خرید بازدید یوتیوب

خرید بازدید یوتیوب Youtube توسط کافه فالوور، یک روش آسان و فوری برای افزایش ویو ویدیوی شما در یوتیوب می باشد. اگر به دنبال خرید بازدید یوتیوب ارزان به همراه گارانتی معتبر و قابلیت Refill (جبران ریزش) هستید، سایت های کمی هستند که بتوانند یک سرویس فعال و معتبر را ارائه کنند. خوشبختانه برنامه افزایش بازدید یوتیوبِ سایت کافه فالوورتوانسته با ارائه سرور های پرقدرت و باکیفیت در جهت اعمال ویو واقعی ویدیو در یوتیوب، این دغدغه کاربران فعال در Youtube (یوتیوبر های عزیز) را حل و فصل نماید 

خرید بازدید یوتیوب

خرید ویو یوتیوب / سفارش بازدید ویدیو یوتیوب

اگر دقت کنید ما عادت کرده ایم که قبل از نمایش ویدیو ها، تعداد بازدید ویدیو را تماشا کنیم و معیار ارزش یک ویدیو را از روی تعداد بازدید آن می سنجیم! پس این را بدانید که اگر شروع خوبی در بازدید ها داشته باشید، شانس ترند کردن و موفقیت ویدیوی شما بالاست. شما با این کار، زمان با ارزش و اعتبار را برای خود خریده اید.
ثابت شده وقتی شخصی ویدیوی شما را به مدت 30 ثانیه تماشا می کند، یوتیوب آن را به عنوان یک ویو حساب می کند و حتی به ساعت تماشا (واچتایم) نیز اضافه می شود. داشتن تعداد بازدید بیشتر باعث تغییرات بسیار مثبتی می شود.

مزایای خرید ویو ویدئو یوتیوب واقعی

خرید بازدید یوتیوب واقعی از فروشگاه ایرانی لایک که تمامی ویوهای افزوده شده به کانال شما واقعی و فعال می‌باشند. هر یک دارای کانالی می‌باشند که چندین ویدیو در هفته به اشتراک می‌گذارند. با استفاده از سرویس خرید ویو واقعی یوتیوب فروشگاه ایرانی لایک موجب می‌شود از لحاظ رتبه در الگوریتم یوتیوب در جایگاه بالاتری قرار بگیرد. و از نظر مخاطبان به این صورت جلوه نماید که ویدیو شما باید دارای محتوای جذاب و با اهمیتی باشد که تا این میزان ویو دریافت کرده است.

در نتیجه اعتبار کانال خود را در اپلیکیشن یوتیوب بالاتر ببرید. یکی از مهمترین فواید خرید ویو واقعی یوتیوب از فروشگاه ایرانی لایک این است . که موجب سرعت بخشیدن به روند رشد کانال یوتیوب و افزایش سابسکرایب های واقعی و معتبر شدن کانال یوتیوب شما می‌شود.

در حال حاضر با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و بالا بودن رقابت بین کاربران یوتیوب، بهتر است با صرف هزینه ای بسیار اندک برای خرید ویو واقعی یوتویب از فروشگاه ایرانی لایک، علاوه بر صرفه جویی در وقت خود سریع تر می توانید کانال یوتیوب خود را رشد داده و به رتبه بالاتری دست پیدا کنید. همچنین درآمد دلاری که کسب می نمایید قابل مقایسه با هزینه صرف شده برای خرید محصول مورد نظر نمی باشد.

خرید بازدید یوتیوب

دلایل  و مزایای خرید بازدید ویدئو

اولین دلیل برای خرید ویو یوتیوب از فروشگاه کافه فالوور ، شروع و افزایش کسب درآمد دلاری از یوتیوب می‌باشد. چرا که اکثر کاربران این شبکه اجتماعی که در حال تولید محتوا می باشند به فکر درآمد دلاری به عنوان یک شغل می‌باشند.

دومین دلیلی که بیشترین علت خرید بازدید یوتیوب از فروشگاه ایرانی لایک می باشد. به این مورد می توان اشاره کرد که کسب شهرت و معروف شدن کانال یوتیوب و یا در زمینه کاری می باشد. همان طور که گفته شد زمانی که ویدیو شما از آمار بازدید یا ویو بالایی برخوردار شود. طبق الگوریتم یوتیوب در رتبه بالاتری از سایر ویدیو ها قرار می‌گیرد و به سابسکرایب های بیشتری نمایش داده می‌شود.

