هایی مانند خرید لایک و فالوور ایرانی و خارجی انجام می شود.

تفاوت لایک ایرانی و لایک خارجی

تفاوت لایک ایرانی و لایک خارجی این است که پیج هایی که نیاز دارند علاوه بر ایرانیان در میان مخاطبان خارجی نیز شناخته شوند باید برای افزایش فالوورهای خارجی با کیفیت و لایک خارجی با کیفیت هم فعالیت کنند. به عبارتی اگر فعالیت کسب و کار شما در زمینه صادرات کالا و خدمات باشد فالوور و لایک خارجی برای پیج شما بسیار کارآمد است.

مزایای لایک و فالوور ایرانی

هنگامی که شما به عنوان یک کاربر ایرانی در اینستاگرام فعالیت دارید مسلما بالا رفتن/ فالوورها و لایک ها اعتماد مخاطبان تان را بالاتر می برد. بالا رفتن تعداد لایکهای پست شما باعث می شود بازدید کنندگان جدید کنجکاو شوند آن را مشاهده کنند. این روند به افزایش مخاطبان و مشتریان کسب و کار شما منتهی می شود. خرید لایک خارجی و ایرانی

چرا باید لایک خارجی خرید؟

افراد به دلایل مختلف اقدام به خرید لایک خارجی می‌کنند. یکی از مهم‌ترین دلایل قیمت ارزان‌تر آن نسبت به خرید لایک ایرانی است. بنابراین در ابتدای کار به بودجه‌ی خود نگاهی بیاندازید. همچنین اگر تعداد کامنت، ویو و فالوورهای شما مناسب است و فقط در زمینه لایک کم‌ و کاستی در پیج‌تان مشاهده می‌کنید، خرید لایک خارجی می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

اما دلیل مهم‌تر خرید این نوع از لایک مربوط به حوزه‌ی جغرافیایی‌ است که در آن فعالیت می‌کنید. همانطور که می‌دانید، اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی معروف از الگوریتم‌های پیچیده و هوش مصنوعی برای تشخیص میزان محبوبیت یک پست در یک کشور یا منطقه استفاده می‌کند. حتما متوجه این موضوع شده‌اید که هنگامی که اینستاگرام شما را به عنوان یک فرد ایرانی تشخیص دهد،. به صورت مداوم پست‌هایی که می‌تواند برای ایرانی‌ها جالب باشد را به شما نشان خواهد داد.

هنگامی که محدوده‌ی فعالیت شما خارج از ایران است، نیاز دارید که به اینستاگرام بفهمانید که طرفداران محصولات، خدمات یا پست‌های شما در اروپا، آمریکا یا آفریقا حضور دارند. بنابراین باید بتوانید از اکانت‌های خارج از ایران لایک بگیرید تا در صفحه‌ی اکسپلورر و پیشنهادات اینستاگرام این افراد بیشتر دیده شوید. برای این کار خرید لایک خارجی یکی از بهترین و سریع‌ترین روش‌هایی است که می‌تواند شما را به مقصودتان برساند.

همانطور که پیشتر گفتیم، خرید لایک خارجی و ایرانی می‌تواند مانند یک زیرگذر شما را زودتر از آنچه که فکرش را می‌کنید به مقصد برساند.

معایب لایک خارجی

یکی از موضوعات قابل توجه در مورد فضای اینستاگرام این است که . اینستا در حقیقت نوعی ربات هوشمند است که لوکیشن یا موقعیت مکانی شما را تشخیص می دهد. زمانی که پست های یک پیج ایرانی، لایک خارجی بخورد . در صفحه اکسپلور اینستاگرام به جای نمایش برای ایرانیان برای کاربران خارجی نمایش داده می شود. این اتفاق هیچ منفعتی برای پیج ایرانی شما ندارد.خرید لایک خارجی و ایرانی