بنابراین با استفاده از سرویس خرید بازدید یوتیوب به راحتی و با کمترین هزینه می‌توانید حرفه یا برند وکانال شخصی خود را معروف و مشهور نمایید و از دیگر رقبای خود پیشی بگیرید.

ضرورت خرید ویو

ویدیویی که از میزان ویو ویدیو یوتیوب بالاتری برخوردار باشد علی رغم این که توسط پلتفرم یوتیوب به مخاطبان بیشتری نمایش داده می‌شود. و حقوق بیشتری به تولیدکننده محتوا پرداخت می‌گردد. موجب می‌شود از دید سابسکرایب ها جذاب‌تر به نظر برسد و ویدیو شما از سایر ویدیوها از اهمیت و جایگاه بالاتری برخوردار می‌باشد.

با توجه به این که فروشگاه ایرانی لایک ارزان‌ترین محصولات را با بالاترین کیفیت در اختیار شما گذاشته است، می‌توانید با کمترین هزینه برای بالا بردن ویو ویدیو خود دلار دریافت نمایید. هزینه صرف شده با حقوق دریافتی از یوتیوب، قابل مقایسه نمی‌باشد.

یوتیوب یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی می‌باشد که روزانه تعداد زیادی بازدید کننده به آن اضافه می‌شود . بنابراین رقابت روز به روز بیشتر از قبل خواهد شد. پس باید فعالیت خود را بیشتر از قبل کنید. برای بالا بردن کسب درآمد دلاری خود بیشتر از سرویس های ویو ویدیو یوتیوب استفاده نمایید.

بنابراین برای بیشتر دیده شدن ویدیو یوتیوب خود بهتر است در دقایق اولیه به اشتراک گذاری ویدیو خود، از سرویس خرید ویو ویدیو یوتیوب فروشگاه ایرانی لایک استفاده نمایید.

خرید بازدید یوتیوب

 

بهترین مجموعه برای خرید خدمات یوتیوب

در دنیای اینترنت برای خرید انواع خدمات مختص شبکه های اجتماعی نمی توان به هرسایتی اعتماد کرد. برای اطمینان بیشتر ابتدا سایت را بررسی کرده و در مورد آن تحقیقی انجام دهید تا پول شما از دست تان نرود.

شما با بررسی بسته ها می توانید اقدام به خرید بازدید یوتیوب از سایت کافه فالوور کنید. اگر شما با خرید بسته مورد نظر باز به نتیجه دلخواه خود نرسیدید باید بیشتر روی محتوای ویدیوهایتان کار کنید. و محتوای آن ها را غنی تر کنید. در حقیقت محتوای با کیفیت با خرید ویو یوتیوب ارزان می تواند شما را به موفقیت برساند.

خرید بازدید یوتیوب

درآمد یوتیوب چطور محاسبه می شود؟

شاید این سوال برای همه پیش بیاید که درآمد یوتیوب از ویو ها چقدر است؟ به طور کلی و طبق آمارهای بدست آمده به ازای هر 1000 ویو که اتفاق می افتد،. یوتیوب بابت کانالهای عمومی بین 2 تا 4 دلار و برای کانالهای تخصصی و جذاب، 4 تا 8 دلار به شما پرداخت می کند . لازم است بدانید ویوهای واچ تایم دار میتواند پول بیشتری نصیب شما بکند . پیشنهاد میکنیم برای کسب درآمد بیشتر، از واچ تایم های با کیفیت تیم آسان برند استفاده کنید. معیار دیگر یوتیوب برای پرداخت پول بیشتر، کشور بازدید کننده ویدیو است که معمولا از کشورهای اروپایی، آمریکا و کانادا بیشترین پول پرداخت می شود.

آیا با خریدن ویوبرای ویدئو های یوتیوب می توانیم کسب درآمد کنیم؟

این یک سوال وسوسه برانگیز و خوبی است چرا که همه ی افراد دوست دارند از این راه کسب درآمد کنند و قطعا سوال شما هم هست. و باید بگم خوشبختانه بازدیدهای ما به دلیل داشتن واچتایم بالای 40 ثانیه تا 20 دقیقه، می تواند درآمد مناسبی برای شما کسب کند. ولی قبل از آن باید چنل خود را به مرحله مانیتایزیشن رسانده باشید و البته پیشنهاد میکنم در خریدن ویوها زیاده روی نکنید. مثلا یک باره خرید 1 میلیون ویو کار درستی نیست و باید به تدریج ویو ها اتفاق بیفتند.